Gość Maro25 Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 ehhh stalo sie, zaliczylem mega dziure i prawdopodobnie uszkodzilem/skrzywilem lewa polos napedowa...oto objawy: 1. przy predkosci 110 i wzwyz trzesie sie kierownica 2. przy skrecaniu w prawo slychac charakterystyczne "chrobotanie", nie dzieje sie to przy pelnym skrecie tylko przy takim na "pol obrotu" kierownicy, bardzo ciezko wylapac ten moment, ale jak juz zacznie chrobotac... 3. auto sciaga na lewa strone... dlatego podejrzewam polos bo juz tak kiedys mialem w peugeocie 306 i objawy byly identyczne, jezeli macie jakies inne pomysly to bardzo prosze o sugestie...btw na chwile obecna jedyna rzecza jaka sprawdzilem jest wywazenie kol (jest OK). I kolejne pytanie: 1. Ile moze kosztowac taka polos? 2. Auto jest prawie nowe na gwarancji, czy musze to zrobic w ASO czy moze mi to zrobic moj mechanik? 3. Czy jezdzac z taka usterka przez kolejne 3-4 miesiace ryzykuje uszkodzeniem czegos wiecej? (wybieram sie do Polski dopiero w pazdzierniku...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 ehhh stalo sie, zaliczylem mega dziure i prawdopodobnie uszkodzilem/skrzywilem lewa polos napedowa...oto objawy: 1. przy predkosci 110 i wzwyz trzesie sie kierownica 2. przy skrecaniu w prawo slychac charakterystyczne "chrobotanie", nie dzieje sie to przy pelnym skrecie tylko przy takim na "pol obrotu" kierownicy, bardzo ciezko wylapac ten moment, ale jak juz zacznie chrobotac... 3. auto sciaga na lewa strone... dlatego podejrzewam polos bo juz tak kiedys mialem w peugeocie 306 i objawy byly identyczne, jezeli macie jakies inne pomysly to bardzo prosze o sugestie...btw na chwile obecna jedyna rzecza jaka sprawdzilem jest wywazenie kol (jest OK). I kolejne pytanie: 1. Ile moze kosztowac taka polos? 2. Auto jest prawie nowe na gwarancji, czy musze to zrobic w ASO czy moze mi to zrobic moj mechanik? 3. Czy jezdzac z taka usterka przez kolejne 3-4 miesiace ryzykuje uszkodzeniem czegos wiecej? (wybieram sie do Polski dopiero w pazdzierniku...) no jesli masz gwarancje to chyba nie ma problemu z serwisem! zrobia za darmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Witaj, ja bym nie stawiał od razu na półoś, mogła się przykrzywić fela, uszkodzić łożysko lub przegub. Półośki tak od razu się nie krzywią. W moim przypadku a był podobny straciłem felę i łożysko w kole. Tylko to chrupanie przy skręcie zastanawia ale tak objawia się przegub. Pozdro [ Dodano: Pon 12 Cze, 2006 07:30 ] A z tą naprawą w serwisie to nie tak do końca :? Jak półośka będzie skrzywiona to Ci udowodnią że to Twoja wina i kupa. Przegub czy łożysko jeszcze można by im jakoś wcisnąc. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 walut, bardzo dobrze mowisz tez bym sawial na przegub i łozysko no i moze felga. Trzeba bylo dzwonic na polocje i wtedy sprawa sadowa do wydzialu drog gwarancji na takie zeczy to chyba Ci nie uznaja ale zycze powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oskaritto Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Wymienialem poloske cala bo przegub sie blokowal i piszczal i sciagalo na lewo (lewy oprzegob) jak juz sie odblokowywal to bylo ok.WYMIENILI ZA DARMO ale nameczylem sie bo najpierw mowili ze hamulec,pozniej ze za malo powietrza w kole... itp...WKONCU MAM NOWA POLOSKE...tylko powiedzcie mi czemu ona sie zuzyla po 35 tys?auto jest prawie nowe i jestem drugim wlascicielem od 14 tys km..Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maro25 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 dzieki chlopaki za rady, tak na marginesie to zauwazylem jeszcze ze intensywnosc wibracji na kierownicy zalezy od obciazenia, jak jade z wiekszym obciazeniem (4 ciala) to wibracje sa wieksze (nir wiem czy ktos z was jechal malaczem 130km/h ale mniej wiecej tak to wyglada), jak jade sam to jakby troszke mniej telepie ... poza tym na chwile obecna jestem w Irlandii wiec podjade do Nissana tu w Cork ... mam nadzieje ze mi to zrobia, dzwonilem do Nissana w Polsce i powiedzieli ze gwarancja jest ogolnoswiatowa (no moze nie swiatowa ale na pewno europejska), jade tam jutro dam wam znac co i jak zalatwilem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.