Gość lukasz_lublin Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Samochód ma od 2004 z braku czasu i kasy nie wiele się zmieniło w nim w stosunku do serii. Dolepiony został kawałek do przedniego zderzaka i ze stylistyki to tyle. Reszta sie mi podoba. 105,6 HP przy 5031rmp 164,8 Nm przy 3765rmp Zmiany : -wydech 2" + a la KATALIZATOR + końcowy UPGRADE -CAI + stożek. -filterek na odmę -stabilizator napiecia(czy jakoś tak, nie wiem czy działa) -przyspieszony lekko zapłon -brak ERG -tarcze brembo + klocki ferrodo -wałki od GA16DS już są -wypolerowany kolektor dolotowy z Sentry -przepływka w fi 66 -pompa paliwa 255 -4-2-1 :diabel2: -SMT6 -regulator ciśnienia paliwa - przepustnica z SR20 ... tyle PLANY: - trochę budżet podbudować -teraz pozostaje to uturbić :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Jak będziesz na hamowni to koniecznie pobaw się aparatem zapłonowym - w tym też są ukryte konie. Ps. i odradzam hamowania się w TECHMAXIE bo co pomiar będzie gorsza moc - nie mają tam wogle jakiegokolwiek nadmuchu... A i kolektor wydechowy też możesz wypolerować tzn. dopasować go do uszczelki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Innej opcji nie mam bo chyba nie ma innej hamowni w okolicy :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 To Do wyników dodaj 8-10% mocy i nie licz na to że przyniosą ci zmianę na wykresie jakiekolwiek regulacje silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sieszput Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 no no ladnie to wyglada zrob badanie na hamowni i zapodaj na str. zycze powodzenia w dalszych planach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 PLANY: -wałki od GA16DE Lepiej zapodać z GA16DS (primera na gazniku, sunny na gazniku, 100Nx na gazniku) Masz agresywniejszy walek ssący jak w GA16DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Dzisiaj zamontowalem storzek. calkiem calkiem mi to wyszlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 foto, please Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 CZATNA szczała nx1600ten tytuł to tak miał być ? Bo jakoś dziwnie to brzmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Lepiej zapodać z GA16DS a co powiesz o tych danych ? wg. mnie różnią się wałkiem dolotowym i to na korzyść ga16de jeśli chodzi o wysokość krzywek. ---------------------------GA16DS------------------------------GA16DE Intake----------------39.880-40.070 ----------------------40.600-40.790 ----------------------(1.5701-1.5776)---------------------(1.5984-1.6059) Exhaust---------------39.880-40.070----------------------39.880-40.070 -----------------------(1.5701-1.5776)---------------------(1.5701-1.5776) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Sówmiarka co innego mówi Do Krakowa wysyłałem walki ze 100NX gaznikowego miał krzywki na obydwuch walkach po 40mm prawie... a z almery 1,6 na wielopunkcie ssący był prawie identyczny jak w 1,4. W twoim opisie jest błąd tzn rypneli się o 1mm dla walka ssącego w GA16DE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 profi to nie jest ale ma dzialac mam taka nadzieje. jutro wyciagam kolektory jak znajde czas. [ Dodano: Pią 16 Cze, 2006 14:00 ] http://toptuner.pl/go/_info/?id=1090&s...8663f919b00e295 :shock: moge miec cos takiego znacznie taniej warto ? czy zmarnowane kilka zlotych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 ten wiatraczek sobie daruj... ps. dolot nie jest za estetyczny ale na pewno działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Fajny wiatrak, pod drzwi i będzie Boeing A rura robi swoję więc wyglądem się narazie nie przejmuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Poszukuje walka ssacego z GA16DS i jednostki sterujacej od 102hp GA16DE ! Szukam i nigdzie nie znalazlem to jakias klatwa normalnie wszedzie sa albo 90 hp albo silnik w calosci, POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Poszukuje walka ssacego z GA16DS i jednostki sterujacej od 102hp GA16DE !Szukam i nigdzie nie znalazlem to jakias klatwa normalnie wszedzie sa albo 90 hp albo silnik w calosci, POMOCY ECU? Dzwoniłeś do tych gości? Auto jest z GB a tam chyba mocy nie blokowano. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=110831843 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bun Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 lukasz_lublin widze ze mamy taki sam plan co do swoich GA16DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 ECU?Dzwoniłeś do tych gości? Auto jest z GB a tam chyba mocy nie blokowano. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=110831843 Stoi u nich też Sunny 1,6 na gaźniku w automacie, też z GB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Prace chwilowo utknely rusza mam nadzieje w lipcu. Do silnika bez turbo regulator cisnienia paliwa wniesie jakis pozytywny efekt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 za pomącą regulatora będziesz mógł wzbogacić mieszankę......... czyli pozytywnie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 a gdzie cos takiego moge kupic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 w JC Auto tuning division mają takie regulatory... choć zanim podejmiesz się go zakupić lepiej zmierzyć AFR, wcale bym się nie zdziwił jakby auto w tej chwili było lekko przelane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 AFR? niestety ten skrot wiele mi nie mowi :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...p;highlight=afr - prosze tutaj masz objaśnienie tego skrótu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Nie wiem jak Twój NX, ale ja ostatnio jak byłem na analizatorze spalin to wyszło mi CO2 10.8 przy max normie 3.5 dla aut bez kata. Więc mój się przelewa nawet nie troche jak sugeruje Kuba, ale mnie to nie dziwi, bo jak go depcze to podkapca na czarno, sporo pali i dobrze się zbiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.