Gość b3ck Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Hej. Wymienilem dzisiaj klocki, ale niestety nie mialem plynu hamulcoweog wiec musialem podjechac jakies 150m na stacje w tym czasie kontrolka swiecila ( sadzilem ze to z powodu niskiego stanu plynu, byl ponizej minimum ) po dolaniu plynu kontrolka swieci nadal, wiem czy mam sie bac i co z tym w ogole zrobic. Jutro mam zamiar rozebrac hamulce jescze raz, moze cos zle zlozylem :/ ale nie wie czy jest sens. pierwszt raz klockow nie wymienialem... doradzcie mi cos, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 może czujnik w zbiorniczku sie zawiesił :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Ile nalales? do linii na max? dolej zeby bylo poza te linie i powinno byc ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3ck Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 dolalem troche przed linie z 0.5 cm przed. ide dolac i zobaczymy co sie stanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Nalej i napisz co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3ck Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Dolalem, pohamowalem kilka razy i nic. Dlalej swieci ustrojstwo A moze za male cisnienie? Wyraznie hamuje mi lewa strona mocniej od prawej ( moze tylko musi sie dotrzec ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zornica Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 moze ręczny nie całkiem spuszczony? to ta sama kontrolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3ck Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 z recznym wszytko ok chyba ze akurat traki maly zbieg okolicznosci i przycisk przy recznym nawalil. wsio mozliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zornica Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 zdejmij kostkę ze zbiorniczka z płynem ham. i jeżeli zgaśnie będziesz pewien ,że to nie ręczny a raczej czujnik w zbiorniczku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Jeśli hamuje ci jedna strona mocniej a druga słabiej, to po pierwsze może być zapowietrzony układ. Poza tym, może masz już na wykończeniu przewody hamulcowe i gdzieś jest mały wyciek (może nie trzymać ciśnienia). Ja tak miałem ostatnio - najpierw lampka, a za dwa dni pedał w podłodze o rurki do wymiany... Równie dobrze może być jednak coś z wyłącznikiem kontrolki przy dźwigni ręcznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3ck Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 ok. Sprawdze to jutro. dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Witam, ja mam inne pytanie. Czy jak przy zapalonym silniku, kilkakrotnie, energicznie wcisniecie pedal hamulca zapala wam sie kontrolka od recznego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Jeśli hamuje ci jedna strona mocniej a druga słabiej, to po pierwsze może być zapowietrzony układ.Poza tym, może masz już na wykończeniu przewody hamulcowe i gdzieś jest mały wyciek (może nie trzymać ciśnienia). Ja tak miałem ostatnio - najpierw lampka, a za dwa dni pedał w podłodze o rurki do wymiany... Równie dobrze może być jednak coś z wyłącznikiem kontrolki przy dźwigni ręcznego. Przecież napisał, ze ma płynu dolanego na max więc nie ma wycieku chyba. A jeżeli mu ściąga i wymieniał klocki to po pierwsze mogły się jeszcze nie ułożyć po pewnie tarcze zostały stare i nie są przetoczone lub mógł też cylinderek się zapiec. Co do ręcznego to odłącz sobie kolego czujnik od zbiorniczka i ręcznego. Patrz co się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3ck Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 rozebralem prawy hamulec i dostrzeglem zapieczony [ cylinderek ?? ]. zdjecia tutaj: http://b3ck.fututo.pl/hamulec/ na ostatnim widac najlepiej. W zwiazku z tym mam pytanie czy to on powoduje swiecenie sie kontrolki?? skoro nie moge dac sobie rady z odblokowaniem tego cholerstwa czy musze kupic cala ta czesc, jesli tak ile to kosztuje i jak sie to w ogole nazywa :razz: tarczy nie wymienialem bo jest minimalny rant a po drugi mnie nie stac :/ [ Dodano: Sob 06 Maj, 2006 ] po dolaniu plynu, do krawedzi zbiorniczka kontrolka przestala swiecic dzieki maciejka_sz sadze ze twoja rada okazala sie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 To co jest na zdjeciach to jest jarzmo zacisku hamulcowego a jak juz to zapiekla Ci sie tylko sruba zacisku.. jak to rozebrales, wez papier scierny o drobnej gradacji, przejedz nim po tej srubie tak by nic nie tarlo, przesmaruj to smarem miedziowym albo grafitowym (odpornym na wysokie temperatury) i zloz to do kupy by luzno pozniej chodzilo... Z przodu nie masz cylinderkow tylko zaciski hamulcowe w ktorych sa tloczki hamulcowe. jezeli nie rozkrecales przewodow hamulcowych i nie miales zadnych wyciekow to odpowietrzac nie musisz ale jak masz taka mozliwosc i nie jestes pewien ukladu hamulcowego to zrob to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jerzy kamiński Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Należało by sprawdzić przewód od pompy wspomagania do serwa hamulcowego podobne objawy miałem w 1,7 dieslu i okazało się że spadła zaślepka z przewodu ( takiego małego cycka ) jest to kawałek zaślepionej rurki plastykowej nałożonej na ten "cycek" ale nie wiem czy tak jest w benzynie Pozdrowienia Jerzy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 tam jest tez taki maly wężyk i on jak peknie to jest to samo sprawdź ten wężyk u mnie on idzie do alternatora ale ja mam 2.0 D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.