Gość Artek Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Witam Klubowiczów Poradźcie jak rozpoznać uszkodzenia w tylnym zawieszeniu, bez wjazdu na stację diagnostyczną. Na nie równościach coś strasznie tłucze z tyłu to taki głuchy dżwięk. Podobnoo w P10 to przeważnie łączniki stabilizatorów ale obawiam się że to mogą być amorki. Czy ktoś może opisać wmiarę logicznie jak to sprawdzić Dzięki Artek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Łącznik możesz sprawdzić łapiąc go ręką i szarpiąc. Luz będzie wyczuwalny i będzie stukać. A amory? Niech ktoś jedzie za Tobą i patrzy jak zachowują się koła. Muszą trzymać się drogi na nierównościach. Jeżeli koło będzie podskakiwać (odrywać się od asfaltu) to amory do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Moze tez Ci stukac gorna poducha tylnego amortyzatora, one lubia sie urywac. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DuMonde Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Na słuch biorąc - łacznik bardziej "klepie" , natomiast amortyzatory czy poduchy pod nimi to raczej taki gluchy odgłos jakbys uderzył spodem pięsci w gipsową sciane - lepszego porownania nie znalazłem:P:P:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Tez mam podobny dylemat ze stukami w tylnej czesci autka. Czy aby zidentyfikowac denerwujacy mnie odglos moge uderzyc wewnetrzna otwarta czescia dloni w regips :mrgreen: bo na budowlance to ja sie niestety nie znam ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 u mnie też stukało, po wymianie łączników i gumek, przestało stukać, cześći powinny kosztować max. do 200 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.