Gość tomas.ns Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 własniew a ja mam takie pytanie bo sa rożne almery chodzi mi o hatchback jak jest roznica miedzy wersjami gx czy naprzyklad S ja mam S-ke i niby z deutschland za chiny niemoge odnalesc oznaczenia silnika ?? tego ga cos tam costm silnik to 1.4 i tez niewiadomo ile to ma kucy scigałem sie z mondeo ostatnio 115 konna to siedzialem jej rowno na d*pie i niemogl mnie zgubic i jak to tez ma 75hp ?? moze fsaktycznie to jest przepustnica bo watpie czy by wkładali słabsze wałki przy produkcji wtedy to juz jest inna konstrukcja silnika co by było inne oznaczenie jego apatrzac na jakies artykuły to zawsze i wszedzie pisza 87 hp moze by trzeba bylo porownac w jakims katalogu te przepustnice moze maja rozne numery czy cos takiego ?? [ Dodano: Pon 05 Lis, 2007 20:36 ] cos mnie tkneło zeby wyszukac niemiecki klub nissana i zapodałem do nich pytanie co jest z tom moca w aucie jak cos bede wiedziec to napsize bedzie jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carvel Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 a ja powiem wam tak, mam juz almere (z niemiec) rok i czytam to forum od czasu do czasu, jak do tej pory nikt jeszcze nie napisal nic konkretnego,o tej ukrytej mocy. moze juz ktos rozwiazal ta zagadke i mi powie na podstawie moich danych jaka ja mam wersje? 75? czy 87? w almie mam: silnik 1,4, zaslepiony egr,stożkowy filtr + cai i vmax= 190km/h, 0-100 12 sekund,na 2 biegu robi 95km/h, ogolnie almerka ladnie sie wkreca odczulem duza zmiane po cai i filtrze. Chcialbym cos jeszcze pogrzebac moze te walki co piszecie, albo ta przepustnica,moze cos doradzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas.ns Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 panowie i przełom dostałem odp i co wy na to ? ? ? Hey Mali. Welcome to our forum and congratz. Your Engine has got 87hp. Nissan sold this engine with 75hp to make the Almera interesting for German customers. Few years ago insurances graded cars within their power. Actually this engine accomplished 87hp. "S" marked the configuration. Unfortunately S-modell cames without any extras - only basic eqipment. [ Dodano: Pon 05 Lis, 2007 20:46 ] dodam ze moj jest z 96 roku i juz sie nie przejmoje o kuce :D: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blufut Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 A czy ktokowliek był na hamowni niemiecką wersją i może potwierdzić że ma 87 koni? Ja mam almerę z Niemiec , ale jeśli chodzi o dynamikę to nie mogę narzekać. Jeśli tylko będę miał trochę kasy i skoczę na hamownię. Wie ktoś może ile kosztuje takie badanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas.ns Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 http://www.nissanboard.de/artikel_nissan_9...ine-GA14DE.html to jest caly temat jaki dzisaj wyprodukowaem z kolegami z niemiec jak ktos kuma eng to niech se poczyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vendor Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 No niby coś tam piszą te szwabiaszki i wydaje mi sie że zalatują troche drwiną...Nieważne, trudno mi jednak uwierzyć że koncern zaniżał wartość koni żeby fury w niemcach lepiej schodziły, coś to zalatuje banałem. Ja w każdym bądź razie ciągle nie wiem nic na temat oznaczenia na moim silniku więc jeśli ktoś coś może mi napisać to będe wdzięczny.Przypominam: Almera S 1,4 16v hatchback 5d 1998 , oznaczenie silnika GA 14 (bez DE czy czegokolwiek innego) i nadmienie że stery mam po "złej" stronie - woże sie po Irlandii ... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszcz69 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 mam wrazenie Panowie ze nie czytacie tego co bylo juz napisane. na szybko: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=33764 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=16655 A czy ktokowliek był na hamowni niemiecką wersją i może potwierdzić że ma 87 koni? Ja mam almerę z Niemiec , ale jeśli chodzi o dynamikę to nie mogę narzekać. Jeśli tylko będę miał trochę kasy i skoczę na hamownię. Wie ktoś może ile kosztuje takie badanie? hamowanie w wawie na mineralnej- 50 zl (choc nie wiem czy przychodzac z ulicy placi sie tyle samo co przychodzac z coobciem) moja niemiecka przed modyfikacjami miala prawie 85KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blufut Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Z tego wynika że to wszystko było chłitem małketingowym. Bo szczerze powiedziawszy po przesiadce z fiestypoczułem drastyczny wzrost dynamiki i wierzyć mi sie nie chciało że to różnica tylko kilkunastu koni w dużo cięższym samochodzie. Dzięki i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vendor Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Wszystko pięknie, no niby mi sie rozjaśniło. Wielkie dzięki. Jeszcze jedna rzecz. