Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

chip w 1.5dCI - decyzja zapadla...


Gość Maro25
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Maro25

jak w temacie, w lipcu przyjezdzam do Polski i zakladam chipa do mojej nyski 1.5dCI, z tego co mi wiadomo bede pierwsza osoba w klubie ktora zdecydowala sie na ten zabieg 8) juz teraz zaczynam sie rozgladac za jakims dobrym warsztatem, kogo mozecie polecic? gdzie powinienem sie udac/zadzwonic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość proktolog

ponieważ tracisz gwarancję chyba traci sens robienie tego w Nissanie, choć w porównaniu do Toyoty nie zdzierają za ten zabieg, to zdaje się maja jeden standardowy rodzaj chipa

 

proponuję poszukać na forum streetracing.pl, tam na 100% znajdziesz namiary na sprawdzone profesjonalne firmy, ewentualnie na jakis forach związanych z Renault,

w końcu to ich silnik, mają krótszą gwarancję, więc większa szansa że trafisz na kogoś kto już ten temat przerabiał, może samo Renault robi modyfikacje, choc znając ich ceny to pewnie będzie to koszt jak w Toyocie ;)

 

napisz jak juz bedziesz po, bardzo jestem ciekawy jak to się sprawdzi

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maro25

no to wszystko juz wiem, pytalem w kilku firmach ale najlepsze wrazenie zrobili na mnie w VTG, moze nie sa najtansi (2000PLN netto) ale nie chodzi o szukanie oszczednosci tylko o to zeby to bylo zrobione dobrze ;-), poniewaz bede w Polsce az przez 2 tygodnie (pierwsza polowa lipca) chetnie zorganizuje jakis maly spocik wlascicieli Almer z silnikiem 1.5dCi (oczywiscie inni tez moga czuc sie zaproszeni), bedzie okazja zeby sie spotkac, pogadac no i oczywiscie pochwalic w/w modyfikacja itd. :grin:, miejsce wybierzemy wspolnie tak zeby wszystkim pasowalo, co o tym sadzicie sa chetni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość proktolog

organizacyjnie może być troche trudno, ale może jakos sie uda

chętnie zobaczyłbym różnicę w osiągach, ciekawe też jak to wpłynie na spalanie przy normalnej jezdzie, często jest tak, że auto pali mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak w temacie, w lipcu przyjezdzam do Polski i zakladam chipa do mojej nyski 1.5dCI, z tego co mi wiadomo bede pierwsza osoba w klubie ktora zdecydowala sie na ten zabieg 8) juz teraz zaczynam sie rozgladac za jakims dobrym warsztatem, kogo mozecie polecic? gdzie powinienem sie udac/zadzwonic?

 

witam

chetnie wstawilbym sobie chipa, ale poki co zalezy mi jeszcze na gwarancji.

 

Polecic ci moge serwis w Gdyni - kiedys z nimi juz o mojej nysce rozmawialem, nie wiem czy Ci to pasuje, wejdz zobacz, poczytaj i ogadaj z nimi - www.strefatuningu.pl

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Halo halo a czy tam dzwoniłeś www.ttc.pl solidna firma blisko Sosnowca, kilku znajomych robiło u Daniela wirusa do silnika i sa bardzo zadowoleni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze poweiedzcie mi jak to jest z tą utratą Gwarancji.

Do mnie przyjerzdza klient co ma N16 2004 1,8 beznyna i ciągle coś w niej modzimy i nie utracił gwarancji, ma pocięty i zmodyfikowany dolot, przerobioną instlacje wiązke przewódów w ECU bo musiałem mu wpiąć SMT6.

 

Wszystko to zgłosił w ASO i gwarancji nie stracił i dalej będzie modyfikował swoją almerę - planuje wymienić cały ukłąd wydechowy i pozbyć się jednego katalizatora no i bede musiał walczyć żeby chek engine nie bylo z tego powodu.

 

Pogadajcie W tej sprawie czy po załorzeniu Chipu przez znaną i cenioną Firmę czy nie utracicie Gwarancj żeby było wszytko jasne... Bo ile to się można męczyć takim seryjnym mółem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Fixxxer
jak w temacie, w lipcu przyjezdzam do Polski i zakladam chipa do mojej nyski 1.5dCI, z tego co mi wiadomo bede pierwsza osoba w klubie ktora zdecydowala sie na ten zabieg 8) juz teraz zaczynam sie rozgladac za jakims dobrym warsztatem, kogo mozecie polecic? gdzie powinienem sie udac/zadzwonic?

 

Jeśli chcesz zrobić dobry program odezwij sie dam Ci kontakt do gościa u którego ja knułem swój soft. Klient od kilku lat robi programy do aut benzyna /diesel dla osób prywatnych i na zlecenie chociażby Krawczk Motorsport przygotowujacego auta do eliminacji ME w Rallycrossie. I jest toche tańszy od VTG :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zedydowanie polecam DIAGTROINIK.pl biorą 1500zł od wirusa i to indywidualnego dzieki ktoremu można uzyskać lepsze przyrosty niż na gotowym programie ktorego posiadają miljony urzytkowników.

Nie ma to jak indywidualne strojenie w połączeniu chociażby z rozuźnionym wydechem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze poweiedzcie mi jak to jest z tą utratą Gwarancji.

