mehrer Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Prawdopodobnie, tzn napewno wyjezdzam na wakacje zagranice, do pracy tak jak rok temu. Chetnie bym sie wybral tam samochodem, jestem ciekaw czy macie ''lekarstwo'' czy tez ''szczepionke" przed awaria, aby nx nie strzelil focha daleko od domu. Co sprawdzic czy wymaga wymiany. Tylne kolumny, o tym chyba juz wszyscy wiedza Z rzeczy eksploatacyjnych czyli opony, paski, filtry,swiece, kable, rozrzad - chyba nie trzeba wspominac, Samochod ten wg mnie rzadko kiedy zawodzi, a jednak ma jakies slabe pkt, czasami blachostki Chodzi mi o wersje 1.6 gaznik +LPG P.S.... co warto ze soba zabrac np. tzw FIX-TYRE w sprayu ? - moze sie przydac, kpl kluczy zapasowy pasek klinowy ? - lepiej wymienic od razu i nie powinien sie zerwac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Tez planuje wyjazd i narazie co musze zrobic to napinacz i cos przy lewym kole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 moim zdaniem skoro robisz wszystko na bierząco to nie ma strachu... jedynie co to: - komplet bezpieczników - komplet żarówek - płyny ustrojowe wrazie czego (olej, chłodniczy, spryskiwacze) trudno coś podpowiedzieć bo nie znam auta co było robione a co nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 2 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 szczerze mowiac ja tez nie znam mam go od listopada i jeszcze nic przy nim nie robilem, jedyne co zauwazylem to oslona przegubu jest do wymiany, nie umiem okreslic stanu lacznikow stabilizatora ani drazkow kierowniczych, po prostu nie umiem rozrzad kwalifikuje sie do wymiany, tylko nie wiem czy sie wymienia oba lancuchy (napewno wypadaloby) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 w tej sytuacji to rozrząd i przegub bym zrobił przed wyjazdem... jeżeli nic nie stuka i nie puka w zawieszeniu i układzie kier. to masz spokój.... jeszcze tylko olej w silniku wszystkie filtry i w droge... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 2 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 nie no to jasne, ale przegub - bez przesady, sama oslona wystarczy do wyjazdu jeszcze sporo czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 nie no to jasne, ale przegub - bez przesady, sama oslona wystarczy do wyjazdu jeszcze sporo czasu to sie okaze jak ja zdejmiesz... zalezy ile syfu tam wlazlo :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek19854 Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 witam ja w moim od kupna (styczen tego roku)wymienilem rzeczy podstawowe paski itd.tez czesto smigam do niemiem moim nissanem nikiedy co 3 tyg w jedna strone 1200km odpukac jeszcze mnie nie zawiodl aby tak dalej teraz czas ole tylko zmienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.