Gość Gołąb Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Witam! i znowu maly problem heh od jakiegos czasu nękaja mnie problemy z wycieraczkami a mianowicie jak rusze dźwignią w gore - czyli powinny przejechac raz i sie zatrzymac na dole... to te wredne czasami maja tak ze zatrzymuja sie w momęcie puszczenia dzwigni i tak przez caly cykl... :shock: jak sa wlaczone w pozycje przerywana to zatrzymuja sie w pozycji pionowej przy slupku i czasami na ćwiartce przy powrocie... a na stalych predkosciach chodza dobrze nie zacinaja sie... dodam ze zadnych dźwiekow podejrzanych nie wydaja z siebie ani z sliniczka... ma ktos jakies pomysly ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bernas1977 Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Miałem to. W ASO twierdzili, że padł silnik, sterownik i Bóg wie, co jeszcze, ale jak się okazało, że auto jest na gwarancji to wymienili tylko przełącznik z dźwignią - teraz jest OK, widziałem na allegro w niezłej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość proktolog Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 miałem dokładnie ten sam problem, dokładnie te same objawy miałem, bo samo się naprawiło zanim miałem czas podjechać do serwisu, (dało się z tym jeździć więc kilka dni zwlekałem) proponuję poczekac kilka dni, jak się nie uspokoi trzeba odwiedzić serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 no tak jak zawsze kochane ASO... a w takim razie mam pytanko czy zeby wymienic ten wlacznuik to jakas duza robota?? bo widzialem tam jakies 2 srubki - wystarczy je wykręcic?? a czy ktos wkladal przelaczniki z n16 po FL z ta regulacja tego trybu przerywanego?? czy on dziala bez problemów czy nie bedzie dzialal? PS proktolog - u mnie tak caly czas nie jest... czasami jest tak ze tydzien dziala a potem znowu - objawy mam od jesieni ale teraz robi sie cieplo wiec moze pogrzebal bym przytym dlatego moze ktos sam naprawial i ma jakies wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Widzę, że nie tylko ja mam z tym problem... Objawy w moim aucie są identyczne. Też wydawało mi się, że to może być przełącznik przy kierownicy (coś się wytarło, coś nie styka itp, itd...). W związku z tym, że póki co ta usterka rzadko się "ujawnia", postanowiłem to sobie odpuścić na jakiś czas lub do całkowitego uszkodzenia. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lancer Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 tez kiedys mi sie to zdarzylo ale pzreszlo jak narazie i juz dlugo tego nie mialem. wiec czekac cierpliwie az wyzdrowieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 wiec czekac cierpliwie az wyzdrowieje No fakt. Ja z góry założyłem "całkowite uszkodzenie", a nie wziąłem pod uwagę całkowitego wyleczenia Mam nadzieję, że ono wkrótce nastąpi lub już nastąpiło, bo wczoraj wieczorem w Wa-wie padał deszcz i wycieraczki odziwo pracowały normalnie :D/ Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Mi też sie ostatnio zdarzyło że kilka razy wycieraczki zatrzymały się w połowie szyby :wink: dokładnie jak opisał Gołąb. Musiałem pomóc dźwigienką żeby doszły do końca i potem wróciły do ,,leżącej'' pozycji. A dzisiaj lał konkretnie deszcz i pracowały jak należy :grin: co mnie cieszy niezmiernie i jestem spokojny. Ale czasem to aż boję się je uruchomić , bo jak się znowu mi zatrzymają w połowie szyby, to zaczną się zmartwienia i rozmyślanie co jest nie tak :sad: . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 dobre jest to ze one w stalej pracy sie nie zatrzymuja tylko w tych przerywanych... u mnie dzis tez padalo od poludnia z przerwami do niedawna... ale tylko raz mialy odchyl i sie zatrzymaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny38 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Opisywany przez was objaw wskazuje na zabrudzenie styku mikroswitcha w silniczku wycieraczek, to on odpowiada za zatrzymanie się wycieraczki w odpowiednim miejscu. Zapewne dzieje się to dłuższym nieużywaniu wycieraczek, doraznie warto więc kiedy to tylko możliwe włączać je trochę żeby pochodziły w ten prosty sposób wymuszamy choć częściowe wyczyszczenie styków tego switcha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 ....Zapewne dzieje się to dłuższym nieużywaniu wycieraczek, doraznie warto więc kiedy to tylko możliwe włączać je trochę żeby pochodziły w ten prosty sposób wymuszamy choć częściowe wyczyszczenie styków tego switcha...... Coś w tym jest to co napisałeś. U mnie ten objaw dokładnie pojawił się po dłuuuugim nieużywaniu wycieraczek. Pogoda była ładna, słoneczna, nie padał deszcz więc nie było potrzeby ich używania. