Gość Luke2001 Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Siemanko , Czy mozna dozucic turbine do almerki 2.2 Di 110 KM ?? Jezeli tak to jaka ???Czy bedzie wtedy potrzebny IC i tez jaki ??? Nowsze 2.2 DCi maja 136 KM wiec troche sily w tym silniczku drzemie do uwolnienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 No halo, tak jak juz Ci pisałem turbinke masz a IC mozesz załozyc oststnio temet był wałkowany wiec szukaj PS najprawdopodobniej Almera Tino ma IC wiec trzeba popopatrzec i oblukac jak to jest zamontowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 IC to raz a dwa bardzo niska wydajność ukłądu paliwowego co przy cihptuningu nie pozoala na uzyskanie znaczynych przyrostów mocy maksymalnej, za to moment obrotowy idzie bardzo fajnie podnieść w przedziale od 1700 do 3500 obr.min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 spoko , Wlasnie planuje zazucic Chip i IC tak samo jak albin...spotkam sie z nim i zobacze jak to mu wyszlo. . . z Postaram sie wpasc na spotkanko Klubowe w czerwcu to zobacze wasze wyczyny silnikowe... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Zamieszczam Fotki jak wyszedł montarz IC koledze Bartkowi - brawo za pomysłowość i wykonanie. Jeszcze można dopolerować rurki i gitara Ps. odczówalna jest poprawa osiągów po tym modzie ? Pss. wspominałeś mi że cherz podnieść doładowanie po przez MBC - wydaje mi się że auto może w tryb awarynjny przejść bo uzna że jest przeładowane, chyba że niewiele je podniesiesz... Jeszcze raz Gratki ! ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Dzięki , poprawy osiągów raczej nie ma ale za to jest zawsze bezpieczniej dla silnika, mbc będę musiał jakieś zamontować ale boję się opcji pressure więc założe bleeda.Co do przeładowania to muszę posprawdzać ale chodzi mi o podniesienie doładowania o ok 0,1 - 0,2 bara więc nie powinno być problemu ( a jak wyskoczy bład to sobie wykasuje ) , dziś zamontuję wskaźnik doładowania więc będę wiedział na czym stoję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Ciekawe ile w Seri w ten motor jest dmuchane. obstawiam coś pod 0,8 bara. Ps. Co do Manual Boost Controlera właź tutaj: http://www.properfekt.witam.net/ dział oferta i tam masz obydwa rodzaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Jeszcze raz dzięki!!!, już ślę zapytanie. [ Dodano: 24 Maj 2006, 20:46 ] założyłem wskaźnik doładowania- turbina ładuje 0,7 bara.Kupiłem też mbc w sklepie z pneumatyką na al. KEN 15 - jutro montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.