Gość symek Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Ostatnio miałem wymieniane tuleje i łączniki stabilizatora (prawy przód). Po wymianie stukanie częściowo ustąpiło, jest dużo lepiej, ale jednak czasami cos słyszę. Zastanawiam się czy to spartolona robota czy może coś jeszcze mu dolega … ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gulash Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 A czemu tylko z jednej strony wymieniono ? Lączniki przynajmniej - powinno się obydwa wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Hmm, a może wymieniono z obydwu stron, ale fakt faktem, że dalej coś lekko stuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 stykanie piszczernie itp to czesto tez bywa od gum na wahachu i drozku kierowniczym nasmarowanie lub wymiana czesto jak to sie mowi wszystkie tuleje sa sprzedawana suche czy trzeba je nasmarowac samemu tak na przyszlosc :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 ja u siebie sam wymienilem łączniki i jest super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 jakiej firmy zakupic te elementy zeby bylo bardzo dobre i niezbyt szybko ulegaly zniszczeniu ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kakol Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Mnie też chyba czeka wymiana stabilizatora, cos mi trzeszczy jak wjeżdżam w nierówność. Z wydatkiem jakiego rzędu trzeba się liczyć podejmując tego typu naprawę???pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 mnie to kosztowalo 55 plnow za sztuke (sztuk dwie). pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ku2000 Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 witam. u mnie rowniez mialo miejsce takie stuku puku nawet na lekkich nierownosciach drogi. wymiana zaczela sie od gum i lacznikow stabilizatora. pozniej wymienilem koncowki drazkkow kierowniczych no ale stukanie do konca nie ustalo. dopiero jak wymienilem amortyzatory to przestalo stukac cokolwiek.... pozdrawiam i zycze milej wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 U mnie np. dziwnie trzeszczy na nierównościach - sie okazało, że na sworzniu dolnym jest pęknięta guma i to on trzeszczy. Wymiana go czeka - ale chwilowo napakowałem smaru i nie trzeszczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 witam mi pukaly anortyzatory, pozniej jeszcze wyrobione(zbite) byly poduszki wachacza no i laczniki stabilizatora tez poszly nowe, aha i gumy trzymajace sstabilizator byly przetarte trzeba na szarpakach dobrze zoabczyc co puka rowniez dobrze tuleje wachacza i sworzen tez moze walic pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.