Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Spadek mocy w GT !!!


kmink
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłem wczoraj do gościa który kupił odemnie GT z zapytaniem jak sie autko sprawuje, powiedział ze wszystko jest ok ale....moc auta sie obnizyła jakby stracił z 30/40KM jak otworzył maske to buchneło mu gorącem ale wskażniki nic nie pokazują temperatura ok tylko pod maską jakby za goraco. Silnik nagrzewa sie normalnie nie jakoś tam szybko.

Wdaje mi sie że padła przepływka ale w gre wchodzi jeszcze katalizator czy ktoś miał taki problem? Jak tak to jak sobie z nim poradził?

Przed sprzedażą auto w serisie pod kompa było podłączane i żadne błędy nie wyskoczyły. Silnik też sprawdzony więc to nie sprawa typowo mechniczna.

Coś z elektronika znajomy mi jeszcze podpowiedział ze może przewodyWN

Jestem troszke podłamany że taki zonk wyszedł :sad: i chciałbym mu jakos pomóc więc prosze o rady.

Kolega wkrótce dołączy do klubu ale teraz ja pisze w jego imieniu tego posta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jurgenik

Może EGR walnął i puszcza gorące spaliny do dolotu przez cały czas? Moc od razu spada bo silniczek nie ma czym oddychać, a temperaturka rośnie. Na czujniku może nie być widać bo się duży obieg otwiera. Najlepiej wywalić to dziadostwo całkiem. Dużo jest postów na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpie żeby to była wina sasranego EGR-a!!

Auto jakby sie dławi tak do 4000tyś obr. potem dopiero jedzie ale tak do 4700jakby sie przyduszał.

Na 2jedzie do 80/90km/h i za bardzo nie chce mu sie więcej a powinien ciągnąć do 110spokoinie ja tyle jechałem!!!

Jak jechałem do Warszawy to naprawde każde auto wymiękało co miało silniczek o pojemności do 2l a teraz niby GT toyoty 116konnej(d4-d) nie może dogonić!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może szofer d*pa :D:D

 

Nie!!!

Najpierw on jechał Primerą potem jego znjomy!!!

Auto jeżdzi jak zwykła 2.0

Poprostu sie dusi czy cos takiego.

I najważniejsze jak otwozysz maske to wszystko jest gorace!!! pod maska panuje wysoka temperatura.

 

On sie tym nieprzejmuje bo jak tylko zarejestruje auto to to zrobi.

Chciałem mu tylko coś pomóc.

Jak coś wiecie to piszcie!!

Ma ktoś namiary na Kube?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jurgenik

To mi jednak wygląda na walnięty EGR.

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0

Ta dyskusja jest bardzo długa i w większości dotyczy usuwania sprawnie działającego EGR, ale jeżeli EGR źle działa, to auto tak się zachowuje jak to Twoje. Poprostu zawór za wcześnie się otwiera lub jest cały czas otwarty i spaliny w komorze nie pozwalają na efektywne spalanie i rozwinięcie mocy zwłaszcza na niskich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w P11 GT nie ma EGR - naszczeście w tym wypadku inzynierowie podarowali sobie o tą 1/1000 wyniki CO2 i woleli osiagnąć więcej mocy........

 

I co teraz? Też miałem nadzeje że to ten zasrany zawór ale niestety....

Czekam dalej na porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

kmink, wg mnie nie ma co gdybać z dwóch względów:

1. gdyby koleś miał pojęcie o mechanice nie zadawłbyś tu takich pytań, żadne odpowiedzi nie spowodują że sam sobie naprawi usterkę

2. jest za dużo możliwości usterek:

a) zapłon za wczesny (spalanie stukowe) lub za późny

B) sonda lambda

c) przepływomierz

d) uszczelka pod głowicą

e) zapchany katalizator

i wiele innych, wg mnie bez diagnostyki kompouterowej i sprawdzenia szczelnosci silnika nic sie nie zrobi, czyli na początek wizyta w ASO i podłączenie pod kompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chodzi o to że przed kupnem auto było sprawdzane w ASO a szczególny nacisk był położony na sprawdzenie silnika - było OK

Uszczelke należy wyeliminować bo po przejechaniu 5000tyś km nie dolałem ani kropli oleju ani płynu do chłodnicy, w płynie nie ma oleju i na odwrót, po odkręceniu korka nie ma tzw. masła, nie kopci itd.!!!