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 musze sprawdzic to co czarny napisal bo w sumie ostatnio czesto uzywam i jakos sie nie zaciely... a jak sie beda zacinaly to wlacze je podniesione zeby po szybie nie chodzili i sprawdze co one na to powiedza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawcioman Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Mam identyczny objaw, ale tylko przy ustawieniu przełącznika w pozycji czasowej pracy wycieraczek. To chyba jakas wada fabryczna naszych almerek [ Dodano: Nie 18 Cze, 2006 18:23 ] Czy któryś z forumowiczów po zastosowaniu się do rady Czarnego pozbył się tego problemu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Czy któryś z forumowiczów po zastosowaniu się do rady Czarnego pozbył się tego problemu?? Nie wiem, czy to zbieg okoliczności, czy nie ale jeśli nie, to Czarny38 chyba ma rację. Po tym jak wycieraczki popracowały trochę na "wyższych obrotach" problem ustąpił. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawcioman Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Nie ma to jak cuda w "japońskiej" technolodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny38 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Nie ma to jak cuda w "japońskiej" technolodze To nie cuda tylko zabrudzone styki. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafs Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Kiedyś mój znajomy poradził sobie z tym problemem w nastepujący sposób: postawił wycieraczki do pionu i uruchomiła na najszybszym biegu - pracowały tak kilkadziesiąt sekund (swoja drogą - śmiesznie to wyglądało - gdyby za blisko szyby prezlatywał jakiś gołąb, po trąceniu przez wycieraczkę byłby już wyfiletowany i gotowy do serwowania w barze Hanoi). Potem wszystko wróciło do normy. Mój znajomy ma kilka takich patentów - kiedyś przy jakiejś dogodnej okazji do podpytam. Skąd je ma? Wcześniej miał Golfa III - uporanie się z wieloma drobnymi usterkami wymagało nielada kreatywności... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 gdyby za blisko szyby prezlatywał jakiś gołąb, po trąceniu przez wycieraczkę byłby już wyfiletowany i gotowy do serwowania w barze Hanoi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 gdyby za blisko szyby prezlatywał jakiś gołąb, po trąceniu przez wycieraczkę byłby już wyfiletowany i gotowy do serwowania w barze Hanoi) odrazu gołąb hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Witam ! a możecie powiedzieć jak przeczyścić te styki? Ja mam almere tino i jest ten sam problem wycieraczki stają co chwila a pozycja do góry trzeba trzymać cały czas bo zatrzymaja się w każdym miejscu.No i oczywiście wycieraczki skrzypią ale to inna bajka. pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 (edytowane) Odświeżam temat, gdyż w ostatni piątek zaczął się u mnie pojawiać. Po przeanalizowaniu diagramów z książki serwisowej postawiłbym podobną diagnozę. Na szybkim i wolnym trybie chodzą cały czas bez problemu, natomiast na tym przerywanym jak również na tym ze spryskiwaniem potrafią się zatrzymać na środku szyby, bądź przy spryskiwaniu zrobić tylko 2 z zaplanowanych 3 obrotów. Problem może dotyczyć połączenia w obudowie silniczka (styk 3 i 4 - E191) bądź, co mniej prawdopodobne przy przełączniku przy wlewie płynu do spryskiwaczy (E194 tam najlepiej przeczyścić wszystkie styki). W wolnym czasie będę musiał się tym zająć, może jak odstawię auto do blacharza, ale to jak się cieplej zrobi... 2010-10-19 Dobra odświeżę temat jeszcze raz, gdyż po ok 2 tygodniach słoneczka problem powrócił ze zdwojoną siłą. Czy ktoś z obecnych na forum dobierał się do silniczka w Almerach - jest co prawda "foto-story" w zrób to sam ale dotyczy primery, które mają inny silniczek. Nie chciałbym rozwiercać nitów bez gwarancji, że skręcę to z powrotem. Edytowane 19 Października 2010 przez jasio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.