Maciek90 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 (edytowane) No ale jedno jest pewne że sześcio łopatkowy jest jednak wydajniejszy. Prędkośc cztero i sześcio łopatkowego są niby te same, ale ten sześcio jest nawet o wiele cięższy. Porównywałem przed i po montażu i jak się przyłoży rękę przed skraplacz to czuć że wychwytuje tego powietrza więcej, nie wiem u mnie w każdym bądź razie pomogło, ale u mnie był podmieniony na bank. Myślę że u niego jest problem z tym że nie załącza 2 biegu wentylatorów. Steruje tym chyba czujnik w osuszaczu lub ECU. Raczej jak szukać to właśnie w tych biegach wentylatorów. Edytowane 24 Maja 2012 przez Maciek90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkobierecki Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Też mam wrażenie że jednak chodzi o te biegi, bo niezależnie od temperatury wiatraki i tak chodzą na poziomie głośności silnika- a powinny być znacznie głośniejsze kiedy auto się nagrzeje. Co do wiatraków- szczerze wątpię czy wstawienie 6-łopatkowego da tak dużą różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.