goago Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 myślę ze przepustnica jest identyczna w obydwu wersjach. być może w wersji niemieckiej jest jakiś ogranicznik który nie pozwala na jej pełne otwarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 myślę ze przepustnica jest identyczna w obydwu wersjach. być może w wersji niemieckiej jest jakiś ogranicznik który nie pozwala na jej pełne otwarcie. Posluchajcie.... poruszylem ten watek, bo bardzo dlugo szukalem informacji gdzie jest szkopuł w zablokowaniu tej mocy. Dotarly do mnie informacje, ze w hondach zanizano moc poprzez kombinacje w przepustnicy. Dowiedzialem sie, ze w N15 jest zalozona jakas zwezka w przepustnicy, ale w ktorym miejscu to tego sie nie dowiedzialem. Wyjalem wiec cala przepustnice i dokladnie obejrzalem nie widzialem zadnej zwezki. Nie ma tez ogranicznika w otwieraniu sie przepustnicy. Zalozylem wiec cala przepustnice od polskiej wersji N15 i poprawa jest ogromna. Moze jest jakas drobna zmiana gdzies w srodku, tego juz nie wiem. I POWTARZAM PO RAZ KOLEJNY PANOM TEORETYKOM, ZE SA WERSJE CO MAJA 75 KONI!!! JEZDZILEM 3 ALMERAMI Z NIEMIEC I WSZYSTKIE 3 BYLY ZAMULONE. DODAM JESZCZE ZE NIE MIALEM POPSUTEJ PRZEPUSTNICY, WSZYSTKO BYLO SPRAWNE I NIE DZIALA TO NA MOJA PODSWIADOMOSC :mrgreen: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Aż trzema i to zamulonymi.... A wystarczyło podjechać na hamownię i Twój problem rozwiązałby się raz na zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Aż trzema i to zamulonymi.... A wystarczyło podjechać na hamownię i Twój problem rozwiązałby się raz na zawsze. Zapraszam kolege ZbyszkaN15 do Lodzi, pobawimy sie przepustnicami. Bo widze, ze inaczej nie przekonam. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Dziękuję za zaproszenie. Praktycznie (przynajmniej na razie) nie do zrealizowania. A tak przy okazji, to jakie jest przyspieszenie do "setki", zużycie paliwa, przyspieszenie od 80 do 120 na 5 biegu oraz prędkość maksymalna tej "wersji 75 Km". Bo jeśli takie same jak 87 Km, to o co właściwie chodzi ? A może te silniki jednak naprawdę niczym się nie różnią, jak o tym piszą czasopisma zamieszczając opinie nawet samych pracowników ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Dziękuję za zaproszenie. Praktycznie (przynajmniej na razie) nie do zrealizowania. A tak przy okazji, to jakie jest przyspieszenie do "setki", zużycie paliwa, przyspieszenie od 80 do 120 na 5 biegu oraz prędkość maksymalna tej "wersji 75 Km". Bo jeśli takie same jak 87 Km, to o co właściwie chodzi ? A może te silniki jednak naprawdę niczym się nie różnią, jak o tym piszą czasopisma zamieszczając opinie nawet samych pracowników ASO. Wiem doskonale, ze Niemcy podaja identyczne parametry obu wersji silnika, widzialem tez artukuly w auto swiecie z opiniami niby ekspertow z NISSANA. Z almerami mam do czynienia kilka ladnych lat i naprawde jezdzilem roznymi wersjami silnika i nie w moim interesie jest wciskac Ci ciemnote. Uwierz, ze niemcy tez nie sa w ciemie bici i sami sciagali te ograniczniki i wiele osob ktore mialy stycznosc z wersjami ktore mialy usuniete ograniczenia nie widziala zadnej roznicy w osiagach i stad te opinie. Zapraszam serdecznie do Lodzi i udostepnie Ci przepustnice od wersji niemieckich i polskich i zalozymy je do Twojego i mojego auta, przekonasz sie osobiscie jaka jest roznica w jezdzie tym autem. Pozdrawiam ps pytasz o przyspieszenie.... w wersji 75koni jest tragiczne a jak jeszcze sie wlaczy klime to juz kaplica. spalanie okolo 9 litrow po miescie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 No cóż. "Tragiczne" to mało precyzyjny parametr (delikatnie mówiąc), a spalanie w mieście, to nawet tym samym samochodem raz będzie 7 L, a drugim razem 9 L. Możesz mi wierzyć lub nie, ale jak ktoś chce to "zrobi" nawet 10 L, czemu nie... i wcale nie chodzi mi o dane niemieckie, tylko Twoje, bo chyba nie opierasz się tylko na wrażeniach wzrokowych, słuchowych, dotykowych i ogólnie organoleptycznych. A może się mylę, no bo teoretycznie w związku z dużym doświadczeniem można w sobie wyrobić umiejętności zastępujące urządzenia pomiarowe, komputer pokładowy, obrotomierz, prędkościomierz, a nawet hamownię i określić wszystkie parametry pojazdu po 10 minutach jazdy, albo nawet tylko po obejściu go do okoła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 No