Gość grafit Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Od miesiąca zauważyłem,że moja primerka zaczyna brac olej.Sprawdziłem najpierw czy nie ma wycieków,jest ok.Na końcówce wydechu na zewnątrz pojawił się jakby pierścień z sadzy.Spotkałem się też z opiniami.że jak się trochę pociśnie to też samochód potrafi zjeśc oleju a ja go ostatnio kilka razy przegoniłem tak po 160-180.Ale żeby przez 1000km. wziął ponad 0.5l.Jeżdżę na Castrolu gtx 10-40 i żadnym tam katem też nie jestem,wymiany co 10tys.Boję się że to może pierscienie już nie dają rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Witam u siebie mam podobne objawy tzn. też mam koniec wydechu pokryty sadzą ale oleju to moja primerka nie bieże od wymiany nie dolałem ani kropelki a już 7000 tys. przejechałem, dodam jeszcze że jeżdżę na takim samym oleju GTX 10-40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 radze przejśc na minerał 15/40 to uratujecie jeszcze te swoje toczydełka :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość durom Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Ja w swojej P10 mam 234 kkm i nie bierze mi ani grama. Tylko ja jeżdże na mineralnym. Przy tym przebiegu i latach to chyba nie ma większego wyboru Pozdrówka Roman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grafit Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 No to pięknie,w ostatniej chwili dowiaduję się że trzeba by przy kupnie popatrzeć za mineralnym i to chyba 15-40,bo właśnie mam zamiar kupić olej,na dolewki już mi się skończył.No to będzie odmiana dla mojej primerki,tylko ciekawe jak na tę odmianę zareaguje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 jak jezdzisz na krotkich odcinkach to sadza na wydechu to norma... ale branie oleju juz niebardzo :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grafit Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Co drugi dzień do pracy,w obie strony 40km.Mce. około 1000km.Może będzie poprawa z tym znikaniem oleju gdy zaleję minerala 15-40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacbar Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 a może uszczelniacze zaworów już padnięte a przejscie na 15w40 mineral ni jest glupie przy duzych przebiegach ja leje elfa 15w40 i od wymiany do wymiany ni dolewam a mam 160 kkm przejechane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 grafit, zastanów się dobrze czy aby na pewno chcerz przejsci na minerała. Jak zamieżasz jeszcze pojezdzić autem przez pare lat to radzę spradzić kompresję i wymienić uszczleniacze zaworowe. Jezeli w najbliższym roku zamierzasz pozbyć się auta to smialo lej byle co najtansze i tluste jest (15w40) - oliwa taj klasy jako łatwo utleniajaca się zrobi grobą warstwe nagatu na tloku i doszczelni go. Ciekawostka: Swojego czasu przyszło mi do głowy żeby oczyścić silnik przypomne że mam P10 2.0 mam 184tyś km przebiegu i non stop na syntetykach latam, oczyszczenie polegało na zalaniu LOTOSA 10W40 bo doszły mnie opinie że tylko do płukania się nadaje no i zalałem go przelatałem ok 200km po czym zrobił się czarny - więc rzeczywiście działa no nic ponownie nowy filtr swierzy lotosik 10w40 i ostra jazda - oliwa znikała w oczach po ok. 300km wściekania się i kręcenia silnika do czerwonego pola średnio ubywało go 1,2-1,5L. Po tym zalałem jakiegoś syntetycznego Midlanda 5w40 i jak do tej pory przelatane 765km jazdy po trasie + czasem wściekanie się i nie ubyło ani kropli :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario1 Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Witam! Będąc z wizytą u gaziarza usłyszałem historię o uszkodzonej odmie w pokrywie zaworów w nissanie kogoś z jego rodziny. Olej znikał i była grożba remontu . Auto było na gazie ,większe podciśnienie w dolocie, uszkodzona odma i ole znikał. Podobno po wymianie odmy było ok. Odma po lewj stronie pokrywy zaworów jest tam podobno jakiś zaworek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 zawprek jednokierunkowy. Jak odma jest niedrożna to cisnienie powstające w skrzyni korbowej przepycha olej albo pierscieniami albo na zewnątrz silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 ile człowiek się dowiaduje o swoim samochodzie, z każdym nowym postem, nie ma to jak klub nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 dobrze mowisz kazek...lol [ Dodano: Czw 18 Maj, 2006 21:36 ] coobcio mam pytanko co do twojej primerki tzn: 1 w tym filmiku"dokoncanatrojce" to autko ma turbo czy nie?? 2 jaki masz czas od 0-100?? pozdrawiam i podziwiam wszystkich nissanowcow a szczegulnie primercowcow LOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Turbo Brak, realne ok 7,5 sek do setki, primera nie GT i silnik też nie... Więcej info o moim aucie tu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 wiem przeczytalem wszystko ale nie skumalem wszystkiego, lol, ale bryczka niezle jezdzi musze przyznac.....niezle ci idzie....tak dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grafit Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 No to sprawdzę tę odmę,której(prosze się nie śmiać)trochę się naszukałem.Rozglądałem sie za jakimś zaworkiem na pokrywie zaworów a gdy nic takiego nie znalazłem użyłem opcji szukaj,na forum i eureka,w jednym z postów wyczytałem że codzi o gumowy wąż.Ale wstyd... [ Dodano: Pią 19 Maj, 2006 16:22 ] A może orientuje sie ktoś ile w przybliżeniu może kosztowac wymiana uszczelniaczy zaworów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.