Gość klajgus Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Witam wszystkich ,to moj pierwszy post i odrazu prośba o rade,mianowicie chce kupic almere,znalazłem auto ale nie wszytko jest w porządku a mianowicie hałasuje trochę łańcuszek razrzadu czytalem trochę na forum ze z tym wiarza sie spore koszty ,ale teraz pytanie jak jest z tym łańcuchem ,wogole go nie powinno byc sluchac?? czy może trochę "hałasować" bo trzeba sie przysłuchać zeby to usłyszeć ,nie wiem czy jestem przewrażliwiony po przeczytaniu postow na ten temat na forum czy tak zmoże być.A druga sprawa to taki dziwny dźwięk dochodzący z tej strony silnika gdzie sa "paski" mianowicie to cos jakby gwizdanie z syczeniem ciężko powiedzieć ,zaczęło jak auto sie nagrzało ,jednak ucicha po dodaniu choć odrobinę gazu (100 obrotow więcej i juz tego nie ma) paski sprawdzałem sa ponaciągane.Proszę o szybka odpowiedz bo auto jest w korzystnej cenie i ma tylko 118tys przebiegu i poza tymi niedociagnieciami nie ma sie do czego przyczepić.Zgory dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 ja mam 73tys przejechane i jeden mechanior w ASO powiedział że jakby minimalnie łańcuch dzwonił ale ja tam nic nie słyszę i generalnie nie ma się co stresować jak przebieg 118 orginalny i udokumentowany to brać i nie patrzeć. Co do syczenia wogóle to N15 zawsze syczy jak jest zimna po rozgrzaniu nic nie powinno syczeć. być może alternator hałasuje ale przekonasz się o tym dopiero jak zdejmiesz pasek od alternatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 A jak odpalasz zimny silnik, to slychac przez chwile wyrazne klekotanie? Z jakiego jestes miasta? Moze ktos by luknal co to za auto. Tutaj masz rady na co zwracac uwage http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=16450 Pozdrawiam 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Jestem z Berlina,jak przyszedlem to auto odpalilo ladnie ( niestety nie wiem czy on byl CALKOWICIE zimny napewno nie byl cieply bo bo po odpaleniu chodzil na saniu ale silnik po dotknieciu nie byl lodowaty ,ale auto stalo na sloncu moze dlatego ) ,nic nie halasowalo ,tylko ten lancuch troche slychac,potem jak juz sie nagrzal to zaczol sie wydobywac ten dziwny dzwiek o ktorym juz pisalem.A temat o kupnie almerki juz czytalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Jestem z Berlina,jak przyszedlem to auto odpalilo ladnie ( niestety nie wiem czy on byl CALKOWICIE zimny napewno nie byl cieply bo bo po odpaleniu chodzil na saniu ale silnik po dotknieciu nie byl lodowaty ,ale auto stalo na sloncu moze dlatego) ,nic nie halasowalo ,tylko ten lancuch troche slychac,potem jak juz sie nagrzal to zaczol sie wydobywac ten dziwny dzwiek o ktorym juz pisalem.A temat o kupnie almerki juz czytalem. Powiem Ci szczerze, ze to moga byc naprawde rozne dzwieki... i nie sadze, ze ktos postawi diagnoze na odleglosc. Proponuje zeby to obejrzal jakis znajomy mechanik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 dzieki za info ,z mechanikiem bendzie ciezko bo znajomych mam w polsce,poza tym to ja tez jestem "mechanikiem" skonczylem szkole i pracowalem 1rok jako mechanik ,ten dzwiek na moje ucho nie jest jakos super grozny,poprostu myslalem ze to jakas przypadlosc i ze inni urzytkownicy sie z tym spotkali,bardziej mnie niepokoi ten lancuszek rozrzadu,ale skoro juz go slychac u niekturych urzytkownikow przy 70 tys to chyba nie jest zle silnik nie swieci sie jak psu........ widac na nim poprostu "brud pracy " jednak nigdzie nie zauwarzylem wyciekow.Pozatym auto jest z 96 roku i za 1600€ srodku "cacy" pod spodem tez tylko tlumnik koncowy troche juz rdzewieje.Chyba sie zdecyduje,i jutro po niego pojade,jak byscie cos jescze wiedzieli to dajcie znac ,zgory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Najlepiej odpalić autko rano jak jest zimne i stało przez noc. Przy odpalaniu nie powinno być żadnego metalicznego brzęknięcia. Cichy szum to normalne, ale bez brzęknięć. Nawet jak Ci brzęknie to nie ma tragedii, w N15 na ogół wystarcza wymiana samego napinacza łańcucha, ale to już oceni dopiero mechanior. Wymiana napinacza dziecinnie prosta (oczywiście górnego ;-) ), nie warto bawić się w żadne zamienniki, oryginał kosztuje około 400 PLN, ale wystarcza na baardzo długo, wymiana kompletu to około 1300 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Cholera. Tak czytam i okazuje się że ja mam zaraz po odpaleniu takie wyraźne klekotanie ... to objaw zużycia łańcuszka :?: :? Idzie się załamać ... Dzisiaj przy wymianie oliwy okazało się że cieknie czujnik i trochę naokoło miski. Miałem auto zaraz po przyprowadzeniu na kanale i było suchutko. W nic nie przyłożyłem... Ale to i tak pikuś w porównaniu z klekotem - napiszcie co to może oznaczać. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 muszą minąć 2-3 sek zanim olej wwszędzie dotrze tzn na samą górę ale to jest zależne od oleju i tu ciekawostka na mobilu 10w40 klekotanie w N15 GA14DE po całonocnym postoju i odpaleniu silnika trwa ok 2-3 sek a na Lotosie 10w40 najwyżej sekundę... ( filtr oleju ten sam ) SPRAWDZONE! wnioski proszę wyciągnąć samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Dzisiaj rano zaklekotał ale ułamek sekundy. Nowa oliwa. Na razie trzeba ganiać i nie jęczęć. Informacyjnie dodam, że założyłem filtr union" Japan - kontrolka gaśnie natychmiast - nawet przez zaskoczeniem silnika. Koszt - 17zł. Pudełko opisane tylko po angielsku i w drzewkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Art-B Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 muszą minąć 2-3 sek zanim olej wwszędzie dotrze tzn na samą górę ale to jest zależne od oleju i tu ciekawostka na mobilu 10w40 klekotanie w N15 GA14DE po całonocnym postoju i odpaleniu silnika trwa ok 2-3 sek a na Lotosie 10w40 najwyżej sekundę... ( filtr oleju ten sam ) SPRAWDZONE! wnioski proszę wyciągnąć samemu Jeszcze nasuwa się pytanie: jaki był poziom pierwszego i drugiego oleju? identyczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 oczywiście że identyczny i to było testowane na tym samym samochodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.