Gość gry76 Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 czy przepustnica od 1,6 bezie pasować do 1,4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 a może komputerek.... patrzył ktoś kiedyś jakimś programem diagnostycznym na ustawienia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 sterownik na 100% jest inny -na pewno ma inny numer (sprawdzałem w programie nissanowskim) W tym tygodniu zmieniam sterownik swojej lubej,czekam tylko na hasło nats, zdam relacje,mam nadzieję ,że się coś poprawi bo w porównaniu z wersją na Polskę to straszny muł [ Dodano: 17 Lip 2006, 20:08 ] Tak jak mówiłem sterowniki są inne,mianowicie dla przykładowaj almery 01/98 jn1eaan15u0571325 sterownik niemiecki to: 237102n366 a polski (i inne kraje ) to 237102n305.Po zamianie nie widać specjalnych wyczuwalnych rezultatów,może dlatego ,że sam poruszam się n16 2,2 sporo wydłubanym.Pewne jest jedno hamownia prawdę powie.Amen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 A czy sterownik można przeprogramwać, czy niestety tylko wymienić ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 może się i da ale napewno taniej i prościej jest go wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 to ile dałeś ?? Na Alegro widywałem po około 600 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 100 zł od znajomego elektronika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ..::Sewcio::.. Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 witam wszystkich!!!!!! mam alme n15 75KM gdzie moge dostac przepływomierz od wersji 87KM??? ile takie cos kosztuje :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_jedras Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 wiecie co ... a moze zrobimy tak. ja mam almerke 96r. 1.4 sprowadzona z niemiec nadwozie 3 dzwiowe. Ogumienie 185/65/14 i na piątym biegu przy 3 tys obrotów mam nie całe 110 km/h dokladnie jakies 105 -107 teraz nie pamiętam ale jakos tak. jak będe gdzies jechał to to jeszcze sprawdze tak zeby byc pewnym na 100% bo mogłem sie rąbnąć. I teraz jeśli ktoś ma takie same opony , nadwozie i silnik powinien uzyskać taką samą prędkość - jeśli ma większą moc silnika to pojedzie szybciej przy 3 tys obrotów. Tylko umówmy sie tak ze nie robimy pomiarów " z kasprowego z wiatrem w plecy" tylko uczciwie bo wszystkim nam zalezy na odkryciu prawdy. Aż sam jestem ciekaw co nam z tego testu wyjdzie Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 prędkość przy określonych obrotach zależy od przełożeń w skrzyni biegów. a prawda została juz odkryta za zredukowaną moc odpowiedzialne są wałki rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marekkubica Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 czyli wystarczy zalozyc przepustnice z almery polskiej do almery niemieckiej i wszytko powinno grac tak ? kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 prawda została juz odkryta za zredukowaną moc odpowiedzialne są wałki rozrządu Tak w silniku 1.6 sa walki z 1.4 a w 1.4 z czego? W GA14DE moze chodzic o cos innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_jedras Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 ale co z tego ze predkosc na okreslonym biegu zalezy od przelozen skrzyni? jesli wezmiesz 2 takie same almery 1.4 to maja takie same skrzynie i ta z wieksza moca będzie jechala szybciej przy tych samych obrotach na tym samym biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 dokładnie, mi zmieniał Coobcio wałki z GA14DS i jest różnica z 90KM na 100 może troszkę więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Jak ktoś chce to mam zestaw wałków rozrządu na którym nawet 1,4 REP (75KM) będzie miało coś z przedziału 97-99KM po drobnej regulacji... co do silników 1,6 90KM ma oba wałki takie same jak w 1,4 o pelnej mocy, 100 konny ma zmieniny walek wydechowy, jak się dolorzy do tego walek ssacy z GA16DS to powinno być coś z przedzialu 105-107KM, z czasem kolektor 4-2-1 i reszta wydechu i mamy coś pod 120KM i 150Nm przykład to JORDI GA16DE w sunnym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chemix Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Kurcze, zadziwiające jest to, że tak naprawdę nikt nie potrafi powiedzieć nic konkretnego. A jeśli ktoś coś zaproponuje natychmiast jest gaszony. Panie i panowie czy poza volnaris ktoś faktycznie odblokował moc silnika (nie rozchodzi mi się o jakieś cuda, a jedynie o te brakujące 12 koni)? jeśli tak to niech się wypowie konkretnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Kurcze, zadziwiające jest to, że tak naprawdę nikt nie potrafi powiedzieć nic konkretnego. A jeśli ktoś coś zaproponuje natychmiast jest gaszony. Panie i panowie czy poza volnaris ktoś faktycznie odblokował moc silnika (nie rozchodzi mi się o jakieś cuda, a jedynie o te brakujące 12 koni)? jeśli tak to niech się wypowie konkretnie. Przecież już wiadomo że różnice są na wałkach rozrządu tak jak pisze Coobcio Nie czytałeś posta wyżej :?: Jamo po wymianie wałków w 1.4 ma nawet 99HP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Jak coś to mam ze 2 komplety wałków z 90 konnych 1,4... wystarczy że je zamontujesz w swoim zamulonym do 75KM i masz pełnowartościową 90tkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 A od czego sa walki w ga14de? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 A od czego sa walki w ga14de? OD GA14DE i od GA14DE RPG - tylko takowe występowały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gry76 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 ale co z tego ze predkosc na okreslonym biegu zalezy od przelozen skrzyni? jesli wezmiesz 2 takie same almery 1.4 to maja takie same skrzynie i ta z wieksza moca będzie jechala szybciej przy tych samych obrotach na tym samym biegu. mylisz sie kolego,bedzie miało lepsze przyspieszenie ale pojedzie szybciej tylko na 5 biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Na IV 1,4 też się nie dokręci do końca mowy nie ma... (IV @ 7100 obr.min to daje coś pod 190km/h) na III beigu licznikowo 145-150 latają N15 przynajmniej te w SEDANIE. Na podstawie alemry JAMA (1,4 90KM) pokarzę wam jak silniczek reaguje na zmianę wałków: Przed wymianą: Po wymianie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blufut Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 FAktycznie, różnica jest. Ja się zastanawiam czy inwestować w odblokowanie Ali. Czy ktoś wie ile mogą kosztować wałki? No i ile orientacyjnie kosztuje wymiana wałków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszcz69 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 walki min. 200-250zl, wymiana- 200 :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vendor Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Witam , jestem nowy w klubie i jestem nowym użytkownikiem Almy. Czytam czytam i zastanawiam jak sie odnieść do tematu.Jeśli był poruszany to sorry że ja z innej bajki.Mam problem tego typu że używam autka w irlandii i tu je z resztą kupiłem. Wybieram się właśnie na przejażdżkę do Polski i chce tam wymienić sprzęgło. Nie wiem jaki typ zamówić ponieważ lokalni tubylcy mają bardzo lekceważący stosunek do książki pojazdu czy serwisów. Nie wiem jaką mocą auto dysponuje, póki co było żwawiuchne ale zaczęło mi się sprzęgło ślizgać i troche sie zmuliło.Poluźnienie sprzegła dało efekt ale myśle że wymiana jak najbardziej będzie wskazana, typ silnika jaki udało mi sie sczytać to GA14, model hatchback 5d przy silniku 1,4 16v.Jaką moc ma te auto? Ludziska poratujcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.