Gość maciej-a Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Mam pytanie : Czy w P11 można jakoś regulować zbierzność kół tylnych? Na urządzeniu wyszło +7... To trochę zbyt wiele... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 wiem że w P10 jest mozliwość regulacji to pewnie w P11 także Wiele uważa że sie nie reguluje bo jak sie ją ustawi na początku to bez kolizji ona cały czas jest niezmienna. Ale jak wejdziesz na kanale pod auto to widać z tyłu na śrubach są takie mimośrody (podkładki-tulejki) pod nakrętką i po poluzowaniu można je dowolnie regulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej-a Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Sprawdzę... Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Masz belkę. P10 miała wahacze. Zapewne producent u Ciebie nie przewiduje regulacji. P.S. Gdzie Ty jeździsz badać auto skoro tego nie wedzieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł28 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Koledzy ze szczecina i okolic. Zapraszam na pomiary geometrii do mnie, sprzęt spoko hunter dsp600 , jak się da wyregulować to sie wyreguluje, a jak nie to się pokombinuje w razie co dać znać, umówimy sie i dogadamy (pracuję u kogoś więć są pewne ograniczenia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej-a Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Wiedzieli... Miałem nadzieję że jest jakaś możliwość... MOżna coś z tym zrobić??? +7 to chyba zbyt dużo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 z tego co wiem z tylu w P10 i w N14 reguluje sie z tylu zbieznosc. moj tata w n14 regulowal niestety sruby byly zapieczone i pourywal je. musial zamowic oryginalne w serwisie bo niema takich podrobek. bardzo drogo nie bylo ale musial czekac dwa tygodnie az przyjda z Japonii bo w europie nie mieli :/ a jesli chodzi o scinanie oponek w primerce to scina je rowniez jak wybite sa gorne wahacze. dodatkowo jak sa wybite gorne wahacze to baardzo szybko leca i dolne wahacze :/ przerabialem ten temat w moim nismo w tym roku :/ a i po wymianie polosi tez nie zrobilem zbieznosci i tez zaczelo mi ciac oponki :/ prawda jest taka ze jak cokolwiek ruszamy z zawieszeniem itp itd to trzeba liczyc sie z tym ze nalezy udac sie na zbieznosc poniewaz zazwyczaj jest cos ruszone. zawsze przed ustawieniem zbieznosci mechanik powinien wjechac autem na szarpaki i sprawdzic dokladnie cale zawieszenie poniewaz jesli tego nie zrobi i okaze sie ze np tulejka dolnego wahacza jest wybita to nawet po ustawieniu, zbieznosci nie bedzie w czestochowie zbieznosc kosztuje 50 z rachunkiem a bez rachunku maks 40 zl (zalezy ile roboty) szarpaki kosztuja na lewo 10zl a z rachunkiem nie wiem ile. dla porownania w opolu zbieznosc kosztuje 80 zl i do tego bez szarpakow :/ pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Trochę odświeżę temat Panowie,jaka zbieżność powinna być w mojej Primce? Czytałem u "HANYSA" ale nie wiem jakiej fazy mam kombi Sworznie wahacza są wprasowane a nie na śruby. Bardzo by mi pomogła informacja podana w taki sposób: np. +2 I drugie pyt. po ustawieniu zbieżności na zdartych oponach przy użyciu urządzenia najazdowego założyłem dobre opony,czy trzeba jeszcze raz sprawdzić zbieżność? Mechanik który zakładał mi opony powiedział że trzeba sprawdzić,a może chciał mnie naciągnąć na kasę? Aha,zbieżność na najazdowym urządzeniu wyświetlało jako +1 Moja nyska jest z grudnia 98r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 kolezko jedz do dobrego mechanika badz stacji kontroli pojazdow i Ci ustawia zbieznosc taka jaka byc powinna. Maja ksiazki w ktorych pisze co i jak. Koszt okolo 50zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Byłem w serwisie FIATA Mechanik powiedział że +1 jest dobrą wartością ale wolę się upewnić. A jeśli on podaje taką wartość dla każdego auta? :029: Opon drzeć nie będzie ale ze stabilnością jazdy to raczej różnie może być. Chyba :diabel: No i jak jest z tą zbieżnością a zmianą opon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Byłem w serwisie FIATA Mechanik powiedział że +1 jest dobrą wartością ale wolę się upewnić. A jeśli on podaje taką wartość dla każdego auta? :029: Opon drzeć nie będzie ale ze stabilnością jazdy to raczej różnie może być. Chyba :diabel: jak wyzej pisalem kolego lepiej jedz na stacje diagnostyczna. No i jak jest z tą zbieżnością a zmianą opon?a jesli chodzi o zbieznosc a opony to moim zdaniem nie ma to wplywu. Prawda natomiast jest taka ze zbieznosc powinno sie robic co okolo 15 tys km poniewaz potrafi sie ona zmieniac powod chocby zuzycie zawieszenia, i dziurawe drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 No i jak jest z tą zbieżnością a zmianą opon? ja to proponuje zbieznosc ustawic...bo szybko oponki beda do wymiany.. ja po wymianie wahaczy nie ustawilem zbieznosci i w ciagu 5 miesiecy uzywania opon z 7 mm bieznika mialem do wymiany z przodu...tak sie wytarly.... :kosci: teraz mam nauczke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 ja po wymianie wahaczy nie ustawilem zbieznosci i w ciagu 5 miesiecy uzywania opon z 7 mm bieznika mialem do wymiany z przodu...tak sie wytarly.... :kosci:teraz mam nauczke... po wymianie wahaczy zgodze sie ale nie po wymianie opon! Opony nic nie maja do zbieznosci przychodzi plaszczyzna felgi do plaszczyzny tarczy 4-5 srub i dziekuje. natomiast po wymianie wahaczy przegubu czy amortyzatorów trzeba jechac na zbieznosc. Cokolwiek sie robi przy zawieszeniu trzeba pozniej jechac na zbieznosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 ja po wymianie wahaczy nie ustawilem zbieznosci i w ciagu 5 miesiecy uzywania opon z 7 mm bieznika mialem do wymiany z przodu...tak sie wytarly.... :kosci:teraz mam nauczke... po wymianie wahaczy zgodze sie ale nie po wymianie opon! Opony nic nie maja do zbieznosci przychodzi plaszczyzna felgi do plaszczyzny tarczy 4-5 srub i dziekuje. natomiast po wymianie wahaczy przegubu czy amortyzatorów trzeba jechac na zbieznosc. Cokolwiek sie robi przy zawieszeniu trzeba pozniej jechac na zbieznosc racjoza :one: wymiana opon nie ma nic do rzeczy...ale za to brak zbieznosci doprowadza do szybkiej wymiany opon ..hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 aaa to fakt tez sie kiedys o tym przekonalem ale to dzieki niskiej jakosci tulei wahaczy dolnych oraz kochanych polskich drogach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.