Gość Karen Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Witam wszystkich i z góry przepraszam jeżeli ten temat wałkuje się poraz kolejny. W moim nisanie sunny N14 1.4 16V ('91) zimą zwłaszcza gdy pada śnieg zaczyna dziać się coś dziwnego otóż dławi się,słychać jakieś dziwne bulgotanie jakby z tłumika.Jak się zatrzymam na chwilę to mu przechodzi,ale potem jest to samo.Zero przyspieszenia,szarpanie no i..........pali jak smok(a raczej wypluwa przez rure wydechową)Wymieniłam świece,kopułke,palec rozdżielacza,kable wysokiego napięcia.Większość mechaników rozkłada ręce i nie wie o co chodzi a problem pojawia się tylko zimą.Nie wiem co mam dalej robić i szkoda mi mojej nysski.Jak coś wiecie na ten temat to dajcie znać.Pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 moze masz zapchany ukl wydechowy lub cos z gaznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Karen Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Hmm gażnik mechanik rozebrał,złożył i nic tam nie bylo dziwne jest to że dzieje się tak tylko w zimie(wilgoć gdzieś włazi......tylko gdzie?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Hmm gażnik mechanik rozebrał,złożył i nic tam nie bylo dziwne jest to że dzieje się tak tylko w zimie(wilgoć gdzieś włazi......tylko gdzie?) w tłumik jak jeżdzisz na kródkich odcinkach to może sie tak zdarzyć zebedzie pełen tłumik wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Karen Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 No o tym nie pomyślałam............ale co mam z tym fantem zrobić.Poza tym jak zaczyna go dławić to idzie na dwóch cylindrach pedal gazu robi się jakiś miękki(nie ma oporu-tak to odczuwam) aż wkońcu gaśnie. [ Dodano: Pon 15 Maj, 2006 15:34 ] Dobra już wszystko wiem poprost trzeba dziurke wywiercić w tłumiku.Popytałam troche i wiem ż e taki awarie są dość popularne nie tylko w nysskach ale też w Clio.Dzięki pozdrawiam......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Tylko wtedy to ci tłumik rdza zeżre znacznie szybciej. Może jest jakaś inna metoda typu strzykawka z długim wężykiem. Przecież ta woda tam nie gromadzi się w ciągu tygodnia więc może zamiast dziury w tłumiku robić to raz w okresie zimowym wsadzić rurkę i odciągnąć strzykawką wodę. Pamiętaj że gdyby było to takie proste to by taki otwór firmy od razu robiły. No chyba że lubisz wymieniać tłumiki i mieć dodatkowe power brzmienie Bo w końcu to dziura w tłumiku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.