Coobcio Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 bo jak go depcze to podkapca na czarno To już jest ewidentnie przelany, taka postać rzeczy z pewnością nie pozwala osiągnąć maksimum mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 To już jest ewidentnie przelany, taka postać rzeczy z pewnością nie pozwala osiągnąć maksimum mocy To wiem, ale chce go wyregulować jak zrobie sobie nowy dolot ze stożkiem, bo teraz to nie widze sensu szczególnie, że prawie nim nie jeżdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 zakupilem sobie w sklepie elektronicznym rezystor z regulacja i mam zamiar go wsadzic do IAT tylko tak sobie patrzylem i sa tam dwie kosci jedna czarna a druga brazowa i chyba ta brazowa to jest to, obie maja po 3 piny i nie wiem jeszcze gdzie sie mam wpinac jak ktos to robil prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 To już jest ewidentnie przelany, taka postać rzeczy z pewnością nie pozwala osiągnąć maksimum mocy To wiem, ale chce go wyregulować jak zrobie sobie nowy dolot ze stożkiem, bo teraz to nie widze sensu szczególnie, że prawie nim nie jeżdze. mrozu ale widziales co ci pokazywała sonda? maiłes jak pamietam jakies 1.300 czyli ubogo, nie pamietam jaki procent tlenu w wydechu ale sonda pokazywała uboga mieszanke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 sonda pokazywała uboga mieszanke Ale ubogość brała się raczej z tąd, że gdzieś jest przedmuch i pokazywało tlen w spalinach. Ubogo nie może chodzić przy takim spalaniu jak ja mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 MAlutki kroczek do przodu i 2 do tylu... czyli po staremu Czekam jeszcze na klocki ferodo premier i pozostaje tylko :roll: załozyc Mam jeszcze pytanie zauwazylem niewielką nieszczelność na pompce od hamulców tzn. zaznaczone na zdieciu, Jest tam możę jakaś uszczelka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 umyj to karczerem i sprawdz czy wyciek pojawia się ponownie czy tylko był skutkiem porozlewania płynu przy uzupelnianiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 bylo myte i wyciek pojawia sie mimo doktecenia mocniej tego elementu [ Dodano: Nie 30 Lip, 2006 19:18 ] troszke kiepskie zdiecia, reka mi sie trzesła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 i jak tam z nowymi stoperami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Powoli zaczynam miec wiecej czasu i nowe pomysly tez sie zrodzily. Zakupilem kolektor ssacy od Sentry no i powstal problem, nie da sie przykrecic mojej przepustnicy do tego kolektora z Sentry, w innym miejscu sa te sruby cholerne. Z tego problemu ja widze kilka rozwiazan: 1. Kupic reszte zaworkow, przeplywomierz i przepustnice z Sentry. 2 Dorobic jakas redukcje, tak zeby przyrecic moja przepustnice do tamtego kolektora 3 kupic tylko przepustnice z Sentry a przeplywomierz wymontowac z mojej przepustnicy i wsadzic w jakas rurke przed przepustnice z Sentry. Karzde rozwiazanie ma swoje plusy i minusy, bo niewiadomo jak zareaguje komp na przepływomierz z Sentry, jesli zostawie moj przeplywomierz i wasadze go do rury to nie wiedomo co on wtedy bedzie morzyl. Najsensowniejsze bylo by chyba dorobic ta flansze i spasowac to do siebia, a napewno komp by nie mial problemow z niczym. Jaka jest wasza opinia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 moja opinia jest taka.. dasz mi uszczelke pod glowe a ja ci dam przepustnice od sentry :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Do przepustnicy z sentry nie wsadzisz twojego przepływomierza Ja mam ten sam dylemat ale jestem o tyle w lepszej sytuacji że mam wszystkie graty I myślę dać przepustnice i przepływomierz z sentry na mojego ECU i zobaczymy Jak nie pójdzie tak jak trzeba to zapodam ECU z sentry i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Ja takiego luxusu nie mam niestety, a co do przepływomierza to chcialem go w rure wadzc przed przepustnica. Ale jesli komp dokonuje pomiaru na zasadzie pomiarupredkosci przeplywanego powietrza przez dana srerdnice to taka operacja mocno oglupi komp!!! Taka sama reakcja bedzie prawdopodobnie jak zostawisz stare ECU a zapodasz przeplywke z Sentry, ale moge sie mylic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 z pewnością pomorze tu SMT6 U chłopaków w SR20De przerabiałem przepływki żeby nie miały zwęrzki 50mm tylko wpuszcałem czujnik w rurę fi 80mm potem jazda i żmudne strojenie, najpierw zabawę trzeba zacząć by auto wogle zapaliło po takim modzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 narazie SMT6 nie planuje. Moze kieeeeedys... Moj plan to przystosowac przepustnice z mojego DE to kolektora z Sentry, juz mam plan w srode wracam do domu to bede kminił dalej Skad wyrwac wtryski do 16DE wydajniejsze? Z SR nie podejda pewnie, kolor wtrysku ma cos do wydajnosci bo u mnie sa czarne a w Sentrze widzialem różowe! Moze tamte sa lepsze? Zapodaje nowa pompe 255 bo seryjna skonczyla swoj zywot, regulator ciśnienia warto zakupic(da to cos?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 JAkie Ty planujesz moce że chcesz zmienić wtrsyki paliwa ? Do 140KM seryjne spokojnie wyrobią, zmiana kolektora przyniesie moc maksymalną o może 3-4 Konie za to momęcik nieźł podskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 łukasz dawaj dawaj a w na wiosne/ lato ustawimy sie na kresce i wszystko bedzie jasne Musze zgrac sie z Coobciem , zeby mi "pozyczył" redukcje i takie inne bzdety to wrescie zamontuje tego blosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 ustawimy sie na kresce i tak bede najszybszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 ale w czym kto? szybciej wciagnie czy kto szybciej usypie kreske :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 ale w czym kto? szybciej wciagnie czy kto szybciej usypie kreske :diabel2: kto szybciej bedzie juz na drugiej kresce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 No i kolejne problemy. jak sobie poradzilem juz z ta przepustnica to teraz nastepny error. Potrzebuje oringów do wtryskiwaczy, tych które wklada sie w kolektor ssacy a w nie wtryskiwacz. A problem jest nastepujacy: oring w moim seryjnym kolektorze ssacym ma mniejsza srednice niz ten który powinien byc w kolektorze od SENTRY. Ten z SENTRY powinien miec 3,0 cm a w moin DE jest 2,5 cm. Moze z SR20DE sie nada ? Jak ma ktos takie info to poratujcie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Nada się z SR20DE ale tego starego typu tzn HIGH PORT (sunny GTI, 100NX Gti) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Dzisiaj dopasowalem wszystko do siebie, usunolem prawie wszystko zwiazane z EGR. Pozostal ten filtr weglowy, bo to chyba sie tak nazywa, sa tam takie dwa przewody które prowadza nie wiadomo gdzie, moge je poprostu zatkac??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 smiało możesz wywalać połącznie z filtrem węglowym, sam filtr też... Tylko przewodu co idzie od niego do baku nie zaślepiaj całkowicie bo bak musi jakoś "oddychać" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Jakis normalnie nie fart! W calym Lublinie nie ma uszczelki pod kolektor ssacy!!! Masakra !!! Mi jest potrzebna taka co ma wciecie podluzne na wtryskiwacz, nie polokragle, jesli ktos ma to prosze o info!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.