Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pomocy do znawców gazu

Gość vpiotras

Rekomendowane odpowiedzi

Gość vpiotras

Nissan sunny 1.6 SR – 95r, brak EGR, Lpg BRC. Wlot powietrza oryginalny. Niepodłączona sonda lambda do instalacji - sprawa już załatwiona, był walnięty przewód i różnie podawał sygnał.

Katalizator wycięty, ale stasznie pierdział, strzelał jak "syrenka" przy hamowaniu silnikiem, więc w spawałem pierwszy tłumik od poloneza i jest dużo lepiej – czasami tylko strzeli.

Posiadam kabelek do podłączenia pod instalacje BRC – Bingo s i chciałem skożystac z okazji, bo powymieniałem na nowe świece, przewody wysokiego…, filtr powietrza, olej. Jak już sonda jest O.K chciałbym wyregulować LPG i prosiłbym tu o wszelkie informacje i pouczenia, bo przyznam się, że jestem w tym laikiem.” Krok po kroku a resztę się domyślę” Centralka przyjmuje wszystkie ustawienia. Na radzie sunny czka w garażu, na wszelkie regulacje.

A dlaczego masz odłączoną sondę?

Jeśli masz silniczek krokowy, to domyślam się, że mieszanką powienien sterować komputer...a niby jak ma to robić jak nie ma sygnałów od sondy?

Jeśli faktycznie masz instalkę bez kompa, to najlepiej pojechać do dobrego gaziarza.

Możesz też próbować metodą prób i błędów. Tak ustawić aby spalanie było rozsądne (w twoim przypadku to około 10-11 l/100 km wmieście przy spokojnej jeździe bez kręcenia powyżej 3500 obr.min) i dynamika poprawna. Silnik powinien płynnie wchodzić na obroty.

Uwaga!

Zbyt uboga mieszanka może doprowadzić do uszkodzenia silnika!