cóż. "Tragiczne" to mało precyzyjny parametr (delikatnie mówiąc), a spalanie w mieście, to nawet tym samym samochodem raz będzie 7 L, a drugim razem 9 L. Możesz mi wierzyć lub nie, ale jak ktoś chce to "zrobi" nawet 10 L, czemu nie... i wcale nie chodzi mi o dane niemieckie, tylko Twoje, bo chyba nie opierasz się tylko na wrażeniach wzrokowych, słuchowych, dotykowych i ogólnie organoleptycznych. A może się mylę, no bo teoretycznie w związku z dużym doświadczeniem można w sobie wyrobić umiejętności zastępujące urządzenia pomiarowe, komputer pokładowy, obrotomierz, prędkościomierz, a nawet hamownię i określić wszystkie parametry pojazdu po 10 minutach jazdy, albo nawet tylko po obejściu go do okoła. Nie bylem na hamowni, ale nie trzeba doswiadczenia zeby w swoim aucie ktorym jezdzisz codziennie od razy zobaczyc poprawe. A co do spalania, jak podajesz 7 litrow... to tyle mi nigdy nie spalila nigdy tez bardzo dokladnie nie obliczalem ale bylo ok 9 litrow. Nie bede juz sie staral Cie przekonywac, bo widze, ze masz swoje teorie podparte artykulami w auto swiecie. Ale wierz mi, az takiej poprawy to sie nie spodziewalem. Na hamownie kiedys sie wybiore bo zaciekawil mnie temat Coobcia a mianowicie, ze w GA14DE po 98 roku byly walki rozrzadu od silnika GA16DE zapraszam Cie do poczytania tego postu Tu masz link http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Premislauer Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Przyznajesz, że jesteś ignorantem i nie znasz się na tych sprawach, ale wydając opinię używasz słowa "na pewno". Gdyby szybkość maksymalna zależała tylko od mocy silnika, to najszybciej jeżdziłyby autobusy, traktory, tiry, a przede wszystkim czołgi! No to teraz Ty sie pochwaliles ignorancją. Nie wiem, co prawda co to jest przepustnica, ani jak jest zbudowane turbo, ale jezdzac kilkanascie lat roznymi autami potrafie okreslic, ktore jest szybsze, czy ma lepsze przyspieszenie. Tak samo jak nie kazdy musi wiedziec co to jest procesor, transfer wewnetrzny i stacja rezerwacyjna, zeby okreslic ze programy na jednym kompie dzialaja szybciej/sprawniej niz na innym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Cd poziomu ignorancji to proponuję przenieść się na PW. Natomiast cd wersji silnikowych to niewiele mogę pomóc. Sam nie wiem czy moja ma 75 czy 87. Z dokumentów samochodu przyprowadzonego z Holandii wynika Moc: 64 kilowat [kW]=87,0274680446016 koń mechaniczny [KM], tak więc powinno być OK. Jednak kiedy włączam klime to z 20 KM idzie spać a reszta domaga się nagle podwójnej repety owsa. Nie rozumiem więc po co się kłócić na forum - mi szkoda kasy na hamownię ale jak ktoś ma to niech pojedzie i sprawdzi sobie auto i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Pytanie do volnaris. Czy wg katalogu przepustnica z wersji niemieckiej jest inna niż z polskiej? Czy byłby sens przekładania przepustnicy od 1.6 do 1.4 w poszukiwaniu brakujących kucyków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Cd poziomu ignorancji to proponuję przenieść się na PW.Natomiast cd wersji silnikowych to niewiele mogę pomóc. Sam nie wiem czy moja ma 75 czy 87. Z dokumentów samochodu przyprowadzonego z Holandii wynika Moc: 64 kilowat [kW]=87,0274680446016 koń mechaniczny [KM], tak więc powinno być OK. Jednak kiedy włączam klime to z 20 KM idzie spać a reszta domaga się nagle podwójnej repety owsa. Nie rozumiem więc po co się kłócić na forum - mi szkoda kasy na hamownię ale jak ktoś ma to niech pojedzie i sprawdzi sobie auto i tyle. eeee... ja ma klimę i jak ją włączam to wcale tak autko nie pada, jest trochę mniej żwawe ale bez przesady że ze 20 koni, chociaż z drugiej strony może to dlatego, że w mojej była klima dokładana.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Pytanie do volnaris. Czy wg katalogu przepustnica z wersji niemieckiej jest inna niż z polskiej? Czy byłby sens przekładania przepustnicy od 1.6 do 1.4 w poszukiwaniu brakujących kucyków? Nie dotarlem do katalogu w ktorym jest opisana przepustnica niemiecka i nie zalozylem przepustnicy od silnika 1.6, zalozylem przepustnice od wersji polskiej silnika 1.4. Poczytaj wszystkie posty wyzej, bo tam dokladnie opisalem. A jak masz wiecej pytan, to PW, mail albo gg. Nie wiem czy pasuje przepustnica od GA16DE . Mozliwe, ze tak, ale tutaj juz pewnie lepiej wypowie sie Coobcio czy zalozenie takiej przepustnicy cos da. