Gość gry76 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 mam malutki problemik z ręcznym,kiedy zaciagnę go i puszcze to nie odbija do końca i blokuje mi jedna tarcze z tyłu,po wyczyszceniu i smarowaniu tylnych mechanizmów okazało sie ze nie one sa winne ,chodzą lekko i nie klinują się ,problem jest w lince ewentualnie mechanizmie przy dzwigni,jesli ktoś miał coś podobnego prosze o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 miałem to w zime, ręczny zamarzał, a w Twoim przypadku proponuje mocniej podciagnac linke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Ja wyczyściłbym linkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gry76 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Ja wyczyściłbym linkę. Jak proponujesz to zrobić...chyba trzebaby było zdemontować całą linke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario_k3 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Myślę, że najprościej wymienić linkę i spokój na dłuższy czas. Może jest zatarta i smarowanie nie da efektu na duższy czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Ja wyczyściłbym linkę. Jak proponujesz to zrobić...chyba trzebaby było zdemontować całą linke? Tak , trzeba zdemontować linkę. Żeby odpuściła musisz zalać ją jakimś odrdzewiaczem , albo nawet zamoczyć w nafcie (dobre właściwości penetrujące). Potem ją nasmaruj , są dostępne na rynku specyfiki do smarowania lin. Nie używaj WD40 , bo nasmaryjesz na krótką metę. Potem linkę , która jest za pancerzem nasmaruj najlepiej smarem miedzianym , ewentualnie grafitowym. Gwarantuję , że długo pochodzi pod warunkiem , że będziesz używał ręcznego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Ja miałem podobny problem. U mnie linka pracowała z opóźnieniem tzn powodowała że ręczny odbijał wolno. Efekty - zjechane klocki hamulcowe, pokrzywiona tarcza z tyłu. Radzę wyciągnąć linkę i przesmarować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gry76 Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 dzięki to jadę z tym koksem..dopisze póżniej jaki efekt! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Miałem taką samą sytuację latem zeszłego roku. Nie poczułem, że ręczy nie puścił, a po przejechaniu kilku kilometrów poczułem niezły smród palonych klocków :? Wylądowałem w ASO opla (był najbliżej). Zdjęli koło, przeczyścili i nasmarowali to, co mogło być przyczyną takiego stanu rzeczy (ale bez wyciągania linki), skasowali 90 zeta i póki co jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marins Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 A co mi doradzicie bo mam taki maly problem z recznym. Otóz jak wchodzilem w zakret na rekawie kiedys to bylo ok kola stawaly w miejscu opony piszczaly lub nie jesli to bylo na piasku a teraz jade zaciagam reczny na zakrecie i d*pa samochod zwalnia zero poslizgu chyba ze zalapie piasku albo jak podciagne reczny na maxa to jeszcze jakos obleci . Wydaje mi sie ze linke musze podciagnac ale nie jestem pewien wiec prosilbym o rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vignal Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Witam... U mnei problem jest podobny... tylni lewy hamulec reczny nie dziala jak powinien... Tarcza oki...klocki nowe.. linka pracuje jak powinna... ale mechanizm przy zacisku nie odbija.. czyszczony z zewnatrz i nie pomaga! ktos mial taki problem.???? jak go usunac??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Od dnia, w którym pisałem poprzedni post w tym temacie (maj 2006 :zdziw: ) lądowałem jeszcze kilka razy u mechanika z ręcznym, który po zaciągnięciu nie odpuszczał lewego koła. Za każdym razem kończyło się na czyszczeniu zacisku i na kilka miesięcy był spokój. Ostatnia wizyta (jakieś pół roku temu) skończyła się całkowitym rozebraniem zacisku, wyczyszczeniu i dokładnym przesmarowaniu. Póki co, jest ok, ale mechanik powiedział mi, że jeśli sytuacja znowu się powtórzy, to niestety muszę kupić nowy (względnie używany ale w dobrym stanie) zacisk... Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Mam to samo.Linka chodzi lekko ale po puszczeniu hamulca zacisk delikatnie trzyma i po chwili puszcza.Walczyłem z czyszczeniem,teraz wymieniam gumki (28pln/stronę) na nowe i wszystko składam na olej silikonowy.Przyczyną takiego stanu rzeczy prawdopodobnie jest małą silą hamowania tylnych hamulcy tarczowych.Przez to tłok porusza się w minimalnym stopniu co powoduje jego zastój.U mnie linka chodzi lekko a winny jest tłok w zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.