Gość oohayo Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Witam! Jak w temacie - przymierzam się do zakupu mojego pierwszego autka. Jest to zadbany model z 2002 roku od pierwszego właściciela. W związku z tym, że będzie to moje pierwsze auto, będę zdany na usługi serwisu i chiałbym poznać Wase opinie w tym temacie. 1. Czy warto kupić to autko jako pierwsze (od 3 lat jeżdzę samochodami służbowymi i przeżyłem już pierwszą większą stłuczkę :oops: ) ? 2. Jak z częściami i serwisem. Głównie chodzi o cenny i podejście do klienta - jak wspominałem mam bardzo małe doświadczenie? 3. Jak się sprawują Almerki z gazem sekwencyjnym? 4. Jak z awaryjnością. wiem, ze problem jest głównie z rdzą - czy coś jeszcze ? Z góry dziękuję za wszystkie Wasze cenne rady. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almerka2003 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 czesc powiem tak co do ASO nie polecam sam z ostatniego przegladu zrezygnowałem czesci maja drogie i niec nie robie co do sekwencji jezeli jest dobrze załozona nie powinno byc z nią problemów sam w swojej almie z 2003 sekwencje firmy OMVL i sparwuje sie ok narazie nie narzekam pozdrawiam i zyczę dobrej jazdy mam nadzieje ze nic sie nie bedzie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny38 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Witam! Jak w temacie - przymierzam się do zakupu mojego pierwszego autka. Jest to zadbany model z 2002 roku od pierwszego właściciela. W związku z tym, że będzie to moje pierwsze auto, będę zdany na usługi serwisu i chiałbym poznać Wase opinie w tym temacie. 1. Czy warto kupić to autko jako pierwsze (od 3 lat jeżdzę samochodami służbowymi i przeżyłem już pierwszą większą stłuczkę :oops: ) ? 2. Jak z częściami i serwisem. Głównie chodzi o cenny i podejście do klienta - jak wspominałem mam bardzo małe doświadczenie? 3. Jak się sprawują Almerki z gazem sekwencyjnym? 4. Jak z awaryjnością. wiem, ze problem jest głównie z rdzą - czy coś jeszcze ? Z góry dziękuję za wszystkie Wasze cenne rady. pozdrawiam Na pierwsze Twoje pytanie musisz sam sobie odpowiedzieć ja myśle że warto. Co do drugiego to powiem mam małe doświadczenie z serwisami bo tylko tankuje i jezdze. Oleje filtry klocki tarcze zmieniam sobie sam więc koszty są symboliczne. Trzecie gaz sekw mam już zrobione na gazie 50 tyś km. i jestem zadowolony, wymieniam filtry i to wszystko. Czwarte awaryjność? hm ja nie wiem co to jest!!!(145tyś km). Co do rdzy to prawda tylna klapa w podszybiu jedyny słaby punkt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oohayo Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Dzięki. Autko podobno jest sprawne i bardzo zadbane. W tym tygodniu bedę je widział i sprawdzę - mam nadzieję, ze testy przejdzie z sukcesem :grin: Rozumiem, ze przeglądy to małe co 15 tys. km (około 400-700 PLN) i duże co 30 tys. km (powyzej 1000 PLN). Cenny w nawiasach są z ASO, jak to wygląda nie w ASO ? Jak z przeglądami gazu, będę zmuszony robić ją osobno ? Rozumiem, że klimatyzację również osobno ? Gdzie mógłbym robić w/w rzeczy w okolicach Warszawy - jak to u Was wygląda? Ile Was kosztują pełne przeglądy i co ile je robicie (mechanika, elekronika, lpg oraz klima)? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almerka2003 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 koszt wymiany filtru fazy lotnej w Białymstoku kosztaował mnie 45 przeglad instalki co 8 - 10 tys bezpłatny oczywiscie robiony w firmir ktora instalka zakładała swiece NGK zalezy od silnika przed liftem silnik koszt ok. 15 po lifcie 25 złotych filtr powietrza w ASO 90 poza ASO podobno ten sam co pcha serwis 20 pare złotych filtr oleju w ASO 40 poza ASO 15 złotych przeglad tzw duzy teraz robił mi znajomy mechanik filtry olej swiece kupiłem sam płyny chłodniczy pompy sprzęgła hamulcowy dawał on przejrzał moja alme lepiej niz patałachy serwisowe zapłaciłem z jego płynami robocizną 250 złotych wiec przemyslen nie trzeba robic koszt w ASO powyzej 1200 wiec chyba panowie w serwisie sie na głowy zamienili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.