Gość chajs Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Witam. Chodzi mi roznice dokladnie miedzy silnikami 1.8 T z 200sx i 1.8 GTI z sunnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 O jakie roznice pytasz? W mocy? W budowie? W spalaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chajs Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Interesuje mnie roznice w budowie. I czemu 200sx jest az tyle slabszy bez turbiny od sunny 1.8 a nawet chociazby 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Interesuje mnie roznice w budowie. I czemu 200sx jest az tyle slabszy bez turbiny od sunny 1.8 a nawet chociazby 1.6 ta magiczna roznica to sie nazywa kompresja :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chajs Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 i tylko tym ?? A kompem itp sie nie rozni ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chajs Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 No bo padla mi turbina i sie zastanawiam czy dalej inwestowac w nastepna czy poprostu zrobic ten silnik tak aby mial te 130 koni jak sunny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 No bo padla mi turbina i sie zastanawiam czy dalej inwestowac w nastepna czy poprostu zrobic ten silnik tak aby mial te 130 koni jak sunny. a nei mozesz przeszczepic jakiegos sr20de ?? bez turbiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojciul Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 INC to jest zarypiście drogi interes w 200sx... chajs pisałem Ci na innym forum jakie mogą być jeszcze różnice... Kolektor ssący i wydechowy jest inny, wtrsyki są chyba większe bo w 200sx są 370 a w sunnym 270ccm... Kompy są te same ale inne mapy paliwowe we flashu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Poza zmniejszonym stopniem spręzania CA18DET ma mniej agresywne walki jak CA16DE i CA18DE. no i ma zupelnie inny kolektor wydechowy i mapy w ecu zupelnie inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 i podstawowa sprawa wzdluznie umieszczony silnik co ciagnie za soba wspomniane i nie wspomniane roznice... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 podstawowa sprawa wzdluznie umieszczony silnik co ciagnie za soba wspomniane i nie wspomniane roznice... wlasnie... zapomnialem o tym proponujac swapa :/ wiec chyba wychodzi najlepiej jak podlubiesz ze zmiana turbiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chajs Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 A moze byl by ktos chetny na wymiane sie silnikami ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 A moze byl by ktos chetny na wymiane sie silnikami ????? No koszt turbiny chyba nie bedzie az tak wielki zeby zaraz zamieniac caly silnik na taki z GTi? Chyba ze obecny silnik tez masz do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chajs Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Silnik do roboty nie jest. Ma przejechane 116 000 km ) tyle pokazuje licznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojciul Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Hiehiehie... Propozycja kusząca... Ostatnio była turbinka T28 za 800 zyli... chajs jeśli to było na poważnie to dawaj na PM... Coobcio jeśli chodzi o wałki to różni się tylko wałek ssący ale tylko z CA16DE, w 1,8 był juz taki sam z turbo i bez... Po włożeniu do 1,8 dużo lepsza jest góra, ale troszeczkę dół ubożeje... tylko kto kożysta z dołu Greg umocowanie silnika chyba nie ma nic do jego mocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 różni się tylko wałek ssący To dokładnie tak samo jak w przypadku SR20De i SR20DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chajs Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 No iu niestety nie jest mi chyba dane jezdzic na turbo. Teraz juz by byla 4 turbina wiec prosil bym zeby ktos mi napisal jak chlop chlopowi co zrobic aby ten silnik bez turbo mial te 130 ps. Ewentulanie moze ktos ma na sprzedanie takie silnik kompletny do swapa to z checia kupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 No iu niestety nie jest mi chyba dane jezdzic na turbo. Teraz juz by byla 4 turbina wiec prosil bym zeby ktos mi napisal jak chlop chlopowi co zrobic aby ten silnik bez turbo mial te 130 ps. Ewentulanie moze ktos ma na sprzedanie takie silnik kompletny do swapa to z checia kupie. Załóż czujnik cisnienia oleju w turbinie i nie bedziez mial problemu z zatarciem turba. to juz przerabialismy. zalozysz czujnik raz i problem z glowy :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chajs Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Ale ja nie tyle co zacieram turbine a ona puszcza mi olej na wydech. Dolot zawsze suchutki turbina normalnie dmucha 0,8 bara a kopci . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.