kmink Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Dzwoniłem wczoraj do gościa który kupił odemnie GT z zapytaniem jak sie autko sprawuje, powiedział ze wszystko jest ok ale....moc auta sie obnizyła jakby stracił z 30/40KM jak otworzył maske to buchneło mu gorącem ale wskażniki nic nie pokazują temperatura ok tylko pod maską jakby za goraco. Silnik nagrzewa sie normalnie nie jakoś tam szybko. Wdaje mi sie że padła przepływka ale w gre wchodzi jeszcze katalizator czy ktoś miał taki problem? Jak tak to jak sobie z nim poradził? Przed sprzedażą auto w serisie pod kompa było podłączane i żadne błędy nie wyskoczyły. Silnik też sprawdzony więc to nie sprawa typowo mechniczna. Coś z elektronika znajomy mi jeszcze podpowiedział ze może przewodyWN Jestem troszke podłamany że taki zonk wyszedł :sad: i chciałbym mu jakos pomóc więc prosze o rady. Kolega wkrótce dołączy do klubu ale teraz ja pisze w jego imieniu tego posta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Może EGR walnął i puszcza gorące spaliny do dolotu przez cały czas? Moc od razu spada bo silniczek nie ma czym oddychać, a temperaturka rośnie. Na czujniku może nie być widać bo się duży obieg otwiera. Najlepiej wywalić to dziadostwo całkiem. Dużo jest postów na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Masz na myśli ERG? A co jest tam jakis czujnik i zawór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?tcid=4&tid=8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Wątpie żeby to była wina sasranego EGR-a!! Auto jakby sie dławi tak do 4000tyś obr. potem dopiero jedzie ale tak do 4700jakby sie przyduszał. Na 2jedzie do 80/90km/h i za bardzo nie chce mu sie więcej a powinien ciągnąć do 110spokoinie ja tyle jechałem!!! Jak jechałem do Warszawy to naprawde każde auto wymiękało co miało silniczek o pojemności do 2l a teraz niby GT toyoty 116konnej(d4-d) nie może dogonić!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 a może szofer d*pa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 a może szofer d*pa Nie!!! Najpierw on jechał Primerą potem jego znjomy!!! Auto jeżdzi jak zwykła 2.0 Poprostu sie dusi czy cos takiego. I najważniejsze jak otwozysz maske to wszystko jest gorace!!! pod maska panuje wysoka temperatura. On sie tym nieprzejmuje bo jak tylko zarejestruje auto to to zrobi. Chciałem mu tylko coś pomóc. Jak coś wiecie to piszcie!! Ma ktoś namiary na Kube? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 To mi jednak wygląda na walnięty EGR. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 Ta dyskusja jest bardzo długa i w większości dotyczy usuwania sprawnie działającego EGR, ale jeżeli EGR źle działa, to auto tak się zachowuje jak to Twoje. Poprostu zawór za wcześnie się otwiera lub jest cały czas otwarty i spaliny w komorze nie pozwalają na efektywne spalanie i rozwinięcie mocy zwłaszcza na niskich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 w P11 GT nie ma EGR - naszczeście w tym wypadku inzynierowie podarowali sobie o tą 1/1000 wyniki CO2 i woleli osiagnąć więcej mocy........ I co teraz? Też miałem nadzeje że to ten zasrany zawór ale niestety.... Czekam dalej na porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 kmink, wg mnie nie ma co gdybać z dwóch względów: 1. gdyby koleś miał pojęcie o mechanice nie zadawłbyś tu takich pytań, żadne odpowiedzi nie spowodują że sam sobie naprawi usterkę 2. jest za dużo możliwości usterek: a) zapłon za wczesny (spalanie stukowe) lub za późny sonda lambda c) przepływomierz d) uszczelka pod głowicą e) zapchany katalizator i wiele innych, wg mnie bez diagnostyki kompouterowej i sprawdzenia szczelnosci silnika nic sie nie zrobi, czyli na początek wizyta w ASO i podłączenie pod kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 zakatowaliscie autko... hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Właśnie chodzi o to że przed kupnem auto było sprawdzane w ASO a szczególny nacisk był położony na sprawdzenie silnika - było OK Uszczelke należy wyeliminować bo po przejechaniu 5000tyś km nie dolałem ani kropli oleju ani płynu do chłodnicy, w płynie nie ma oleju i na odwrót, po odkręceniu korka nie ma tzw. masła, nie kopci itd.!!! Jedzie wciskasz pedał on przyśpiesza i to czuć ale w pewnym momęcie od 4000-4700tak jakby sie odduszał i dostawał kopa na maksa potem znowu mół. Poprosze Kube żeby sie z nim spotkał to zobaczy. Auto było podpinane pod kompa, pod profesjonalne urządzenie a nie jakieś badziewie. nic nie wykazało!!! Nie wiem, może przypiłował go za ostro? Ja tą GT zap..