Gość Maryn87 Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Witam. od niedawna jestem posiadaczem micry K10 z litrowym silniczkiem, 88 rok produkcji. Mam problem, bo jak troche pochodzi i sie wyłączy ssanie to auto gaśnie. Co to może być? czy te modele mają komputer?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Ten model raczej nie ma komputera :grin: .A czy auto rozgrzewa się wystarczająco żeby można było wyłaczyć ssanie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 wlasnie o to chodzi ze komputer jest ale taki maluutki który steruje zapłonem, a jeżeli chodzi o ssanie to jest ono jakimś tam bimetalem chyba moze masz za niskie wolne obroty ???? albo przytkany gażnik???? jezeli dodasz gazu po tym jak sie ssanie wylaczy to chodzi czy gasnie tak czy siak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medicb Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Ostatnio męczyłem sie z tym samym przez 2 miesiące ... Powiem tak: 1. Syf w gaźniku, trzeba koniecznie rozbierać i przedmuchać, patrz też punkt 3. 2. Woda w gaźniku ... jak wyżej. Zanim rozbierzesz gaźnik to dolej butelke denaturatu do baku i pogazuj, może przejdzie. 3. Zapchana dysza wolnych obrotów, są dwa elektro-zawory, jeden dozuje a drugi otwiera. Sprawdz czy działają. Kluczyk w pozycje zapłon i odczepiaj kabelki idące do gaźnika. Zawór jak jest sprawny to powinien cykać, przełączać po odłączeniu. 4. Przewody - wężyki podciśnieniowe. Koniecznie trzeba sprawdzić ich szczelność. To na początek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 mnie sie wydaje ze 1.0 z 88r nie ma kompa żadnego, nawet starsze 1.2 go nie maja; dopiero 89 zaczeły sie z kompami, ale jak zawsze moge sie mylić.... co do winy gaśnięcia to ci już wyżej napisali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 wlasnie o to chodzi ze komputer jest ale taki maluutki który steruje zapłonem :oops: Myślałem,że nie posiadają żadnego kompa... Moj kumpel miał podobnie,ale w innym autku.Ustało po czyszczeniu i regulacji gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maryn87 Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 pod siedzeniem kierowcy jest takie małe coś i wychodzi z tego 5 kabli. To jest ten komputer? Gaźnik był regulowany i czyszczony i nic. Ostatnio nawet straciła sie iskra. Autko pali z pierwszego, a jak sie zagrzeje to sie coś dupcy, spadają obroty i gaśnie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość winiar31 Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 nie wiem czy to pod siedzeniem to jakiś komputer bo ja mama micre z 87 i też mama coś takiego ale czy to jest włączone czy nie to i tak silnik tak samo chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medicb Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 To małe pod siedzeniem to "komputer" właśnie każdy mikrus to miał. Steruje toto przedewszystkim zapłonem. Wpisz w allegro "k10" to zobaczysz ile tego sprzedają. Nie można ich zamieniać np 1,2 do 1,0 bo mają inne parametry choć silnik bedzie pracował ... ale juz nie długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 No najlepiej jest sobie kupić nowy komputer i oddać auto do jakiegoś dobrego warsztatu, by go dobrze wyregulowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 A zawsze gaśnie czy tylko na wolnych obrotach? Jeśli tylko wolne obroty sprawdź te elektrozawory co pisał medicb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.