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi skąd różnica w symbolu silnika ? Wszyscy i wszędzie piszą o GA14 DE, mój jest oznaczony GA14 czy brak literek DE oznacza inny typ czy tylko rynek na jakim był sprzedawany ? Jest to ważne ponieważ chce wymienić sprzęgło a nie wiem jakie zakupić (i nie chodzi mi o reklame ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszcz69 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 mój jest oznaczony GA14 czy brak literek DE oznacza inny typ czy tylko rynek na jakim był sprzedawany ? nic nie znaczy- masz ga14de blufut, nie do konca niemieckie maja nieco ponad 80 KM, a pozostale kolo 90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blufut Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 niemieckie maja nieco ponad 80 KM, a pozostale kolo 90 To nie będę woził koła zapasowego a paliwa będę wlewał max 20 litrów. Dzięki redukcji masy wyjdę na zero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 DE czyli: D - 16v E - wielopunkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 koledzy moja almerka to ga14de 3d wersja S z 96r a wiec tak mam właśnie przepustnice z ga16de wrsja sr chyba 97r przepływomierz jest taki sam tylko numerem seryjnym sie różni a mianowicie jest to HITACHI AFH45M-46 wiec przepływka raczej sie nie różnią czekam na uszczelki z ASO pod przepustnice i silniczek krokowy no i przezuce przepustnicę a moze to czujnik otwarcia przepustnicy jest w innym położeniu jego sie reguluje przekreca jak aparat zapłonowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Z TPS'em to nie wydaje mi się że tu jest pies pogrzebany. TPS jest owszem regulowany, ale po ewentualnej regulacji należy przeprowadzić kalibrację przepustnicy żeby ECU zorientował się jakie jest połozenie TPS na biegu jałowym. Kwity serwisowe podają że na b. jałowym powinno to być 0,5V z tolerancją +/- 0,15V . Ja mam ~0,4V (na w pełni rozgrzanym silniku) więc mieszczę się w normie. Mnie mimo wszystko zastaniawia ECU , wszak wersje na rynek niemiecki mają podobno inne oznaczenie niż reszta Europy. Swego czasu zachecałem kogoś z wersją nie niemiecką na przejażdżkę z moim laptopem i obserwację czasów wtrysków, niestety nikt się nie zachęcił do takiego testu. Dodam że u siebie obserwowałem max czas wtrysku rzędu 12ms. Być może ECU "europejskie" serwuje nieco dłuższe czasy wtrysku np 14ms i stąd może być parę kucy więcej. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 coobco ma rację przepływki są identyko nawe t w ga16de sr 3d z 97 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krami1 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 To jest ciekawe. Tyle pisania, że macie 75KM, a jakoś nikt nie przedstawił żadnego wyniku z ham. jako dowód na 75KM. Tylko kilka wykresów z dowodem na 90KM. Z forum naszych zaprzyjaźnionych sąsiadów: "RE: ENG what is with this engine GA14DE Hi marly! Welcome at the Nissanboard. The "S" is also an name wich is a description for a special features. "S" is the base equipedmodel. So no spezial features! You can find more Infos at the database but only in german. The engine of your almera has 87PS like every GA14DE. Some people test ist on a dyno. I think they make a trick cause as the GA14DE was used in Germany the tax based on PS. They used the PS of the GA14DS motors but build it as injektion engine. So the GA14DE has 87PS and the GA16DE has 103PS. Hope I can you help. Greetz to Poland" Wynika, że to tylko trick Nissana i wszystkie mają ~90KW a jeżeli ktoś inaczej uważa niech pokaże wynik z ham. Do tego czasu wydaje mi sie, że komentarze typu że coś komuś muli, to chyba dlatego, że czegoś nie dopieścił albo w czymś przedobrzył, albo ma po prostu sam. do d**y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 krami1 w tym poście nie ma wykresów z hamowni, ale to nie znaczy że takowych nie było. To forum odwiedzam od blisko 3 lat i pamiętam wypowiedzi niektórych użytkowników GA14 DE że byli na hamowni i niestety wyszło im c.a 75KM. Zdaję się że ktoś z GA16DE całkiem niedawno (2-3 miesiące) temu też shamowal auto i wyszło mu nieco ponad 90KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Darek, Darek, co racja to racja kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krami1 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 A jak nie było wykresów tak i dalej ich nie widać. A ze coś, ktoś, gdzieś, kiedyś ... to nie jest dowód. Tyle osób nie zadowolonych, ponoć okrytnie "zamulonych", i żaden nie był na hamowni....??? Coś tu nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfer Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 a próbował ktoś wgrać inną mape paliw?, inaczej zapłon ustawić moją almerke troche muli (będę coś z tym robił na weekend) ale jak wcisne pedał gazy do dech to jak wkońcu przekroczy magiczne 3 000( bo przy ok 2 800 ma taką zmułe że ledwo jedzie) to wyrywa prawie tak bym miał jakiś dopalacz zamontowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 a próbował ktoś wgrać inną mape paliw? A jak chcesz tego dokonac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfer Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 a pojechać gdzieś do serwisu, żeby wgrali, gdzieś kiedyś w necie o tym czytałem no chyba że się myle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Do nissana tak softu nie wgrasz. Jedyna mozliwosc to kupienie dodatkowego kompa i ustawianie za jego pomoaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.