Gość maglev Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Kilka dni temu padł mi drugi z kolei alternator (co uważam za skandal, zważywszy że autko mam doipiero 10 miesięcy). Jak pamiętacie mam ostatnio problemy z wysokimi obrotami na biegu jałowym tj. przy rozgrzanym silniku mam około 1000-1100 obr/min., wczoraj po wymianie alternatora, pojeździłem troszke by sprawdzić czy dobrze ładuje akumulator, no i pięknie 13,5 Volta, (uszkodzony podawał 12,4V), ale...........obroty teraz się trzymają w granicach 600-650 obr/min :shock: i żeby mieć podręcznikowe 750 obr/min muszę załączać wentylator na 1 bieg albo włączyć światła:shock: . Pytanie do fachowców....czy niesprawny alternator może być przyczyną za wysokich lub za niskich obrotów na biegu jałowym?????????? EDIT: Teraz się zastanawiam, może elektrozawór w gaźniku był jednak sprawny, który rzekomo się zesrał, hmmm.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 U mnie podobnie jest z tymi niskimi obrotami, trzeba włączać światła albo nawiew na 1 bieg. Może jest to wina aku lub regulatora napięcia, sam musze sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 U mnie podobnie jest z tymi niskimi obrotami, trzeba włączać światła albo nawiew na 1 bieg. Może jest to wina aku lub regulatora napięcia, sam musze sprawdzić. Akku jest nóweczka jarkk, 3 dni temu kupiony, jadę dziś do fachury niech mi robi bo mnie szlag trafi z tym moim nismo, a co moze być z tym regulatorem napięcia? mówisz o tym w alternatorze czy jeszcze jakiś inny jest? 8-[, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 U mnie tez nawiem nonstop na 1 biegu bo jak wylacze to silnik zaczyna sie trzasc(za niskie obroty)Wystarczy chyba ustawic obroty biegu jalowego i po problemie :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Mam podobnie. W moim przypadku próba ustawienia biegu jałowego skończyła się porażką g:( Już się wydawało że obroty trzymają się książkowo a po depnięciu w gaz wskakują sobie na 1000 albo 500 obrotów (nie ma reguły). A mechanicy podchodzą do tego problemu jak do wściekłego jeża :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 nie wiem jak w benzynowcach ale w dieslu ksiazkowo podają że regulacje biegu jałowego ustala się na wlaczonych światłach... czyli pod lekkim obciazeniem. Moze dlatego że jak np. pada deszcz..wycietaczki na maksa...ogrzewane szyby i lusterka, oraz swiatła i radyjka sa powłączane to żeby wtedy nie spadły za nisko do 500 np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.