Gość Fox Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Na wstepie chcialbym sie przywitac :-) niedugo prawdodpobnie ( po zakonczeniu sprawy z nissan polska) stane sie wlascicielem nissana almerki , tyle ze bez dolu silnika .. ( rozpadl sie :shock: ) ale to dluzsza historia :evil: Mam pytanie , troszke czytalem forum ( ale narazie pobieznie ) i wyczytalem ze silnik z modelu po fc jest nowoczenisjeszy i wogole lepszy ... orientuje sie ktos czy silni z wersji po fc mozna wlozyc bez wiekrzysz problemow do tej "wczesniejszej" ? mowimy o silniku 1,8 z almery n16 z 2002 roku A jesli nie , to gdzie w przystepnych cenach mozna "zlozyc" dol silnika ? a moze lepiej poszukac uzywki ? Co byscie polecili ? Z gory dzieki za sugetie i przepraszam za chotyczny post ;-) Pozdrawiam Fox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 wyczytalem ze silnik z modelu po fc jest nowoczenisjeszy i wogole lepszy Hmm... :? :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fox Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 rozumiem ze mam "lepiej" poczytac ? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Na pewno jest mocniejszy, o chyba ....4km. O ile się orientuję narzekania na zużycie oleju dotyczą motorów przed jak i po lifcie....reszta jest domniemaniem...Większa różnica jest w 1.5, bo tylko po lifcie mają zmienne fazy zaworowe i tu różnica wynosi 8 KM. 1.8 zawsze miały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fox Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 A moze jakies porady gdzie szukac silnika ? jakies firmy ? Aso stwierdzilo ze koszt naprawy 16k zl wiec troche mi sie nie usmiecha,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiler Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 PODAM CI TELEFON KONTAKTOWY DO NISSANA ONI MAJĄ TAM CZĘŚCI UŻYWANE MOŻE COŚ TRAFISZ UL.OSTROBRAMSKA 38B TEL.612-48-98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Na pewno jest mocniejszy, o chyba ....4km. O ile się orientuję narzekania na zużycie oleju dotyczą motorów przed jak i po lifcie....reszta jest domniemaniem...Większa różnica jest w 1.5, bo tylko po lifcie mają zmienne fazy zaworowe i tu różnica wynosi 8 KM. 1.8 zawsze miały... nie do końca, z tym, że zawsze miały. Stare miały tylko 2 pozycje a w nowych jest pełna płynność. Próbowałem się z kumplem na różowej w gdyni. oboje mamy 1,8 5dr on przed fl ja po fl 3 razy killowałem go na dwójce bez najmniejszych problemów o długość auta na 2 biegu. Wg mojej opinii są też różnice w skrzyniach biegów. dodatkowo kumpel stwerdził, że fl-ka "szybciej się wkręca" ozywiście różnice mogą być w innych miejscach ale nie wiem jakich on ma autko z 2000r V max jest podobny może ktoś też takie "badania porobi" pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Wg mojej opinii są też różnice w skrzyniach biegów. masz całkowitą rację...po fl są inne skrzynie biegów, lepsze, bo marki renault typu JR200 poprzednio montowane w reno magan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 hmm mój mechanik mówił coś o serii 70 nissanowskiej czy to nie dotyczy skrzyń z silnikami 1,5? tak czy inaczej 2 u mnie wchodzi fatalnie tzn czasmi wogóle nie wchodzi i muszę na chwilę puścić sprzegło aby coś się tam przestawiło i wtedy wchodzi. wogóle wrzucając 2 czyć jakby wchodziła na 2 razy. Czy też tak macie? to tak off topic. [ Dodano: Pią 02 Cze, 2006 ] przeszukałem net i faktycznie to prawdopodobne jest skrzynia renault. ale najdziwniejsze, że niby to samo wchodzi do micry a w żony k 12 nie ma takich objawów, Skrzynka jest szybka i precyzyjna. Na przeglądzie stwierdzili, że nic nie czują, a mi przecież 2 nadal mi nie wchodzi pozdro [ Dodano: Pią 02 Cze, 2006 ] Sprawdziłem, moja skrzynia to: RS5F70A co może być z "ta dwójką" p.s ma wszystkie biegi synchronizowane, łącznie ze wstecznym -sprawdziłem w serwisówce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fox Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 yyy wsteczny synchronizowany ?... aby na pewno ? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 na pewno tak jest napisane w dokumenttacji technicznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fox Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 jadac do przodu mozesz wrzucic wsteczny ? ??? bez zgrzytow ? :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 nie, bo ten sam synchronizator obsługuje 5 bieg i wsteczny w manualu jest to rozrysowane i wyjaśnione pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 moja skrzynia to: RS5F70A to dziwne...może rzeczywiście kładą JR200 tylko do 1.5, albo do dizli.... pozdro :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 No dobra. Byłem w serwisie i wszystko jest ok. Pokazali mi na otwatrej skrzyni, że opór jest związany z zazebianiem się synchronizatora z zebatka i ze to jest niestety normalne. Powiedzieli też precyzyjnie, że jr200 jest w mikrze 1,4 i note 1,5. zapytalem o zmiane oprogrmaowania silnika na wersję australijską (131hp) ew amerykańską (126hp) ale niestety wg ich wiedzy nie da się. wszystko jest zapisane w 32 bitowym procesorze. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fox Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 tak swoja droga to dzieki za rozmowe o skrzyni w topicu o silniku ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 tak swoja droga to dzieki za rozmowe o skrzyni w topicu o silniku ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.