Gość Xzandafer Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Tak ostatnio rozmyślam do czego jest ten caly pojemnik za przeplywka w SR20DE odchodzacy z dolotu :? Ja tego dokladniej mowiac nie mam i nie mialem po swapie. Mam seryjny dolot z puszka i zwyklym papierowym filtrem ale bez tego baniaka. Czy ten caly 'zbiornik' jest konieczny? Do czego on sluzy? I jakie ma on znaczenie kiedy mamy np. filtr stozkowy? Ktos ma o tym pojecie to prosze o oswiecenie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 z tego co kojaze sluzy on do wyrownania cisnienia jak sie jakies zawirowania powietrza robia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Czyli co, potrzebne czy nie :?: I skad sie biora te zawirowania? Bo generalnie przy CAI Kit-ach takiego czegos nie ma. I pytanie dlaczego? Filtr stozkowy ma inne wlasciwosci? Dolot jest na tyle duzy? Hmm :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Nie jest to potrzebne... W Nissanach generalnie są bardzo spieprzone doloty - przez tą zwęrzke (tłumik szmerów) przed puszką filtra poweitrza i dlatego żeby nie tracić za dużo mocy wprowadzili jakieś diwajsy w postaci dodatowych puszeczek zwieszajacych pojemność dolotu itd... śmiało można je wywalić wraz z tą cholenrą zwęrzką przed puszką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Aha, no to looz. Niedlugo wymieniam filtr pow. wiec mysle, ze od razu kupie jakis stozek. Tej puszki nie mam wiec powinno byc spoko. THX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Dokladnie, te zwezenie o ktorym coobcio pisze, daje wlasnie dziwne zachowywanie sie powietrza gdy jest mocniej zasysane powietrzy gdy "cisniesz" i ten zbiornik ma niby to wyrownywac - jak dla mnie bez sens, wystarczylo dac szerszy dolot i tyle. No ale pewnie kosztem zmniejszenia palenia jest to zrobione... i redukcji mocy :hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Cześć mam pytanie , wiem ze kilku naszych kolegów robilo próby z różnej dlugości dolotem, z tego co się doczytalem, o dziwo najlepiej jeśli chodzi o elastyczność wypadl krótki dolot , a nie dlugi :?: , czy ktoś z was robil pomiary na hamowni z różnymi dolotami na silniku SR20DE? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Wszedzie gdzie zalezy komus na momencie, to zaklada CAI konczace sie stozkiem w nadkolu. Poczytaj na nissanperformancemag.com. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 CAI daje power w calutkim zakresie od samego dolu po odcinkę... a dodam że średnica rur CAI to 80mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 a dodam, ze stozek na przeplywce tez dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 CAI daje power w calutkim zakresie od samego dolu po odcinkę...a dodam że średnica rur CAI to 80mm. czasem nawet 4 cale daja niezłe przyrosty :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 poszukaj na google cos o zasadzie dzialania MEVI (Middle Eastern Variable Intake) lub cos o 3.5l silniku do patfindera, ktory tez ma zmienny dolot. Szukaj takze o 00VI do amerukanskiej wersji maximy (to moj nastepny projekt) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Chciałem się zapytać czy w silniku GA14 (Polska wersja) w układzie dolotowym, jest jakaś zwężka przed puszką filtra powietrza no i oczywiście po za puszką powiększającą układ dolotowy. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.