Gość viper005 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Tak naprawdę to nie mam pojęcia czy podpasuje ten kolektor z GA16DE albo primery, trzeba by poszukać w poprzednich postach. Ale jak się człowiek uprze to daje rade wszystko zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 o ile sie nie myle to te kolektory sa takie same ...wydechowy z reszta tez niczym sie chyba nie rozni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mapeciontko Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 tak mi sie wydawalo ze gdzies tak czytalem ze odlew 73c to nie wazne z czego wezme wazne ze 73c chyba coobcio tak gdzies pisal ale chce sie upewnic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek_1983 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Znalazłem takiego posta i powiedźcie o co tu chodzi bo wszyscy piszą że wystarczy kolektor i wałki zmienić a tu coś o podmianie programu jednostki sterującej jest napisane http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59998-n15-garsc-informacji-czyli-artykul-w-motorze/ Jak i gdzie to zrobić?? Coobcio, a co mi polecisz, żeby z mojego 75 konnego 1.4 wykrzesać na tyle więcej, żeby to czuć bez siły sugestii, ale biorąc pod uwagę że jest zagazowana nie chciałbym w związku z tym ruszać kolektora ssącego z wiadomej przyczyny?? Czy jest w ogóle taka opcja czy raczej szkoda zachodu?? Nie chodzi mi o demona prędkości tylko żeby żółwia trochę przyśpieszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 No to najlepiej kolektor wymieniać na taki o pełnej mocy... Jak masz sekwencje to trzeba w nim nawiercić dziury i przelorzyć dysze od LPG... i masz wówczas serie 87KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek_1983 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 No to najlepiej kolektor wymieniać na taki o pełnej mocy... Jak masz sekwencje to trzeba w nim nawiercić dziury i przelorzyć dysze od LPG... i masz wówczas serie 87KM No to w takim razie bez ponownego wiercenia się nie obejdzie. Trzeba będzie w takim razie nabyć taki i gaziarza odwiedzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.