Gość cerber Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Pytanie jest skierowane do posaidaczy silnika GA16DS z katalizatorem (i sondą lambda) oraz EGR. Jak zachowują się obroty na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku z wyłączonymi odbiornikami prądu (typu światła, dmuchawa, wentylator) a jak z właćzonymi odbiornikami. Chciałbym wiedzieć o ile obroty wzrastają i czy tylko na parenaście sekund czy do momentu wyłączenia odbiornika prądu. Interesuje mnie info od posiadaczy tego rodzaju silnika bo w innych jest inaczej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 silnik mam troszke inny bo GA14 ale zasada dzialania powinna byc taka sama zawsze obroty jalowe przy wlaczonych odbiornikach troszke sie podniosa w gore i beda sie utrzymywac na takim poziomie do czasu wylaczenia odbiornika moim zdanieim przynajmniej ja tak mam ...... jest to wyczowalne tylko przy wlaczaniu odbiornika bo po paru seknudach czlowiekowi sie wydaje ze tak powinno byc i ze silnik pracuje norlmanie ..... jak sie mysle prosze o sprostowanie prze kolegow..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 A czy posiadasz silnik z gaźnikiem i sondą lambda. Bo jest to bardzo istotne gdyż mój post jest kontynuacją mojego problemu z którym walczę od jakiegoś czasu i nic. A mianowicie w momencie uruchomienia odbiornika elektrycznego obroty z 900 skaczą mi na około 1300 do momentu wyłączenia danego odbiornika. Nie wydaje mi się to normalne. Chociaż w serwisówce na jednej ze stron jest coś takiego: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ighlight=obroty Właśnie dlatego jest istotne żeby wypowiedzieli się posiadacze silników z gaźnikiem i sondą bo jestem zdesperowany i nawet chętny do wymiany gaźnika jakby co. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 posiadam i sonde i gaznik ale niestety wersje bez obrotomierza i ja to u siebie biore na słuch a co do Twojego problemu to moze mniejsz obroty biegu jałowego ??? kurcze az tak niepowinny podskakiwac obroty... dziwne.... pozcekamy moze ktos sie jeszcze wypowiez z kolegow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 No i niestety dopiero mojemu problemowi poradził nasz ulubiony zakład zajmujący się gaźnikami, troche kasy poszło ale jest prawie dobrze, a biorąc pod uwagę że sunny ma 14 lat to jest oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcinelli Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 a gdzie robiłes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Szarych Szeregów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vidi Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Cerber i co to było mam taki sam silnik i podobne objawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Poprawiło się po czyszczeniu gaźnika na tyle że mogłem ustawić jałowy na około 700 obrotów, ale po włączeniu odbiornika prądu rośnie do 950. Nie jest już jak było wcześniej że rośnie do 1200. Niestety jak ustawie jałowy na 800 to wtedy rośnie do 1200. Myśle że problem tkwi nie w gaźniku tylko może w czujniku temperatury bo wzrost obrotów o te 200 - 300 następuje po ostrym rozgrzaniu silnika. Może czujnik temperatury oszukuje a może coś nie tak jest z alternatorem (z regulatorem napięcia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vidi Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 No właśnie też się obawiam o regler.Tym bardziej że obroty zaczynaja bardziej pływać przy 4 biegu dmuchawy.Pytam bo gaźnikowcy nie są najtańszymi ekspertami I jeżeli nie muszę wolałbym pobawić się elektryką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Ja z elektryka zrezygnowałem ze względu na to że wydawało mi się że gdyby to był regulator to napięcie na zaciskach akumulatora nie byłoby 14 z hakiem Volta. Poza tym zjawisko występuje dopiero po około 8 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Świecianin Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 mi sie wydaje ze przy zwiekszonym poborze pradu obroty jalowe powinny spasc niznacznie ja przynajmniej tak mam obroty trzymaja gdy powylanczam odbiorniki pradu obroty nieznacznie wzrastaja i trzymaja bezproblemowo moze sie myle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Witam u mnie jest podobnie ze obroty zmieniaja sie czy to wlaczone swiatła czy dmuchawa czasami bez świateł i dmuchawy obroty sie zmieniaja Ja myśle ze to jest poprostu sterowanie silnika przez sonde i elektyre dla mnie nie widze powodów do paniki tak ma byc i juz aha mam 1.4 lx na gazniku + LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anthony-kiedis Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Witam! Ja mam NISSANA SUNNY 1.4 LX z 1995... i od dwóch dniu... również wydaje mi sie ze obroty spadaj przy walczeniu świateł... tzn. nie mam niestety obrotomierza wiec nie wiem jak sprawdzić ile jest obrotów w danym momencie... ale jak włączam go przy wyłączonych światłach (ale radio chodzi)... brzmi idealnie... nie trzecie sie.... ale.. gdy włączę już światła pozycyjne... zaczyna sie trochę 'trząść'... a gdy włączę światła mijania.... to zaczyn sie bardzo 'trząść'... wiec obroty chyba są za małe... Przed dwoma dniami wszystko było... ok... wiec nie wiem co sie stało.... Czytałem różne posty na forum... ale nie znalazłem odpowiedzi, co zrobić jak obroty są za małe... ponieważ większość 'narzeka' na wysokie obroty... Mam silnik na wtrysk... Z góry dziękuję ... za informacje... i proszę o wyrozumiałość... ponieważ od niedawna jest użytkownikiem forum:P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.