Gość pawel_24 Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Sunny N 14 1.4 gaźnik LPG--Mam problem i nie wiem jak go rozwiązać.Na początku w trakcie jazdy autko gasło i nie miało iskry.Po wielu mękach doszlismy że to stacyjka.Ominołem ją imiałem zapalanie z guzika.Przez około 2 tyg było ok i zaczeło sie to samo.Wymieniłem wszystkie przewody te co odchodzą od modulu do aparatu i tą wiązke co idzie gdzie w okolice gaźnika.Auto ma załozony alarm ale z niego nie kożystam bo nie dziala pilot.Moze brak iskry powoduje to ustrojstwo czyli ALARM.Czasami moze chodzic non stop a czasami cos go walnie i nie ma iskry.Towarzyszy temy jak krece ze pstrykaja cewki w butli od gazui te przy silniku.Moze to moduł lub cewka albo czujnik w aparacie.Panowie doradzcie cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marud Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Miałem tak samo i też mam LPG. U mnie okazało się że uszkodzony był przełacznik i po wymianie objawy ustąpiły. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_24 Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 Kolego napisz który przekaźnik i w którm miejscu on sie znajduje?Tam jest ich mnustwo.Z góry dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 jesli chodzi o przelacznik to ja wymienilem u siebie przelacznik z lpg na benzyne ta centralke bardzo czesto dochodzi tam do odlutowania sie kilku sciezek mozei to jest u ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marud Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 pawel_24 napisalem przełącznik a nie przekaźnik a chodzi o ten co się przełącza z benzyny na LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_24 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 własnie to zmieniałem i jest to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Pisząc, że jak kręcisz silnikiem to "pstrykają cewki" masz na myśli chyba elektrozawory od benzyny i gazu?? Bo jeśli tak to sprawdź wszystkie połączenia do nich i kable od centralki gazu do tych elektrozaworów... Bo jeśli nie pali, elektrowłączniki wariują to poprostu nie dostaje paliwa... Miałem ten problem na gazie: nie zaskakiwał elektrowłącznik od gazu, winne było połączenie z masą którego raczej nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_24 Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 w ktorym miejscu nie miales masy jaka czesc elektryczna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 na przewodach od gazu i benzyny są elektrozawory (najczęście koloru niebieskiego) one są odpowiedzialne za otwieranie lub zamykanie dopływu gazu lub benzyny... Zawór jest ustawiony w położenie - "normalnie zamknięty" czyli otwierają się dopiero po podaniu napięcia które sterowane jest przełącznikiem gaz-benzyna. Każdy z nich ma po trzy przewody, w przypadku braku dobrego styku na którymś z nich nie podtrzymują otwartego zaworu i zamykają tym samym dopływ paliwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.