Do mnie przyjerzdza klient co ma N16 2004 1,8 beznyna i ciągle coś w niej modzimy i nie utracił gwarancji, ma pocięty i zmodyfikowany dolot, przerobioną instlacje wiązke przewódów w ECU bo musiałem mu wpiąć SMT6.

 

Wszystko to zgłosił w ASO i gwarancji nie stracił i dalej będzie modyfikował swoją almerę - planuje wymienić cały ukłąd wydechowy i pozbyć się jednego katalizatora no i bede musiał walczyć żeby chek engine nie bylo z tego powodu.

 

Pogadajcie W tej sprawie czy po załorzeniu Chipu przez znaną i cenioną Firmę czy nie utracicie Gwarancj żeby było wszytko jasne... Bo ile to się można męczyć takim seryjnym mółem...

 

Hej coobcio,

 

napisz co osiągnleliście z tym smt6 + mody

 

dzieki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze auto nie zostało zhamowane i wystrojone, narazie tak organoleptycznie wywalczyliśmy że po zmianie dolotu nie czuć dolka w przedziale obrotów 2500-3500 obr.min - klasyczna sprawa że po zmienia dolotu uborzeje mieszanka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze auto nie zostało zhamowane i wystrojone, narazie tak organoleptycznie wywalczyliśmy że po zmianie dolotu nie czuć dolka w przedziale obrotów 2500-3500 obr.min - klasyczna sprawa że po zmienia dolotu uborzeje mieszanka...

 

ok dzieki,

 

proszę pamiętaj by dać znać o wynikach z hamowni.

 

P.S.

 

rozumiem, że zwalczyłeś ten SMT6 w qg18de. Wszystko działa jak należy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wszystko działa - jednakże bez opcji podłączenia zapłonu... W wolnej chwili może uda mi się to rozkmnić i napisać do Perfect Power że mi sie udało i dać im schematy i cały Global Settings.

No kineic oftopa to jest o Diselku topic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe gwarantuje że w cenie 16 tyś zł, to by były kute korby i tłoki, suszarka z serji GT28 i moc przynajmniej 250KM/300Nm @ 1 bar. Oczywiscie ze sprzegłem spiekowym, kompletnym układem wydechowym, elektroniką no wszystkim wszytkim aha no i duzym intercoolerem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość elcoruso
hehehe gwarantuje że w cenie 16 tyś zł, to by były kute korby i tłoki, suszarka z serji GT28 i moc przynajmniej 250KM/300Nm @ 1 bar. Oczywiscie ze sprzegłem spiekowym, kompletnym układem wydechowym, elektroniką no wszystkim wszytkim aha no i duzym intercoolerem :D

No u nas moze i tak, ale tamta cena ze Szwajacarii to kosmos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja myślałem nad N16 2.2di dla siebie ale bym musiał odrazu coś dowalić żeby sie lepiej zbierała od niskich obrotów, co do chipa to mam kolesia co sam sobie w A4 podkręcił autko do 140KM z 110 mógł więcej ale uznał że to wystarczy, mojemu znajomemu za 200zł chipa będzie robił w gofie i tak sobie myśle ze pomógł by mi coś w Almie zrobić. Ale po kilkuset km w Almie tęsknie za Primerą ale nie P11 144 tylko P11 GT to zajebisice jezdziło i super trzymało sie drogi 200km/h to była chwila....

W klamerce przedewszystkim zawieche bym zmienił bo jest jak dla mnie do d*py!!! musiało by być bardziej stabilnie. W GT przy 150czułem jakbym jechał 100klamerka ble.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luźniejszy wydech sporo porawia wkręcenia sięturbiny z wolnych obrotów silnika, chip takrze zmniejsza laga i przyspeisza reakcje na gaz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

zaczalem temat i w sumie tak jakos zeszlo az do dzis, w Polsce niestety nie bylem bo nie dostalem wystarczajaco dlugiego urlopu a na kilka dni to mi sie srednio chcialo 5tys km w obie strony zapierd**** :) no ale powracamy do tematu ---> przyjezdzam 6go pazdziernika i juz 9go jestem wstepnie umowiony w TTC w Kraku, ponoc bez wiekszego problemu da rade podciagnac mojego muła do 105KM...juz sie nie moge doczekac :shock: zostaje w Polsce do 17go wiec jezeli ktos bedzie mial ochote sie ze mna spotkac w tak zwanym miedzyczasie, obejrzec jak wyglada taka modyfikacja itd to serdecznie zapraszam :-),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz katalizator to się go pozbądz - szansa na więcej KM i szybszą reakcje turbiny się poprawi.

 

Powodzenia i niech 105KM będize z Tobą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat odzył, więc zaczałem szukać informacji nt chipowania 1.5dCi

znalazłem to, nie w 100% w temacie, ale chyba warto przczytać

na razie przeczytałem sam początek i widzę, że mocno straszą :lol:

resztę doczytam po powrocie, ciekawe co na takie art. powiedzą

autoryzowane serwisy montujące chipy

 

update:

wszystko ładnie, pięknie tylko zapomniałem wkleić link

http://www.a.cdi.pl/clio/tuning/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...