Gość oskaritto Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Czesc!mam dziwny problem?W kazdym aucie jak przekrece kierownice na postoju w lewo czy w prawo to obroty troszke spadaja....a u mnie rosna za kazdym razem jak przekrece kierownice...czy to w nissanach jest normalne?Albo ostatnio trasa (autostrada) 100km Opole-Wroclaw....w jedna strone auto jechalo spokojnie 170-190 a w druga do 170szlo a pozniej jakbym puszczal gaz...spadala predkosc do 160 i koniec....gaz w podlodze a auto tylko 160....moze ktos mi cos podpowie?? z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Czesc!mam dziwny problem?W kazdym aucie jak przekrece kierownice na postoju w lewo czy w prawo to obroty troszke spadaja....a u mnie rosna za kazdym razem jak przekrece kierownice...czy to w nissanach jest normalne?Albo ostatnio trasa (autostrada) 100km Opole-Wroclaw....w jedna strone auto jechalo spokojnie 170-190 a w druga do 170szlo a pozniej jakbym puszczal gaz...spadala predkosc do 160 i koniec....gaz w podlodze a auto tylko 160....moze ktos mi cos podpowie?? z gory dzieki Nie wiem jak to jest w N16 ale u mnie w N15 jest tak samo i jest to normalny objaw, że kiedy na postoju kręcisz kierownicą zwiększają się wolne obroty, pompa od wspomagania obciąża silnik który sobie zwiększa wolne obroty, aby nie zgasł. Może jechałeś pod silny wiatr i dlatego nie chciała polecieć więcej niż 160 :roll: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 ja mam to samo jak na postoju krece to zwieksza obroty ale robie to bardzo zadko jakos mam taki nawyk ze lekko ruszam i dopiero krece :grin: Co do predkosci to pewnie wiatr :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 co do kierownicy to nie mam pojecia. ale co do predkosci moze wiem, moze ale nie na 100%, poprostu moj znajomy mial se nissana bluebirda i coraz mniej mu wyciagal i sie okazalo ze to byl komputer, ze cos mial spalone i szybciej paliwo mu odcinalo, nie wiem jak dokladnie to bylo, ale wedlug mnie to moze byc cos podobnego, ale powtarzam nie jestem pewny!! pozdrowionka i szybkiego rozwiazania problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niedospielin Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 CO DO WOLNYCH OBROTÓW PRZY KRĘCENIU KIEROW. TO MAM TAK SAMO I TO JEST NORMALNE 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MODEST Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Jak najbardziej jest to normalne Nara Modest :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Kolego normalne. Na rurce od wspomagania jest czujnik, który podczas kręcenia odczxytuje, ze robi się ciśnienie w układzie i wtedy lekko podnosi obroty, żeby silnik miał lżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 to jest naturalne. Pompa od wspomagania obciąża silnik, który by nie zgasnąć zwiększa obroty biegu jałowego. I nie mów, że w innych zmniejsza. W każdym aucie taka sytuacja powoduje zwiększenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oskaritto Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 to jest naturalne. Pompa od wspomagania obciąża silnik, który by nie zgasnąć zwiększa obroty biegu jałowego. I nie mów, że w innych zmniejsza. W każdym aucie taka sytuacja powoduje zwiększenie. hmm w kazdym??tzn...jakie masz na mysli??w daewoo i oplach dzieje sie odwrotnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 sprawdzilem sytuacje i jest cool, obraty u mnie tez sie zwiekszaja... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 U mnie również obroty rosną przy kręceniu kierownicą na postuju. Jeździłem w życiu różnymi markami samochodów i nigdy nie zauważyłem (w sprawnym samochodzie) spadku obrotów przy kręceniu kierownicą. W oplu również. Z daewoo nie mam doświadczeń... Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 chyba w kazdym nowoczesnym samochodzie tak sie dzieje-tzn w takim ktory ma silnik sterowany komputerem. W starych autach nic nie steruje wolnymi obrotami-sa ustalone pewnie na stale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cezar Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 U mnie obroty podnosza sie przy skrecie kierownica, podnoszeniu i opuszczaniu szyb, zalaczeniu szyberdachu itd .... Normalka .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.