Gość Bunio Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 :sad: Witam, Mam dosc dziwną przypadlość w swoim samochodzie i nie moge sobie dac z tym rady. Dziwny stukot dobiegajacy z zawieszenia - nie odczuwalny na kierownicy ani na miejscu kierowcy tylko tylko na miejscu pasażera. Wyrazne stukania przy dolkach typu kocie lby, tarka przed swiatlami (stukot taki jakby amorek odrywał sie od powierzchni ziemi przy jego totalnym zużyciu. Amorki wymienione. Myślę, że może to wahacz - ale bez waszej pomocy przy diagnozie nie jestem w stanie na 100% stwierdzic. Moj mechanior sprawdzał ale powiedział że wszystko OK - a ja uważam że jednak nie. Proszę o pomoc może ktoś z was miał taki przypadek. N15 Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almera gx Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Też miałem taki przypadek-do wymiany jest końcówka wachacza dolnego metalowo-gumowa jest ona schowana za metalową osłoną (dlatego mechanik tego nie widzi) wszystko jest w porządku a jednak stuka na nierównościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 wahacz dolny na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bunio Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Wielkie dzieki tak podejzewalem ale brak mi bylo pewnosci, juz zamawiam. Pozdrawiam, [ Dodano: Pon 29 Maj, 2006 09:08 ] Też miałem taki przypadek-do wymiany jest końcówka wachacza dolnego metalowo-gumowa jest ona schowana za metalową osłoną (dlatego mechanik tego nie widzi) wszystko jest w porządku a jednak stuka na nierównościach. Jak wyglada sprawa wymiany, czy mozna wymienic sama koncowke czy trzeba caly wahacz. Bo jak mi sie wydaje koncowka jest na nitach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almera gx Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Samą końcówke -(taki troche dziwny kształt)-ja płaciłem za nią ok.50 zł. wchodzi ona na koniec wachacza-to nie jest typowa metalowa-gumowa tuleja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Jak jest na nitach to trzeba wymienić cały wahacz. Dokładnie nie wiem bo w swojej almie nie wymieniałem. Ale w poprzednim samochodzie to wymieniałem cały bo był wahacz sprzedawany w całości a był to sam. honda civic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almera gx Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Końcówke poprostu nasuwa się na koniec wachacza i po sprawie a trzyma ja metalowa sołona skręcana od dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bunio Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Samą końcówke -(taki troche dziwny kształt)-ja płaciłem za nią ok.50 zł. wchodzi ona na koniec wachacza-to nie jest typowa metalowa-gumowa tuleja. Dzieki zamowilem TRW koszt 54zl InterCars a potocznie nazwany sworzeń. Mechanior doradzil wymiane obydwu - takze zobaczymy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.