lukeswirus Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Czy któś wie jakie parametry techniczne mialy Micry K11 jeszcze przed faceliftingiem i czy w ogóle występowały one w Poslce. Bo ja jakoś nigdy jeszcze takiej Micry nie spotkałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipfm Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Czy któś wie jakie parametry techniczne mialy Micry K11 jeszcze przed faceliftingiem i czy w ogóle występowały one w Poslce. Bo ja jakoś nigdy jeszcze takiej Micry nie spotkałem. SR byla nastepca modelu SuperS. Obie mialy na pokladzie CG13 i pod wzgledem osiagow byly zwyklymi micrami 1.3. Roznil je sportowy smaczek :wink: na zewnatrz i w srodku. Wszystkie mialy ABS i co za tym idzie tarcze z tylu. Byly dosc bogato wyposazone bo w sumie to byly najlepsze wersje. Wiec na ogol elektryczne szybki byly. Natomiast wspomaganie kierownicy juz niekoniecznie w serii. Czasem zdarzal sie szyberdach. SuperS i SR to glownie pakiet stylistyczny :mrgreen: No i obie te wersje tylko w wariancie 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Właśnie widziałem ostatnio na mobile.de do sprzedania micry SuperS za 1000 euro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 k11sr silnik 1,3 wspomaganie halogeny abs i elekryczne szybki to serja aaa i obroek na desce -lotka na klape ale okalajaca szybke byla mozliwosc dokupienia malej lotki pod szybe -tylny zderzak w koloze nadwozia zaly w jednym koloze i gladki przedni zderzak gladki w koloze nadwozia troszke dłuzrzy z zasilepka na hak i z bardzo ladnymi halegenami po bokach tablicy -alufelgi 14.. 4 lub 5 ramienne za doplata -ramienna brzydka kierownica -pseldo kubelkowe fotele i niewygodne nie umywaja sie do tych z k10 -ciekawsze tapicerki -brak mozliwosci skrzyni automatycznej -3 drzwiowe nad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipfm Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 k11sr silnik 1,3 wspomaganie halogeny abs i elekryczne szybki to serja aaa i obroek na desce -lotka na klape ale okalajaca szybke byla mozliwosc dokupienia malej lotki pod szybe -tylny zderzak w koloze nadwozia zaly w jednym koloze i gladki przedni zderzak gladki w koloze nadwozia troszke dłuzrzy z zasilepka na hak i z bardzo ladnymi halegenami po bokach tablicy -alufelgi 14.. 4 lub 5 ramienne za doplata -ramienna brzydka kierownica -pseldo kubelkowe fotele i niewygodne nie umywaja sie do tych z k10 -ciekawsze tapicerki -brak mozliwosci skrzyni automatycznej -3 drzwiowe nad. Alu w serii byly 13" zarowno w SuperS jak i SR. Pare fotek: Zderzak przod z halogenami. Zarowno z przodu jak i z tylu zderzak jest w calosci lakierowany ale zostaje dyskretny slad po "pasku" (zdjecie na samym dole) Inne fotele niz w "zwyklych K11 Tyl ze spoilerem i zderzakiem (lampy nieoryginalne - JDM March) Zblizenie na zderzak Kierownica w superS wygladala tak: Natomiast SR miala juz poduszke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość akira Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 a mnie sie nawet podoba taka kierownica, w porownaniu ze standardową dwu ramienną jest git,szukałem na allegro ale nie widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.