Gość Zajcew Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Witam i pozdrawiam wszystkich klubowiczów. Niedawno zostałem szczęśliwym posiadaczem Almerki N15, ale moje szczęście zakłócił nieprzyjemny dźwięk rozrządu. Proszę o radę gdzie w Warszawie można wymienić najlepiej a zarazem najtaniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Rozrzadu sie nie wymienia a jedynie rolke napinajaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Rozrzadu sie nie wymienia a jedynie rolke napinajaca. Wymienia sie jak w kiepskim stanie jest ale najczesciej pomaga wymiana gornego napinacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zajcew Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 A co z łańcuchami? [ Dodano: Pią 02 Cze, 2006 10:58 ] Zapomniałem dodać o pprzebiegu 300k km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 No jak masz przebieg 300kkm to bardzo mozliwe, ze trzeba zmienic rozrzad, choc nie jest powiedziane do konca. Lancuchy w N15 naleza do bardzo trwalych elementow, choc zdarzaly sie tez wymiany po 100kkm. Czy ten klekot spod pokrywy jest bardzo glosny? Moze to poprostu wina gornego napinacza. jego koszt to chyba cos ok 400zl . Caly rozrzad, to ok 1200zl Pozdrawiam 8) ps. skontaktuj sie z ynio on chyba wymienial rozrzad w Warszawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zajcew Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Stuki ustępują w miarę rozgrzewania silnika, ale w początkowej fazie pracuje jak rasowy diesel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Czyli gorny napinacz na pewno, a czy lancuch tez, to nie potrafie powiedziec tak na odleglosc. Ktos mi mowil ostatnio na spocie, ze z rabatem mozna go dostac nawet za 280 zeta. Nie kupuj zadnych zamiennikow, bo ich trwalosc pozostawia wiele do zyczenia zajrzyj do tego tematu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15964 i skontaktuj sie z ynio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 moja primerka miala 297 000km a to ten sam silnik co w almerze i u mnie wszystko bylo ok wiec podejrzewam ze wystarczy wymienic rolke napinajaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jaromir11 Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Zajcew- jak wymienisz daj znac - czy przy uruchamianiu po przestoju np. 10 h masz wiekszy klekot niz w trakcie jazdy. Ja mam i ostatnio sie wstrzymalem z wymiana al ecoraz glosiniej chodzi szczegolnie przy 4-5 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Zajcew napisal Stuki ustępują w miarę rozgrzewania silnika, ale w początkowej fazie pracuje jak rasowy diesel. a może warto skontrolować luzy na zaworach? czasami sypią sie popychacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zajcew Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Biorąc pod uwagę wszystkie rady i sugestie mam jeszcze jedno pytanko, gdzie w Warszawie można uczciwie zdiagnozować silnik (mogą być warsztaty autoryzowane lub nieautoryzowane). Pozdrawiam i dziękuję za wszystko, a jak rozwiąże mój problem to chętnie opiszę jego dalsze losy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 najlepszy warsztat w stolicy to COOBCIO GAREGE mieści się na końcu ulicy fundamentowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RozenPL Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Ja mam taki sam kłopot z moją Almerką. :grin: DZwoniło po przejechaniu kilku kilometrów ( na zimnym silniku wszystko ok).Została rozebrana i fachowcy powiedzieli że łąńcuch w tym typie się nie wymienia. Wymienili napinacze ale to nie pomogło nadal dzwoni. :sad: Mam przejechane 162kkm i zamierzam jeszcze przejechać około 2 razy tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Proszę o radę gdzie w Warszawie można wymienić najlepiej a zarazem najtaniej. Jeśli nadal nie zrobiłeś tego rozrządu chętnie sie podejmę :wink: koszt robocizny u mnie to 400-450zł i 2 dni roboty. również osoby z okolic warszawy zapraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Ja mam taki sam kłopot z moją Almerką. :grin: DZwoniło po przejechaniu kilku kilometrów ( na zimnym silniku wszystko ok).Została rozebrana i fachowcy powiedzieli że łąńcuch w tym typie się nie wymienia. Wymienili napinacze ale to nie pomogło nadal dzwoni. To ze sie nie wymienia to MIT !!!! Zreszta obalony, chociazby przez moja fure. Wymienilem calosc wszystkie objawy kt ty masz zniknely bezpowrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.