Gość Levuss Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Siemka jestem posiadaczem Primery P10 z 1995r. silnik to benzyniak 1.6 SLX auto ma przejechane 130 tys. i mam je juz rok ale niedawno zaczeły sie problemy: 1.jak wlacze silnik to jego obroty sięgaja do 1100obr/min! wcześniej bylo 700-800 tylko ostatnio jakoś sie podniosły byłem(tzn tato)był u znajomego elektryka samochodowego i podłączył Nissana do diagnostyki i pokazało że sa jakieś problemy z prądem w aucie 2.czy jezeli to wina elektroniki(te wyokie obtory na luzie) jest to mozliwe ze auto pali jak szalone? 3.ostatnio jak wyhamowuje jak samochód sie zatrzymuje z przednich tarcz dobiegają piski(skrzypienie) czego to wina? 4.coś mi szyba przednia od kierowcy nawet jak jest zamknięta to jakoś trzeszczy(tłucze coś)wcześniej tego nie było 5.qrcze strasznie z tyłu szumią uszczelki da się je jakoś wymienić? Proszę Was o pomoc w każdym z tych wymienionych problemów.Proszę również jak będziecie udzielać odpowiedzi np. na problem 3 to napiście 3 i jak go rozwiązać to ułatwi sprawę mnie i Wam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Co do problemu nr.3,myśle,że mogą Ci sie kończyć klocki .U mnie przynajmniej tak było . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 1 i 2 moze sonda lambda.Jak duzo pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Levuss Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 OK panowie dostosuję sie do waszych rad i przy najbliższej okazji popatrzymy czy tak jest a moze wiecie coś na temat 4 i 5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Hmm... Problem nr.4 to może poprostu poluzowana jakaś prowadnica?? :? .Nie mam pojęcia....No,a problem nr.5 to jasna sprawa.Uszczelki da się wymienić :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Levuss Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 OK a jak można wymieni ć te uszczelki? jest to pracochłonne?? może je swobodnie kupić?czy muszą do być specjalne do Primery?? a te prowadniece jak sprawdzić przepraszam ze moze tak banalne pytana zadaję ale nie miałem z tak głębszą mechanika styczności :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Wymiana uszczelek nie jest pracochłonna.Nie mam pojęcia czy są dostępne swobodnie,ale moim zdaniem tak .Hmm...co do prowadnicy to nie wiem jak Ci poradzic.Najprosciej uchyl troszke szybkę i poruszaj nia :roll: .Albo sciągnij boczek i zobacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Levuss Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 właśnie myślałem nad ściągnięciek pocznego poszycia drzwi tylko jam to zrobić w P10 na stronce głownej Nissan Klub jest napisane jak ściągać poszycie w P11 może w P10 jest podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 a moze wiecie coś na temat 4 i 5? zrobić radio głośniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silenthill Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Co do punktu nr 4 to u mnie jest to samo, coś stuka jak jade już od 60km/h i też nie wiem co to jest. Nawet tam kiedyś zaglądałem ale wszystko było sztywne i niepoluzowane. Jak ktoś to naprawił to równierz proszę o poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 a moze wiecie coś na temat 4 i 5? zrobić radio głośniej Jedna z lepszych napraw na wszystkie stukające problemy 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Levuss Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 z radiem to jest metoda ale wiecie jak nieraz chce sobie polatać bez radia a śłyszę te trzeszczenie bo mnie coś rusza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 u mnie telepie sie szyba od kierowcy - ale potem ustaej - telepie sie jak jest na pol otwarta... co robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Levuss Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 u mnie telepie sie szyba od kierowcy - ale potem ustaej - telepie sie jak jest na pol otwarta... co robic? w zwizku z narastająca liczbą tego typu problemu moze ktoś nam pomoże bo to jest naprawdę dęnerwujące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 No to zdejmu boczek i sprawdzaj co sie dzieje z szybą. Ja korzystam z p10 juz 5 lat i nigdy nie miałem takiego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 piekna pomoc.. hehe spox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Temat szyby elekt. w P10 był już kiedyś poruszany na forum i jak pamiętam nie było wtedy na to rozwiązania, nawet ASO sobie z tym nie radzi. Sam rozbierałem kilka razy bo mnie też to wkurza ale jak przesunę szybę na prowadnicy żeby ciaśniej chodziła i nie stukała, to silnik sobie nie radzi z jej podniesieniem. W końcu dałem sobie spokój, może kiedyś jeszcze powrócę do tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 no i to rozumiem dzieki.. po prostu maly defekcik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Levuss Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 ok ludzie a jak można zdjac te boczki?? na stronie NK jest porada jak to zrobić ale do P11 a jak je zdjąć P10? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Schyl sie to zobaczysz od spodu kieszeni śruby. Na pewno trzeba rozmontować przycisk opuszczania szyb. Co do "telepania" się szyby wszystko będzie jasne gdy zajrzysz na prowadnice. jest możliwość regulacji. Trochę prób i powinno być ok, chociaz możliwe, ze do wymiany jest własnie jakaś prowadnica. Zmieniałem ostatnio swoją szybę (po włamie) i pracy jest odrobinę. W dziale "Porady W10 " coś tam opisywałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Levuss Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 competer bardzo Ci dziękuje za te wskazówki tylko: jak wygląda ta prowadnica(nigny nie rozierałem drzwi) Schyl sie to zobaczysz od spodu kieszeni śruby cgodzi o tą kieszeń przy samym dole drzwi od strony wewnętrznej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Proponuje zajrzeć to sam zobaczysz.Odkrecasz śróbki albo spinki bo juz nie pamietam,zdejmujesz przyciks opuszczania/podnoszenia szyby,wyciagasz klamke(wystarczy ja podwarzyć śróbokrętem) i zdejmujesz boczek.Prowadnica jest to taka szyna w której jeździ szyba .Rozmontowanie tego jest proste.Zajmie Ci to maks.30 minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Levuss Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 OK boczek jakoś zdjemę przy najbliższej okazji tylko nurtuje mnie kolejny problem z tymi piskami z przodu auta są to najprawdopodobniej klocki ile moze kosztować komplet klocków na przód do P10 firmy KASHIYAMA czy za podobna cęnę są jakieś lepsze?( ile wogóle kosztują te klocki KASHIYAMA) i zapytanie odnośnie hamulców czy u was pedał hamulca tez troche wchodzi z dól za nim zacznie hamowac?(w poprzednim Fordzie jak lekko nacisnołem na hamulec auto dęba stawało)a w P10 za nim zacznie musze mocniej pedał mocniej wcisnac tzn głębiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 no, ja też muszę mocniej depnąć by auto hamowało, ale jest sposób na to, wywalić korektory siły hamowania, Coobcio wyrzucił i jeszcze Dżodżo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Levuss Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 OK czyli mysłałem ze tylko w mojej primerce jest taka przypadłośc a z klockami to jakie wybrac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.