Teres Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Dorzuć fotki dla następnych pokoleń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Przejechalem 200km i widze ze na laczeniu z gumowym lacznikiem rura jest uwalona olejem ,przysluchalem sie ze cos tam lekko syczy tylko niewiem czy to miktonieszczelnosc na spawie czy powietrze na wyjsciu z IC sie tak rozpreza. Powyzej 120km/h samochod jest nie do poznania zasuwa jak wsciekly Pogorszenia osiagow nie zauwazylem wiec chyba oleje ta nieszczelnosc Tu sa wszystkie fotki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a5db8020af118d0a.html Nastepny krok to podlaczyc waz mierzacy cisnienie z puszki turbiny w miejsce po wywalonym EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suchy12345 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Co myślicie o tym intercoolerze http://www.re5pect.pl/index.php?products=p...amp;prod_id=344 chce go kupić czy będzie dobry dla Almiry 2.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Po pierwsze wolałbym kupić tańszy od focusa, mondeo czy tak jak ostatnio freezer od jakiejś bmki. Po drugie średnica wejść 57, a rury w almerze mają 50, więc czeka Cię kupno łącznika silikonowego za jakieś 70-80zł. Moim zdaniem nie warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 dokladnie ,rury 50mm sa wystarczajace ,im wieksze damy tym wiekszy spadek cisnienia w ukladzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suchy12345 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 to będzie można podnieść ciśnienie doładowania albo zmniejszyć wyjście z intercomlera za pomocą gumowej rury redukcyjnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 odgrzewam kotlet mam pytanie jak zmienic kierunek wyjscia z turbiny zeby szedł w lewa strone potrzebne jest do zamontowania intercoolera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Tak się głupio zapytam, nie można odkręcić tego kolanka i obrócić o 180st? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 nie kolanko te jest pochylone do chlodnicy obracajac je opiera sie o kolektor wydechowy trzeba by bylo jeszcze odkrecic osłone termiczna kolektora i nie wiem czy by jeszcze nie przeszkadzało a dochodza jeszcze opaski i guma ktora szybko stopila by sie w takich warunkach myslalem nad klinem ktory by odchylił od tego kolektora znalazłem koncowke turbiny z primery 2.2dci i pytanie czy podejdzie do turbiny z 2.2di no i juz jest intercooler auto z chipowane mocno dymilo teraz obloczek puszcza taki jak przed czipem troche poganialem na wysokich obrotach i daje rade po prawej cieply intercooler a po lewej zimny zmiany przyrostu mocy nie zauwazylem na nizszych predkosciach ale od 100 lepiej sie rozpedza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 U mnie tak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.