Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana płynu w układzie wspomagania WP11E


Gość browamator

Rekomendowane odpowiedzi

Gość browamator

Witam wszystkich,

mam pytanka:

1. Jak wymienić płyn w układzie wspomagania?

2. Czy wlać Dexron II czy Dexron III?

 

Dziękuję z odpowiedzi osób, które wiedzą jak to zrobić.

 

Pozdrawiam,

 

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg instrukcji jest , że Dexron II.

A jak wymienić :?:

Hmm, ja nie wymieniałem, a napisane jest: że trzeba odkręcić dwa elastyczne węzyki, które dochodzą do przekładni, ale ile wlać, tyle, żeby nie przekraczało "max" na podziałce "cold"

 

A czy ten płyn wogóle się wymienia :oops: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość browamator

Kupiłem WP11E - nie wiem jaki mam płyn w zbiorniczku (układzie).

Jest poniżej minimum - muszę uzupełnić.

Wolałbym wymienić płyn na nowy, niż lać i mieszać ze starym.

Wiem, że w instrukcjach (znalezionych na forum) jest mowa tylko o uzupełnianiu lub odpowietrzaniu.

Ja chcę wymienić!

PYTANIE:

Czy zdjąć przewód powrotny do zbiorniczka (przy zbiorniczku) i kręcić kierwnicą bez włączonego silnika aż cały wyleci?

Potem założyć i zalać płynem, kręcić kierownicą, gdy poziom już nie opada włączyć silnik i kręcić, odpowietrzyć, uzupełnić...???

 

Opcja nr 2... do warsztatu i zapłacić kilkadziesiąt PLN...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PYTANIE:

Czy zdjąć przewód powrotny do zbiorniczka (przy zbiorniczku) i kręcić kierwnicą bez włączonego silnika aż cały wyleci?

Potem założyć i zalać płynem, kręcić kierownicą, gdy poziom już nie opada włączyć silnik i kręcić, odpowietrzyć, uzupełnić...???

 

Co do pierwszego nie wiem, co do drugiego : doczytałem że dokładnie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dole pod zderzakiem po tej stronie co wlew płunu do spryskiwaczy jest łączenie elastycznych rurek układu z aluminiowymi, które służą do chłodzenia płynu wspomagania. Połączenie jest na obejmy i łatwe do demontażu. Po rozpięciu układu cały płyn ładnie spływa. Potem zamykasz układ i zalewasz płynu. Na włączonym silniku pokręć trochę kierownicą, żeby pompa zassała płyn do układu i uzupełnij do stanu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...