Jedzie wciskasz pedał on przyśpiesza i to czuć ale w pewnym momęcie od 4000-4700tak jakby sie odduszał i dostawał kopa na maksa potem znowu mół.

Poprosze Kube żeby sie z nim spotkał to zobaczy.

 

Auto było podpinane pod kompa, pod profesjonalne urządzenie a nie jakieś badziewie.

nic nie wykazało!!!

Nie wiem, może przypiłował go za ostro?

Ja tą GT zap..łem!!! Przy 200km/h jeszcze przyśpieszała.

I a4 1.9 tdi (116km) bez problemu goniłem. Jak jechałem do Warszawy to miałem 2 zajączków Octavia 1.9 tdi i Avensis 2.0 benzyna naprawde siedziałem im ciągle na zderzaku przy ruszaniu, nie było bata żeby mi uciekli.

 

Koleś nie ma do mnie pretensji i mówi żebym sie tym nie przejmował bo jest zadowolony no ale qr** ja nie lubie takich sytuacji :cry:

 

Mi sie wydaje że to kat albo przepływka.

Dziwne jest to że silnik sie normalnie nagrzewa normalnie i sie nie grzeje a niby pod maską gorąco :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dramatyzujesz auto sprawdziłes przed sprzedażą wszystko było OK

a wiesz co tamten koles wyrabiał??tymbardziej niema wontów a Ty włosy rwiesz bo auto niesprawne daj se luz ;);) Ty jezdziłeś i było wszystko git a po sprzedazy mogło sie wszystko stać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 99% to coś z paliwem auto jeździ na zuborzeniu i stąd ta temperatura pod maską...

Obstawiam przeplywke, sonde lambda i może to też być niedomaganie ukłądu paliwowego.

 

[ Dodano: Pon 08 Maj, 2006 ]

może faktycznie gostek dał w palnik-znaczysie przeprowadził jazdy testowe-auto dostało w ci.e i zonk nastąpił

Silnik ten jest przystosowany żeby mu w pilnik dawać, ja swojego katuje już prawie 80 tyś km i kompletnie nic - zero usterek, nalerzy jedynie dbać o częstą zmiane oleju i odpowiednią jego temperature przed jazdą na czerwonym polu.

Nikt nie kupuje przecież GT żeby ją oszczędzać, auto MA CIESZYĆ :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem że moge mieć to w d*pie i olać temat ale ja taki nie jestem.

A nie szkodzi mi zapytać kolegów z klubu(nie podlizuje sie :P ) bo moze coś mu pomoge.

Ja chcę żeby klient był zadowolony i żeby potem mnie nie wyklinał a może jego kolega będzie chciał coś potem kupić :grin:

 

p.s moc nie spadła nie wiadomo jak!!! auto jezdzi jak zwykła 2litrówka więc myśle że nic poważnego sie nie stało :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Gość PIOTREK_GT

witam

To ja kupiłem tą primerkę

Kmink wielkie dzięki za zainteresowanie i pomoc

pomógł mi coobcio

to był tylko brudn przepływomierz

jeżdzi jak szalona 8.24 do stówki

200 km zapiąłem na 4 biegu

więc jeszcze raz wielkie dzięki dla kminka i coobcia

szacunek i poważanie

a jak będę zmieniał samochód to na pewno zgłoszę się do kminka

z takimi ludź mi robić interesy to czysta przyjemność

do zobaczenia w Borkach

Pozdrawiam

PIOTREK_GT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

To ja kupiłem tą primerkę

................................................................................

...do zobaczenia w Borkach

Pozdrawiam

PIOTREK_GT

 

to spoko

niech sie sprawuje jak najlepiej

my w Borkach też chyba GT będziemy :grin: to sie ustawimy na kresce :grin:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest taki plan bo jak to można mieć nic nie dlubniętą GT :wink:

"the Stock is for suckers" jak to mówi pewne przysłowie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...