Gość AMR Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Witam. W sobotę założyłem gaz w N15.Silnik 1.6 16V.Rok 1996.Instalka II gen.Komputer Autronic AL-700.Wszystko ładnie.Zatankowałem 38 litrów LPG.Zrobiłem pierwsze 100 km.Zajeżdam na stację żeby obaczyć ile wejdzie do butli a tu SZOK!!!!14 litrów. Jadę jutro na regulację bo mam nadzieję że nie będzie tyle pożerał!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Musisz trochę pojeździć żeby ułożyłu się membrany w reduktorze , dopiero jedź na regulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Ja tez po pierwszej setce ( chodzi mi o przejechane kilometry nie wypity alkohol ) doznalem szoku ale pozniej juz tylko bylo coraz lepiej . SPOKO nie martw sie zuzycie napewno sie zmniejszy. Nie martw sie tez gdybys zaobserwowal ubytek plynu chlodzacego. Uklad musi sie odpowietrzyc. Ja zrobilem 1000 km i dopiero pojechalem na regulacje. Narazie smigaj i ciesz sie z cen gazu bo niedlugo nasz popieprzony rzad podniesie akcyze i bedzie LIPA :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAFAR Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 siemka Nie wiem jak to jest w N15 z II generacją, ale takie zużycie jest o wiele za duże. Ja mam n16 1.8 gaz sekwencja Bigaza i przy dość dynamicznej jeździe pali mi ok. 11.5 lita po mieście. Coś musieli źle założyć lub źle wyregulować np. zbyt bogata miesznka a może gdzieś jest nieszczelność. Zrób jeszcze z 500-1000 km i jedź z reklamacją najlepiej w towarzystwie kolegi z mordą Szwarcenegera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Przy sekwencji samochód powinien palić tyle gazu co benzyny, nie można więc porównywac takiej instalki do zwykłego parownika. Trzeba trochę pojeździć i dopiero wyregulować. P.S. Mój jednopunkt w mieście rzadko schodzi do 12l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 zgadzam sie z Ziomalem wyżej. W instalce I i II generacji jak wiadomo gaz miszany jest z powietrzem za pomoca miksera gaz i jest caly czas podawany. Przy wtrysku gaz jest dostarczany do komory spalania wtedy kiedy trzeba i zuzycie jest mniejsze. Nie to zebym sie madrzyl ale cos nie cos wiem o tym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 GAZ TO ZŁO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 GAZ TO ZŁO %$%^#@$*&$@% *(&$#@!#$% ! :twisted: Jedź na regulację dopiero po tysiącu, na razie to nie ma sensu. Bez paniki, wszystko musi się ułożyć i zacząć działać jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Przy sekwencji samochód powinien palić tyle gazu co benzyny, nie można więc porównywac takiej instalki do zwykłego parownika.Trzeba trochę pojeździć i dopiero wyregulować. P.S. Mój jednopunkt w mieście rzadko schodzi do 12l. Nieprawda przy sekwencji też powinien palić więcej gazu o ok 10-20% niż Pb - wynika to z kaloryczność LPG w stosunku do benzyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.