Gość cziko200sx Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 moj ojciec jest szczesliwym posiadaczem p10 2.0d i mamy z nia nastepujacy problem: 3 lata temu mielismy p10 w dieslu z 94 roku i pomimu 75HP bylo to calkiem zwawe auto. Teraz mamy taką samą tylko z 93 roku. Silnik powierzchownie ma nieco inny osprzet posiada egr ta poprzednia tego syfu nie miala. I teraz Pytanie: co moze byc przyczyna ze obecne auto jest za***iscie zamulone?? i sprawia wrazenie 40 koni mechanicznych z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam Kant i Oszust Cziko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 no to zacznij od EGRa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Witam, sprawdz filtr powietrza, rure pomiedzy filtrem a kolektorem dolotowym czy nie jest peknieta i silnik nie zasysa cieplego powietrza. Sprawdz filtr paliwa, moze jest zasyfiony albo znajduje sie w nim woda. Sprawdz takze czy otwiera ci sie przepustnica przy filtrze powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 mi tez mulił jeżdziłem tak rok i podkreciłem..jak koledzy to zwą EGR na pompie... ale jak ci nie kopci to możesz ...jeśli chcesz pokombinowac... podkrecić ilośc dawki na cylk wtrysku. Spalanie prawie takie same... może w trasie z 6 na 6,5 wzrosło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Też mi się wydaje że problem trkwi własnie w kącie ustawienia wtrsyku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cziko200sx Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 faktem jest ze uato pali za***iscie mało 5,5 w trasie przy jezdzie do 120 i przy normalnym urzytkowaniu w miescie max 6-6,5!!!jak ja kupiłem u niemca to miała wywalona uszczele pod głową ,przywiozłem zrobilismy główke od nowa łacznie z nowymi popychaczami uszczelniaczami palnowenaim itd dołu nie wygladało zeby był sens ruszac gładzie jak szkłanik zero progów pomimo przebiegu 260.000!!moze jak ojciec składał rozrzad to faktycznie przymulił ją na pompie a czy nie nalepiej było by tak jak w s14 wywalic cały system egr ??a co z ta posrana przepustnica zaraz z filtrem powietrza??mozan to usunąc??ta o rok młodsza nie miała tego wogule :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 EGR to jak w karzdym nissanie - WON Przepustnice terz wywal ale w taki sposób żeby mozna było powrócić do niej w razie nieprawidłowości pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.