Gość vpiotras Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Nissan sunny 1.6 SR – 95r, brak EGR, Lpg BRC. Wlot powietrza oryginalny. Niepodłączona sonda lambda do instalacji - sprawa już załatwiona, był walnięty przewód i różnie podawał sygnał. Katalizator wycięty, ale stasznie pierdział, strzelał jak "syrenka" przy hamowaniu silnikiem, więc w spawałem pierwszy tłumik od poloneza i jest dużo lepiej – czasami tylko strzeli. Posiadam kabelek do podłączenia pod instalacje BRC – Bingo s i chciałem skożystac z okazji, bo powymieniałem na nowe świece, przewody wysokiego…, filtr powietrza, olej. Jak już sonda jest O.K chciałbym wyregulować LPG i prosiłbym tu o wszelkie informacje i pouczenia, bo przyznam się, że jestem w tym laikiem.” Krok po kroku a resztę się domyślę” Centralka przyjmuje wszystkie ustawienia. Na radzie sunny czka w garażu, na wszelkie regulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 A dlaczego masz odłączoną sondę? Jeśli masz silniczek krokowy, to domyślam się, że mieszanką powienien sterować komputer...a niby jak ma to robić jak nie ma sygnałów od sondy? Jeśli faktycznie masz instalkę bez kompa, to najlepiej pojechać do dobrego gaziarza. Możesz też próbować metodą prób i błędów. Tak ustawić aby spalanie było rozsądne (w twoim przypadku to około 10-11 l/100 km wmieście przy spokojnej jeździe bez kręcenia powyżej 3500 obr.min) i dynamika poprawna. Silnik powinien płynnie wchodzić na obroty. Uwaga! Zbyt uboga mieszanka może doprowadzić do uszkodzenia silnika! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 zubozyłes mieszankę ale to nie wszystko - podepnij się pod komp gzowy i zobacz, czy sterownik w ogóle działa. Ba - czy w ogóle masz gdzie sie wpiąć? Jest złącze diagnostyczne? Sądzę, ze ktoś wstawił Ci mikserówkę I szej generacji i zastosował tylko emmulator. Komputera gazowego prawdopodobnie nie masz i dlatego też niepodpięta lambda. Wszystko regulowane jest śrubą na wężu. Efektem powyższego padł katalizator (już go nie ma u Ciebie), jak i na pewno nie żyje sonda lambda. I- sza generacja zabija sonde lambda po 15-20 kkm. Dlaczego zatem i po co krokowiec? czegoż to ludziska w ttym kraju jeszcze nie wymyślą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 :roll: A czy ty masz dobrze dobraną instalkę aby?Czy jest emulator i komp gazowy,czy poszedles po bandzie,bo z tego co piszesz,że lambda nie jest podzlącząna to ktos ci wcisnąl kichę,chyba,że już tak kupiles :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indygox Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 tak jak koledzy piszą najlepiej jechac do gaziarza mam instalke 2 generacji BRC w takim sunym i sprawuje sie dobrze - co do spalania gazu to spala mi 8 litrów w miescie , 10-11 to troche przesada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 vpiotras z tego co piszesz to rozumiem że masz instalkę BRC Blitz - Rodzaj 2 generacji, ale zdecydowanie prymitywnej. Kabelek od lamby musi być wpięty, bo innaczej nie ma możliwoci wysterowania attuatorem (rodzaj silniczka krokowego) składu mieszanki i pozostaje tylko regulacja "registrem" na wężu parownika, co chyba zrobiłe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.