Gość raVonline Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 no nic jutro oddaje auto do mechanika w ciagu 2dni bede wiedzial co dalej.. zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Ciekawe czy do Ciebei podpasował by cały dół od 1,8, fajna taka hybryda by była... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 dzis odebrałem auto! przyczyna: ktos widocznie kiedys w cudownym ASO przy zmianie plynu chlodzacego za mocno przykrecił srube "w zaworze na przodzie bloku silnika" - nie wiem jak to okreslic i to nadwyrezylo material objaw: wyciek plynu chlodzacego z bloku silnika - minimalne pekniecie nad tą srubką zastosowane srodki: jakis klej (spaw na zimno) - poki co jest ok - zobacze jak to bedzie się zachowywać koszt: 100zl mam nadzieje ze bedzie juz ok :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Kolejny dowód na "fachowość" ASO .... ehhh... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Standard w ASO takie coś, jak się na ręke komuś nie patrzy to tak jest... Zresztą co to jest ASO z regóły niedoświadczone małolaty o braku jakiejkolwiek weidzy (poza tą bezwartościową zdobytą w szkole...) co się uczą na naszych wozach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 hehehehe ASO to czasami potrafi jak bylem na przegladzie to niedokrecili mi sruby od miski olejowej. Do domu mam 30 km. Na nastepny dzien wyjezdzam patrze a tam za***ista plama juz w gararzu zalamka olej cieknie super. Wczolgalem sie pod autko i lukam gdzie cieknie i okazalo sie ze tam gdzie sie z miski olej spuszcza srube moglem dokrecic 1,5 obrotu. Wyciekla mi 1/3 oleju Ci w ASO to naprawde potrafia a bylo dokladnie tak ja Coobcio pisze jakiesz szczawiki mi przeglad robily :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Chyba to pęknięcie nie powstało z powodu mocnego przykręcenia śrubki jak by mocno zakręcili to by tylko zerwali gwint w śrubie lub w bloku silnika. Chyba nie mogli tej śruby odkręcić (zapiekła się) i przywalili młotkiem. Myśle że to zaklejone pęknięcie po jakimś czasie rozprzestrzeni się przy różnicy temperatur (zimą) lub przy nagłym uderzeniu (najechanie na duża dziure w drodze) i powstanie tzw. ,,pęknięcie kruchę". Bloki silnika nie są wykonane z materiału plastycznego tylko z twardego (żeliwa) a zarazem kruchego. Są wyjątki już w nowych samochodach np w Audi montują bloki, korpusy z aluminium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Hehe Jak to dobrze mieć w pełni alominiowego SR20 pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.