Gość Plus Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Mam pytanie jak w temacie jak czesto zmienia sie klocki bo moje malenstwo wrecz je pozera;) Co jakies 15tys km musze juz zmieniac bo nie bardzo juz sie nadaja do uzytku! Recznego uzywam ale zeby az tak szybko.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 A jakiej firmy klocki zakładasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Mam pytanie jak w temacie jak czesto zmienia sie klocki bo moje malenstwo wrecz je pozera;)Co jakies 15tys km musze juz zmieniac bo nie bardzo juz sie nadaja do uzytku! Recznego uzywam ale zeby az tak szybko.... :shock: No ja wymienialem 2razy a jezdze tym samochodem juz 10lat Spokojnie powinienes zrobic 30-50tkm na klockach z tylu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 :shock: :shock: to zdecydowanie zaczęsto wygląda na to że zaciski masz do regeneracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 :shock: :shock: to zdecydowanie zaczęsto wygląda na to że zaciski masz do regeneracji Bardziej przyjrzalbym sie pompie hamulcowej... zaciski to raczej nie chyba ze sie blokuja ale to maloprawdopodobne bo daleko by kolega nie zajechal ze wzgledu na wzglad iz jak tyl jest przyblokowany to wyraznie czus spadek mocy i po przejechaniu kilku metrow zaraz bylby siwy dym - fioletowe tarcze i zeszklone klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 :shock: :shock: to zdecydowanie zaczęsto wygląda na to że zaciski masz do regeneracji Bardziej przyjrzalbym sie pompie hamulcowej... zaciski to raczej nie chyba ze sie blokuja ale to maloprawdopodobne bo daleko by kolega nie zajechal ze wzgledu na wzglad iz jak tyl jest przyblokowany to wyraznie czus spadek mocy i po przejechaniu kilku metrow zaraz bylby siwy dym - fioletowe tarcze i zeszklone klocki. albo regulatorowi siły hamowania cos sie pomyliło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 albo regulatorowi siły hamowania cos sie pomyliło W N13 nie ma regulatora sily hamowania... zaczeli je montowac dopiero w N14. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojciul Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Dziwny objaw... W N13 z tymi tylnimi hamulcami wiadomo jak jest, i dla mnie szokiem jest, że tam się klocki zużywają Tak jak Maciej powiedział, bardzo rzadko się je wymienia... Może się odwarzyłeś na te klocki co na allegro były za 40 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.