Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Roznice miedzy CA18DET a CA18D


Gość chajs
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Interesuje mnie roznice w budowie. I czemu 200sx jest az tyle slabszy bez turbiny od sunny 1.8 a nawet chociazby 1.6

 

ta magiczna roznica to sie nazywa kompresja :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo padla mi turbina i sie zastanawiam czy dalej inwestowac w nastepna czy poprostu zrobic ten silnik tak aby mial te 130 koni jak sunny.

 

a nei mozesz przeszczepic jakiegos sr20de ?? bez turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojciul

INC to jest zarypiście drogi interes w 200sx... chajs pisałem Ci na innym forum jakie mogą być jeszcze różnice... Kolektor ssący i wydechowy jest inny, wtrsyki są chyba większe bo w 200sx są 370 a w sunnym 270ccm... Kompy są te same ale inne mapy paliwowe we flashu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza zmniejszonym stopniem spręzania CA18DET ma mniej agresywne walki jak CA16DE i CA18DE. no i ma zupelnie inny kolektor wydechowy i mapy w ecu zupelnie inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawowa sprawa wzdluznie umieszczony silnik co ciagnie za soba wspomniane i nie wspomniane roznice...

 

wlasnie... zapomnialem o tym proponujac swapa :/ wiec chyba wychodzi najlepiej jak podlubiesz ze zmiana turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciejka_sz
A moze byl by ktos chetny na wymiane sie silnikami ????? :lol:

No koszt turbiny chyba nie bedzie az tak wielki zeby zaraz zamieniac caly silnik na taki z GTi? Chyba ze obecny silnik tez masz do roboty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojciul

Hiehiehie... Propozycja kusząca... Ostatnio była turbinka T28 za 800 zyli... chajs jeśli to było na poważnie to dawaj na PM...

Coobcio jeśli chodzi o wałki to różni się tylko wałek ssący ale tylko z CA16DE, w 1,8 był juz taki sam z turbo i bez... Po włożeniu do 1,8 dużo lepsza jest góra, ale troszeczkę dół ubożeje... tylko kto kożysta z dołu ;)

Greg umocowanie silnika chyba nie ma nic do jego mocy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różni się tylko wałek ssący

To dokładnie tak samo jak w przypadku SR20De i SR20DE :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

No iu niestety nie jest mi chyba dane jezdzic na turbo. Teraz juz by byla 4 turbina wiec prosil bym zeby ktos mi napisal jak chlop chlopowi co zrobic aby ten silnik bez turbo mial te 130 ps. Ewentulanie moze ktos ma na sprzedanie takie silnik kompletny do swapa to z checia kupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No iu niestety nie jest mi chyba dane jezdzic na turbo. Teraz juz by byla 4 turbina wiec prosil bym zeby ktos mi napisal jak chlop chlopowi co zrobic aby ten silnik bez turbo mial te 130 ps. Ewentulanie moze ktos ma na sprzedanie takie silnik kompletny do swapa to z checia kupie.

 

Załóż czujnik cisnienia oleju w turbinie i nie bedziez mial problemu z zatarciem turba. to juz przerabialismy. zalozysz czujnik raz i problem z glowy :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...