Gość MrSlonio Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Powitać, mam pewien problem a mianowicie: do tej pory rozbrajałem alarm, wsiadałem do samochodu, odpalałem go, po krótkim czasie zamykał się centralny zamek i jechałem. Wszystko w porządku. Teraz od dwóch dni coś niecoś się pozmieniało. Otóż rozbrajam alarm, wsiadam do samochodu, odpalam go i jadę i tu następuje skucha bo po paru chwilach alarm robi "BIP" i zaczynają mrugać awaryjne. Żeby to odkręcić trzeba wcisnąc i przytrzymać taki mały guziczek po lewej stronie kierownicy umieszczony pod kokpitem. Mam nadzieję że w miarę jasno i zrozumiale opisałem całą sytuację... A teraz pytanie za sto punktów jak przywrócić stary stan rzeczy ?? Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Pozdrawiam, MrSlonio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Sprawdź czujnik w drzwiach, może zaśniedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość durom Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 A może jest w jakimś trybie serwisowym? Nie jestem znawcą tematu więc raczej nie pomogę ale przy okazji zapytam też o alarm. Ja nie mam właśnie tego zamknięcia drzwi po odpaleniu. Alarm firmowy Clifford montowany w ASO. Może ktoś ma pomysł jak zrobić aby te zamki się zamykały? Pozdrówka Roman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy77 Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Powitać,mam pewien problem a mianowicie: do tej pory rozbrajałem alarm, wsiadałem do samochodu, odpalałem go, po krótkim czasie zamykał się centralny zamek i jechałem. Wszystko w porządku. Teraz od dwóch dni coś niecoś się pozmieniało. Otóż rozbrajam alarm, wsiadam do samochodu, odpalam go i jadę i tu następuje skucha bo po paru chwilach alarm robi "BIP" i zaczynają mrugać awaryjne. Żeby to odkręcić trzeba wcisnąc i przytrzymać taki mały guziczek po lewej stronie kierownicy umieszczony pod kokpitem. Mam nadzieję że w miarę jasno i zrozumiale opisałem całą sytuację... A teraz pytanie za sto punktów jak przywrócić stary stan rzeczy ?? Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Pozdrawiam, MrSlonio wg mnie to zalacza Ci sie poprostu funkcja PANIC czy jak jej tam, moim skromnym zdaniem po odpaleniu powinienes ten przycisk pod kokpitem odrazu przycisnac/wlaczyc, inaczej dalej bedzie Ci sie tak robilo.To jest dobre na zlodziei moge sie mylic do moich sugesti, ale nic mi innego nie przychodzi do glowy.A z tym pyt. za 100 pkt to zwroc sie do jakiegos serwisu alarmow albo w instrukcji alarmu moze jest cos napisane. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość durom Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Może o to chodzi? "Funkcja antynapadowa Zawsze po wejsciu do samochodu i uruchomieniu silnika należy rozbroic funkcje antynapadowa poprzez jednokrotne nacisniecie ukrytego wyłacznika (system potwierdzi to sygnałem dzwiekowym miniaturowego głosniczka). W ten sposób informujemy system, że pojazd jest prowadzony przez upowa:niona osobe. Ponadto gdy w dowolnej chwili zostana otwarte drzwi kierowcy (co ma miejsce podczas napadu) lub zostanie wyłaczony i właczony zapłon, nale:y ponownie rozbroic funkcje antynapadowa. Co bedzie jesli zapomnisz nacisnac ukryty wyłacznik ? Jeżeli funkcja antynapadowa nie zostanie rozbrojona w ciagu 90 sekund od momentu uruchomienia silnika (lub/i otwarcia drzwi), system bedzie dawac kierowcy sygnał dzwiekowy miniaturowym głosniczkiem i miganiem diody LED. Jeżeli w ciagu kolejnych 30 sekund nie zostanie nacisniety ukryty wyłacznik, system unieruchomi silnik oraz właczy swiatła awaryjne (ostrzeżenie innych użytkowników drogi) a nastepnie właczy syrene na 30 sekund. Ponieważ ponowny rozruch (*) silnika jest nie mo:liwy, wyje syrena, błyskaja swiatła i porywaczowi nie pozostaje nic innego jak szybko opuscic pojazd. Właczenie stacyjki w pozycje zapłon i nacisniecie ukrytego wyłacznika przez własciciela wyłaczy sygnały alarmowe i pozwoli uruchomic silnik. * gdy funkcja antynapadowa wyłaczy silnik i zatrzyma pojazd w niebezpiecznym miejscu (przejazd kolejowy, skrzy:owanie, łuk drogi) system pozwala na jednokrotne, czasowe uruchomienie silnika dajac mo:liwosc zjechania na pobocze. W takiej sytuacji nale:y na chwile wyłaczyc zapłon i ponownie uruchomic silnik. Możliwe jest tylko jednokrotne podjecie takiej próby, a silnik bedzie pracował tylko 10 sekund." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek_Almera Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Powtórzę z innego wątku: Jaki alarm? Jeżeli to Chelenger to tak: Właczenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej: 1. właczyc stacyjke w pozycje zapłon 2. nacisnac ukryty wyłacznik 3. nacisnac jednoczesnie przyciski I i II na pilocie Właczenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej system potwierdzi 2 sygnałami syreny, ponadto bedzie o tym przypominał pojedynczym sygnałem dzwiekowym miniaturowego głosniczka po ka@dym właczeniu zapłonu . Wyłaczenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej: 1. właczyc stacyjke w pozycje zapłon 2. nacisnac jednoczesnie przyciski I i II na pilocie Wyłaczenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej system potwierdzi 1 sygnałem syreny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MrSlonio Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Dziękuję Wam uprzejmie za wyczerpujące odpowiedzi i pomoc w "gardłowej" sprawie. Zaraz idę do mojej Nyski i chyba mimo wszystko wyłączę funkcję antynapadową (choć nie powiem ciekawa to opcja). Pozdrowienia, MrSlonio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.