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Nie wiem czy pasuje przepustnica od GA16DE . Mozliwe, ze tak, ale tutaj juz pewnie lepiej wypowie sie Coobcio czy zalozenie takiej przepustnicy cos da. n pasowac, pasuje a czy da to zalezy jakiej srednicy jest przepustnica w GA14DE. W GA16DE jest to 50mm. niech ktos to wreszcie zmierzy to bedzie wiadomo :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Nie wiem czy pasuje przepustnica od GA16DE . Mozliwe, ze tak, ale tutaj juz pewnie lepiej wypowie sie Coobcio czy zalozenie takiej przepustnicy cos da. n pasowac, pasuje a czy da to zalezy jakiej srednicy jest przepustnica w GA14DE. W GA16DE jest to 50mm. niech ktos to wreszcie zmierzy to bedzie wiadomo :!: mam wyjeta stara przepustnice wiec dzis to zmierze, moge tez wstawic foty tej z wersji niemieckiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 No i jak wyszły te pomiary??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Srednica przepustnicy w GA14DE tez ma 50mm (na zdjeciach jest ta z wersji 75 koni) nie mam pojecia co w niej jest ze tak zamulala auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 To jeszcze zapytam, czy przekładałe całš przepustnicę z czujnikami (tps, przepływka, ..) z wersji polskiej, czy też gołš obudowę, a czujnik zostały te same. Tak kombinuję że jeli rednicę sš te same i reszta budowy tego ustrojstwa wizualnie też , to może włanie czujniki decydujš o ubytku kuców ??? W końcu walnięta przepływaka potrafi niele zamulić auto .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Przelozylem cala obudowe przepustnicy ze wszystkimi czujnikami. Od starej przepustnicy przelozylem tylko czujnik podbicia obrotow do klimatyzacji, bo ta od wersji 87 koni tego nie miala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomi_ Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 A dużo z tym roboty takie przełożenie przepustnicy? Czy po jej założeniu trzeba wykonywać jakieś regulacje? Pozdrawiam Tomi Almera N15 1.6SR 97r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Pytanie do kolegi volnaris. Czy kolega miałby czas i przedewszystkim ochotę jeszcze trochę poeksperymentować z przepustnicš, a dokładnie z przełożeniem tylko samych czujników tzn TPS, przepływki. Fajnie byłoby odzyskać zagubione 12KM, ale koszt kompletnej przepustnicy jest jednak spory 400-500pln,a sama obudowa jest dużoo tańsza ale nie wiadomo czy przyniosła by pożšdany efekt. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsiaze Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Sorry,ze wtrace slowko ale jakis czas temu prosilem oporade jak uwolnic 12 konikow i spotkalem sie z ostrymi opiniami ze juz jestem nudny i ze ponoc wyzej wymieniony temat jest juz wyeksplatowany i od tamtego momentu ten problem dla mnie nie istnieje.Owszem irytowala mnie ospala praca mojej czarnulki,ale przyszla wiosna,zalozylem jej piekne 16"felunie,wymienilem olej,swiece,filtry i co tam jeszcze i dopiero teraz poczulem jak wesolo zaczela brykac.Moze ma 75 a moze 87 i tak czesto na trasie zawstydzam lepsze fury a juz napewno nie bede grzebal w zadnej przepustnicy,pozdrawiam i zycze sukcesow w poszukiwaniu zaginionych koni(to niezly scenariusz na western) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 zgadzam sie z przedmówcą. Tez zapewne mam 75koników ale nie jest źle. Ostatnio jak sobie na świezo polożonej krakowskiej postanowiłem sprawdzić czy do setki cały czas dobrze idzie to jakiś meraś nowy poczułsie urazony i sie chciał scigać na nast. światłach. uśmiechnąłem si eodpaliłem fajka a jego przyblokowalo inne autko i pomknąłem sobie pierwzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość man111 Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Kupiłem almerkę n15 z silnikiem 1.4 z 99rw niemczech,jest idealnie utrzymana.Przebieg tylko 54 tyś i jest faktycznie słabsza od takiej samej ale z holandi.Przczytałem wszystkie wypowiedzi na temat odzyskania mocy tych 12kucy i nic się nie sprawdziło.Wymiana przepustnicy nic nie dała,czego się spodziewałem jak je porównałem.Czy ktoś ,gdzieś umie to zrobić profesjonalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 ... ja oczywiście nie wiem gdzie jest pies pogrzebany, ale zapytam tylko dla pożądku czy jesteś absolutnie pewny że wymieniłeś przepustnicę na tą od 87KM wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.