Gość dendrolog Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Zwracam sie z prosba o pomoc w zdiagnozowaniu usterki...otoz podczas zmiany biegow, gdy wcisnie sie sprzeglo obroty schodza do 400 po czym po sekundzie wchodza na 700.Szczegolnie zauwazalne jest to kiedy zblizam sie do zatrzymania klamerki i dojezdzam na biegu, hamuje i w koncowej fazie wciskam sprzeglo.Jeszcze tydzien temu obroty spadaly do 500 i troche mnie to niepokoi bo za jakis czas zacznie gasnac :sad: Co to moze byc???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 jak chcesz to zrobić szybko to z lewej strony przepustnicy (patrząc od przodu na silnik) jest plastikowa czarna śruba od reg obrotów biegu jałowego ale prawdę powiedziawszy wyczyść przepustnicę najlepiej kompleksowo wyjmując ją całkowicie tylko ostrożnie z przepływomierzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Witam! Było sporo o tym na forum, zajrzyj tu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...rza&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek57 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Witam nismianiakow Mam pytanko . Mam Nissana primere 2.0 l SLX 91r , w 95 skladana,(monowtrysk) Rozbierałem przepustnice do czyszczenia podczas demontarzu zostały uszkodzone wszyskie uszczelki chyba klingierytowe 4 sztuki ,moze ktorys z kolegow wie gdzie takowe mozna nabyc. na przepustnicy jest taki oto nr REG54-1 B1627HITACHI Prosze o pomoc!!!!!!! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Marek57 kupić uszczelki to chyba tylko serwis, ale popytaćw sklepach moto o klingeryt i samemu wyciąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek57 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Witam Dzieki jarkk tak własnie myslałem ze tylko w ASO lub wyciac samemu Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Nie czytasz forum kolego dendrologu. Bylo o tym juz. Kup spray do czyszczenia przepustnicy i gaźników np Wurth i pryśnij w dziurke obok filtra powietrza na zapalonym silniku. To po prostu brudna przepustnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.