Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

chyba wina LPG


Gość pawel_24

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pawel_24

Witam.Mam Sunny n 14 1.4 z LPG i nie wiem co sie dzieje.Podczas jazdy w pewnym momencie auto gaśnie i jak chce zapalic to pstryka cos w centralce i przy butli.nie moge tez zapalić na benzynie i jak pokręce rozrusznikiem dość długo to zaskoczy.POMOCY co to moze być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka smz instalacje? ja mam 1 gen (gaznik) a to pstykanie to mam tak stacyjka (pstyk) jakies 1.2 sek. - to takie jak by sssanie gazu po czym pstyk. i mozna zapalac. mialem problem z zapalaniem na gazie bo gazownik mi ustawil uboga miesznka, odkrecilem srube od gazu i teraz podaje wiecej i zapala bez problemu.

 

przede wszystkim jaka instalacja?

jeslimasz gaznik i zgasisz na gazie samochod to jesli przy wylaczonym silniku przelaczysz na benzyne i zaczniesz krecic to zanim zassie gaznik benzyne to napewno chwile bedziesz krecil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To efekt "zalewania się" gazem (zbyt uboigiej mieszanki. Napisz co to za instalacja, czy problem występuje tylko przy zimnym silniku czy zawsze? Czy parownik się nagrzewa? Kiedy wymieniałeś filtr powietrza, gazu? Kiedy świece?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawel_24

Filtr powietrza 8000km temu gazy 2000km instalacja 1 generacji.Jak krece rozrusznikiem co pali sie zileona lampka na centracle i mruga pomaranczowa i mruga tylko wtedy ja pstrykaja te cewki od gazu tak jakby cos odłaczało impuls.Wczoraj sprawdzałem świece i są czarne i brak iskry.Cewka jest ok sprawdzalem u elektryka.Juz sam nie wiem.MOzliwe jest ze stacyjka cos szfajkuje????

 

[ [i:][b:]Dodano[/b:]: Pią 26 Maj, 2006[/i:] ][/size:]

nie mam wogóle iskry.cewka ok niewiem ja sprawdzic moduł mam na mysli taka puszke do ktorej dochodzi 5 kabli z czego 2 ida na czujnik do aparatu.chyba dobrze mysle ze to moduł.moze ten czujnik w aparacie sam nie wiem spr na krotko i jak symiulowałem powstanie iskry to był wiecie srubokretem machałem przed nim i iskra była a jak go wkreciłem do aparatu i krece rozrusznikiem to niema

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile przejechałeś na instalce? Ile ma ona lat? Kiedy ostatnio regenerowałeś parownik?

 

Chyba bez gaziarza się nie obejdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnym jest "zalewanie sie silnika" , o czym świadczy odpalanie na benzynie pod długim kreceniu - oraz zakopcone swiece zapłonowe.

Przyczyną bedzie prawdopodobnie dziurawa membrana w parowniku i leje gazem w mieszalnik bez pojącia.

Przekręc zapłon i poczekaj chwile (bez odpalania silnika) jak reduktor zacznie być zimny - na bank dziura w membranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...