Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jakie sa wersje wyposazenia w N16?


pedroz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jako ze ostatnio podjalem decyzje o zmianie samochodu, a jednym z kandydatow na nowy nabytek jest N16 (ale tylko wersje 1.8 lub 2.2DI) ~2000-2001, zapytuje szanowne grono klubowiczow: jakie byly wersje wyposazenia N16 z tymi silnikami. Nie ukrywam, ze interesuje mnie min. to, co mam w mojej GTi ;-)

Acha. Ogladajac ogloszenia zauwazam dziwna prawidlowosc - 2.2DI glownie jest w budzie 3D :( Jak to tlumaczyc? A wlasnie 3-drzwiowosc mojej almy zaczyna mi mocno dokuczac :(

Edit: Jakie sa charakterystyczne roznice pomiedzy 2.2Di a 2.2DCi? Tylko tak na chlopski rozum, zeby taki lajkonik jak ja mogl je rozroznic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tak, mam alme 2.2 Di i jest; klima,szyby el,lusterka el,4xair, abs, wpomaganie i takie tam pierdoły, praktycznie wszystkie to maja. Polecam Ci 2.2 Di poniewaz autko z tym silnikiem jezdzi tak samo a nawet lepiej nic 1.8 a pali zdecydowanie mniej, poza tym z tego co widziałem sa lepiej wypasione niz 1.8

co do wersji 3D jest ich wiecej ale ostatnio widziałem kilka 5D nawet sedana

 

silnik 2.2 DI jest to silnik bez intercoolra i był w N16 przed liftem

silnik 2.2 dci jest to silnik montowany po fl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jeden z nich na cos wspolnego z Renault (ten drugi), a o tym nie chce slyszec. ;-) Bo chyba nie roznia sie tylko IC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no renault kupił go od Nissana i wsadził go do laguny :) nie wiem dokładnie jak to jest z tymi silnikami dci napewno jakies wieksze zmiany sa, ale głownie roznia sie brakiem IC w 2.2 DI a co do reszty to juz spcjelisci musza sie wypowiedziec :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wersje 1.8 2000(jedna z pierwszych w kraju)Sport.4xair bag,abs, przód elektryczne szyby i lusterka do tego podgrzewane,fotele isofix.A taka tapicerke jak ja mam widziałem tylko w jednej :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja wersja acenta:

 

1,8 silnik 116 km

4 poduchy, autowatyczna kliama, wszystkie sterowania na mikrostykach, wyświetlacz komputera 11" (panel n-form) dobrze dziła z oryginalnym zestawem głośnomówiacym ale może ze wszytskimi też tak jest, abs, abd, aktywne zagłówki, 5dr, wbudowane radio z cd + 6 głośników, termometr zewnętrzny, komputer pokładowy, skórzana kierownica, sterowanie radiem z kierownicy, sporo wykończeń aluminiowych we środku w tym ładne obwódki zegarów, el lusterka, 4 szyby sterowane elektrucznie, centralny zamek, tylna kanapa dzielona + podłokietnik na przód i tył (ale nie wiem czy tego nie ma kazda.

 

po za tym fl-ka

 

ma lepszy silnik bo fazy zmian rozrządu są płynne a stara n16 na tylko 2 tryby a co za tym idzie przebieg momentu jest niby gorszy, skrzynia jest z serii 70 a stara bodajże 30 co kolwiek to znaczy, sprzęgło jest hydrayliczne a w starej n16 podobno podobno nie jest. Wg mojego mechanika fl jest lepsza, i teoretycznnie ma lesze zapezbieczenia antykorozyjne ale obserwując wypowiedzi kolegów z grupy to chyba z tym nie jest tak do końca. Wg mojej opinii wręcz rewelacyjne światła z żarówkami osram silverstar. Jazda nocą to przyjemność.

 

jak bym miał wybór to bym kupił jeszcze raz alme ale z silnikiem o mocy 136km w wersji wyższej niż moja bo te w niemczech miały kolorowy wyświetlacz lcd, kamerę cofania, navigacje oczywiśnie nie dzialającą w polsce, i kilka jakiś tam bajerów. Oczywiście wersję 5dr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość primavera

w Polsce najwyzsza wersja to byla Tekna od 2002 do 2004. niemieckie wypasy oprocz tego co pisze AdaSch maja jeszcze otwierane dachy i czujniki parkowania. caly NFORM jest de facto zrobiony przez japonska firme Xanawi - specjalizujaca sie w nawigacji i monochromatyczny ekran to ubogi krewny tego do czego to zostalo zaprojektowane. a BTW sama klawiaturka NFORM do obslugi wyswietlacza/klimy/radia/zmieniarki kosztuje w ASO 2200 zl i sa to same guziczki...

 

[ Dodano: Nie 28 Maj, 2006 12:40 ]

jak bym miał wybór to bym kupił jeszcze raz alme ale z silnikiem o mocy 136km

czyli 2.2 dCi? czy jakiegos tuninga ;)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja wersja acenta:

 

1,8 silnik 116 km

4 poduchy, autowatyczna kliama, wszystkie sterowania na mikrostykach, wyświetlacz komputera 11" (panel n-form) dobrze dziła z oryginalnym zestawem głośnomówiacym ale może ze wszytskimi też tak jest, abs, abd, aktywne zagłówki, 5dr, wbudowane radio z cd + 6 głośników, termometr zewnętrzny, komputer pokładowy, skórzana kierownica, sterowanie radiem z kierownicy, sporo wykończeń aluminiowych we środku w tym ładne obwódki zegarów, el lusterka, 4 szyby sterowane elektrucznie, centralny zamek, tylna kanapa dzielona + podłokietnik na przód i tył (ale nie wiem czy tego nie ma kazda.

 

Mniam. To ja cos takiego poprosze tylko w dieslu ;-) Generalnie odkrylem u siebie, ze bardziej mi zalezy wlasnie na wyposazeniu niz na konkretnym silniku, aczkolwiek min. 100KM pod maska musi byc ;-) Tylko takie wyposazenie bylo pewnie dopiero po lifcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...