łem!!! Przy 200km/h jeszcze przyśpieszała. I a4 1.9 tdi (116km) bez problemu goniłem. Jak jechałem do Warszawy to miałem 2 zajączków Octavia 1.9 tdi i Avensis 2.0 benzyna naprawde siedziałem im ciągle na zderzaku przy ruszaniu, nie było bata żeby mi uciekli. Koleś nie ma do mnie pretensji i mówi żebym sie tym nie przejmował bo jest zadowolony no ale qr** ja nie lubie takich sytuacji :cry: Mi sie wydaje że to kat albo przepływka. Dziwne jest to że silnik sie normalnie nagrzewa normalnie i sie nie grzeje a niby pod maską gorąco :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 ale dramatyzujesz auto sprawdziłes przed sprzedażą wszystko było OK a wiesz co tamten koles wyrabiał??tymbardziej niema wontów a Ty włosy rwiesz bo auto niesprawne daj se luz Ty jezdziłeś i było wszystko git a po sprzedazy mogło sie wszystko stać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 mogło sie wszystko stać może faktycznie gostek dał w palnik-znaczysie przeprowadził jazdy testowe-auto dostało w ci.e i zonk nastąpił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 na 99% to coś z paliwem auto jeździ na zuborzeniu i stąd ta temperatura pod maską... Obstawiam przeplywke, sonde lambda i może to też być niedomaganie ukłądu paliwowego. [ Dodano: Pon 08 Maj, 2006 ] może faktycznie gostek dał w palnik-znaczysie przeprowadził jazdy testowe-auto dostało w ci.e i zonk nastąpił Silnik ten jest przystosowany żeby mu w pilnik dawać, ja swojego katuje już prawie 80 tyś km i kompletnie nic - zero usterek, nalerzy jedynie dbać o częstą zmiane oleju i odpowiednią jego temperature przed jazdą na czerwonym polu. Nikt nie kupuje przecież GT żeby ją oszczędzać, auto MA CIESZYĆ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 8 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Ja wiem że moge mieć to w d*pie i olać temat ale ja taki nie jestem. A nie szkodzi mi zapytać kolegów z klubu(nie podlizuje sie ) bo moze coś mu pomoge. Ja chcę żeby klient był zadowolony i żeby potem mnie nie wyklinał a może jego kolega będzie chciał coś potem kupić :grin: p.s moc nie spadła nie wiadomo jak!!! auto jezdzi jak zwykła 2litrówka więc myśle że nic poważnego sie nie stało :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PIOTREK_GT Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 witam To ja kupiłem tą primerkę Kmink wielkie dzięki za zainteresowanie i pomoc pomógł mi coobcio to był tylko brudn przepływomierz jeżdzi jak szalona 8.24 do stówki 200 km zapiąłem na 4 biegu więc jeszcze raz wielkie dzięki dla kminka i coobcia szacunek i poważanie a jak będę zmieniał samochód to na pewno zgłoszę się do kminka z takimi ludź mi robić interesy to czysta przyjemność do zobaczenia w Borkach Pozdrawiam PIOTREK_GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 link sponsorowany... zartuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 7 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 witamTo ja kupiłem tą primerkę ................................................................................ ...do zobaczenia w Borkach Pozdrawiam PIOTREK_GT to spoko niech sie sprawuje jak najlepiej my w Borkach też chyba GT będziemy :grin: to sie ustawimy na kresce :grin: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 jeżdzi jak szalona 8.24 do stówki Do czasu "Borek" będzie schodzić poniżej 8 sek 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 jeżdzi jak szalona 8.24 do stówki Do czasu "Borek" będzie schodzić poniżej 8 sek 8) czy o czymś nie wiem? cos dłubiecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 No jest taki plan bo jak to można mieć nic nie dlubniętą GT :wink: "the Stock is for suckers" jak to mówi pewne przysłowie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 a co tam kminicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PIOTREK_GT Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 to jakiś tajny plan kuby pożyjemy zobaczymy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 to jakiś tajny plan kubypożyjemy zobaczymy:) aha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.