WEBCIO17 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Witam chciałbym sie zapytac co moze byc przyczyna ze auto pali regularnie ale dopiero za 3 kreceniem. Dodam ze w tamtym roku jak zrobiło sie cieplej miałem to samo, przez zime sie uspokoił i palił normalnie od pierwszego krecenia. Niewiem juz co to moze byc czy paruje paliwo z gaznika czy pompa paliwa lub swiece bo nie były wymieniane z 3 lata. Jeżeli ktos moze mi pomóc to prosze pisac MIŁEGO DZIONKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryba! Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Ja obstawiam ze to swiece bądz przewody WN,tez tak miałem 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 nawet w instrukcji uzytkownika samochodu jest napisane, ze przy zimnym silniku nalezy przed zakreceniem 3 RAZY nacisnac pedal gazu, przy cieplejszym 2 albo 1 raz, a przy swiezo co jezdzonym nie trzeba... moze wlasnie to jest twoj problem... ze nie podpompowujesz micruni 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Inter Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Może masz to co ja mam - bez wciśnięcia gazu na około 5 cm nie zapalisz choćbyś krecił cały dzień nawet jak jest ciepły. Czytałem w instrukcji i tak nawet pisze <jak wspomniał Lawina> że Przy zimnym silniku <tzn z reguły jak są mrozy> trzeba 2 razy wcisnąć gaz do oporu i dopiero przekręcić kluczyk a jak cieplje to tylko gaz na 5 cm i trzymając go odpalić. A jak i to nie pomoże to proponuje wymienić świece i przewody tak jak wyżej sugerowano bądź też może to wina mieszanki ewentualnie coś z gaźnikiem. Pozdrooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 w gaźnikowcach z ssaniem regulowanym przez bimetal tak jest :] trzeba przed odpaleniem wcisnąć pedał gazu by załączyć ssanie :] no i tak jak koledzy mówią świeczki to podstawa zwłaszcze jak jeździsz w koło komina jak to mówią i nie polecam BOSCHa chyba że walisz długie trasy to może być :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam_Sz Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Czy w K11 tez trzeba pompowac paliwko ? To auto nie ma gaznika wiec chyba nie ma takiej potrzeby. Pytam sie bo zauwazylem ze tez nie kreci zawsze od pierwszego razu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WEBCIO17 Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Pompowac to pompuje jeden raz starczyło w zime a teraz moge sobie ciskac pedał ile chce a dopiero za 3 kreceniem zapali. Jutro zapytam o swiece w sklepie tylko czy do mikrusa potrzebne sa jakies specjalne tzn czy sa jakies oznaczenia zebym wiedział jakie kupic. Dziekuje za rady mam nadzieje ze wymiana swiec pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Inter Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Ja mam NGK BPR5E lub BPR5ES - podobno w praktyce niczym sie nie różnią a zalecane przez NGK do Micry K10 :grin: Pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Czy w K11 tez trzeba pompowac paliwko ? To auto nie ma gaznika wiec chyba nie ma takiej potrzeby. Pytam sie bo zauwazylem ze tez nie kreci zawsze od pierwszego razu... Nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam_Sz Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 W takim razie co moze byc powodem ciezkiego odpalania ? Swiece i kable mam nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WEBCIO17 Opublikowano 6 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Witam wymieniłem te swiece i przewody a autko pali za 10 kreceniem oczywiscie pompuje paliwko itp. Jak już zapali to cały dzien niema problemu ale gdy postoi przez noc to rano znów trzeba sie męczyć. POMOCY CO TO MOZE BYC?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 sprawdź wężyki podciśnienia koło gaźnika czy są szczelne, nie są sparciałe lub luźne, potem rozkręć i sprawdź stan aparatu zapłonowego - palec, styki czy kopułka jest cała ( nie jest pęknięta) wyczyść go do czystego a potem sprawdź jak masz ustawiony zapłon; ze wszystkimi podciśnieniami na gaźniku masz mieć +10* :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.