Gość mikey_one Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Witam. Planuję wymienić chłodnicę (pęknięta) w E13S na chłodnicę z modelu z silnikiem 1.6. Kształtem i rozmiarem jest identyczna z tym, że wszystkie króćce są odwrotnie - wlot zamieniony stronami z wylotem i wyjście do zbiorniczka po drugiej stronie. Czy jeśli ją założę i zastosuję dłuższe węże zda to egzamin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Musiałbym pokombinować z powyginaniem ale to jest możliwe a co do zbiorniczka wyrównawczego to też puściłbym wężyk przez całą długość. A nie musiałbym kombinować gdybym znalazł gdzieś tanio oryginalną chłodnicę a to jest prawie niewykonalne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 może spróbuj zastosować wygięte rurki, kolanka tam, gdzie potrzebne są duże zakręty i istnieje możliwość załamania węża.. poszukaj, czy nie mają czegoś w castoramie, obi itp... pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Ile to jest tanio? Mam chlodnice od 1.6 ale tego 12V razem z wentylatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 No to ja taką chłodnicę znalazłem za 100 złotych... a takiej do 1.3 nie znalazłem używanej nigdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.