pedroz Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Jako ze ostatnio podjalem decyzje o zmianie samochodu, a jednym z kandydatow na nowy nabytek jest N16 (ale tylko wersje 1.8 lub 2.2DI) ~2000-2001, zapytuje szanowne grono klubowiczow: jakie byly wersje wyposazenia N16 z tymi silnikami. Nie ukrywam, ze interesuje mnie min. to, co mam w mojej GTi ;-) Acha. Ogladajac ogloszenia zauwazam dziwna prawidlowosc - 2.2DI glownie jest w budzie 3D Jak to tlumaczyc? A wlasnie 3-drzwiowosc mojej almy zaczyna mi mocno dokuczac Edit: Jakie sa charakterystyczne roznice pomiedzy 2.2Di a 2.2DCi? Tylko tak na chlopski rozum, zeby taki lajkonik jak ja mogl je rozroznic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 To jest tak, mam alme 2.2 Di i jest; klima,szyby el,lusterka el,4xair, abs, wpomaganie i takie tam pierdoły, praktycznie wszystkie to maja. Polecam Ci 2.2 Di poniewaz autko z tym silnikiem jezdzi tak samo a nawet lepiej nic 1.8 a pali zdecydowanie mniej, poza tym z tego co widziałem sa lepiej wypasione niz 1.8 co do wersji 3D jest ich wiecej ale ostatnio widziałem kilka 5D nawet sedana silnik 2.2 DI jest to silnik bez intercoolra i był w N16 przed liftem silnik 2.2 dci jest to silnik montowany po fl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Ale jeden z nich na cos wspolnego z Renault (ten drugi), a o tym nie chce slyszec. ;-) Bo chyba nie roznia sie tylko IC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 no renault kupił go od Nissana i wsadził go do laguny nie wiem dokładnie jak to jest z tymi silnikami dci napewno jakies wieksze zmiany sa, ale głownie roznia sie brakiem IC w 2.2 DI a co do reszty to juz spcjelisci musza sie wypowiedziec :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Ja mam wersje 1.8 2000(jedna z pierwszych w kraju)Sport.4xair bag,abs, przód elektryczne szyby i lusterka do tego podgrzewane,fotele isofix.A taka tapicerke jak ja mam widziałem tylko w jednej :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 No własni tez mam wersje sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 A masz trzeci zagłowek :?: [ Dodano: Pią 26 Maj, 2006 22:00 ] Właśnie zapomniałem jeszcze mam klime Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 tzn mam 5 zagłówków, i fabryczni pomalowan zegary na srebrno i dolny tunel przy lewarku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Hehe jak ja i jeszcze chromowane klamki od wewnątrz 8) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 moja wersja acenta: 1,8 silnik 116 km 4 poduchy, autowatyczna kliama, wszystkie sterowania na mikrostykach, wyświetlacz komputera 11" (panel n-form) dobrze dziła z oryginalnym zestawem głośnomówiacym ale może ze wszytskimi też tak jest, abs, abd, aktywne zagłówki, 5dr, wbudowane radio z cd + 6 głośników, termometr zewnętrzny, komputer pokładowy, skórzana kierownica, sterowanie radiem z kierownicy, sporo wykończeń aluminiowych we środku w tym ładne obwódki zegarów, el lusterka, 4 szyby sterowane elektrucznie, centralny zamek, tylna kanapa dzielona + podłokietnik na przód i tył (ale nie wiem czy tego nie ma kazda. po za tym fl-ka ma lepszy silnik bo fazy zmian rozrządu są płynne a stara n16 na tylko 2 tryby a co za tym idzie przebieg momentu jest niby gorszy, skrzynia jest z serii 70 a stara bodajże 30 co kolwiek to znaczy, sprzęgło jest hydrayliczne a w starej n16 podobno podobno nie jest. Wg mojego mechanika fl jest lepsza, i teoretycznnie ma lesze zapezbieczenia antykorozyjne ale obserwując wypowiedzi kolegów z grupy to chyba z tym nie jest tak do końca. Wg mojej opinii wręcz rewelacyjne światła z żarówkami osram silverstar. Jazda nocą to przyjemność. jak bym miał wybór to bym kupił jeszcze raz alme ale z silnikiem o mocy 136km w wersji wyższej niż moja bo te w niemczech miały kolorowy wyświetlacz lcd, kamerę cofania, navigacje oczywiśnie nie dzialającą w polsce, i kilka jakiś tam bajerów. Oczywiście wersję 5dr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primavera Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 w Polsce najwyzsza wersja to byla Tekna od 2002 do 2004. niemieckie wypasy oprocz tego co pisze AdaSch maja jeszcze otwierane dachy i czujniki parkowania. caly NFORM jest de facto zrobiony przez japonska firme Xanawi - specjalizujaca sie w nawigacji i monochromatyczny ekran to ubogi krewny tego do czego to zostalo zaprojektowane. a BTW sama klawiaturka NFORM do obslugi wyswietlacza/klimy/radia/zmieniarki kosztuje w ASO 2200 zl i sa to same guziczki... [ Dodano: Nie 28 Maj, 2006 12:40 ] jak bym miał wybór to bym kupił jeszcze raz alme ale z silnikiem o mocy 136km czyli 2.2 dCi? czy jakiegos tuninga ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 tak, DCI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 moja wersja acenta: 1,8 silnik 116 km 4 poduchy, autowatyczna kliama, wszystkie sterowania na mikrostykach, wyświetlacz komputera 11" (panel n-form) dobrze dziła z oryginalnym zestawem głośnomówiacym ale może ze wszytskimi też tak jest, abs, abd, aktywne zagłówki, 5dr, wbudowane radio z cd + 6 głośników, termometr zewnętrzny, komputer pokładowy, skórzana kierownica, sterowanie radiem z kierownicy, sporo wykończeń aluminiowych we środku w tym ładne obwódki zegarów, el lusterka, 4 szyby sterowane elektrucznie, centralny zamek, tylna kanapa dzielona + podłokietnik na przód i tył (ale nie wiem czy tego nie ma kazda. Mniam. To ja cos takiego poprosze tylko w dieslu ;-) Generalnie odkrylem u siebie, ze bardziej mi zalezy wlasnie na wyposazeniu niz na konkretnym silniku, aczkolwiek min. 100KM pod maska musi byc ;-) Tylko takie wyposazenie bylo pewnie dopiero po lifcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.